Hotel NH Zandvoort

Laatste review

Fantastisch verblijf

jacky,
2-12-2018

Bij weekendje weg twee overnachtingen met ontbijt geboekt. Kregen een mooie ruime en schone kamer. Wat ook prettig was dat er een waterkoker met koffie en theezakjes stond waar je gratis gebruik van kon maken op de kamer. Heel vriendelijk personeel en een geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. Wij komen zeker terug en o ja natuurlijk ook een geweldige ligging aan het strand

Kenmerken

2-12-2018

Slechte klachtafhandeling.

Anja,
17-10-2018

Er wordt gebouwd aan de achterkant en dat is te horen! Geen pretje om om half 8 wakker te worden als je vrij bent! Klagen heeft geen zin...wordt niets aan gedaan! Jammer, Als we dit hadden geweten waren we niet gegaan.

Prima verblijf.

Ellen van Ravenswaaij,
11-9-2018

We hadden een aanbieding via een krant. We kregen een hele ruime kamer op de 4e etage met zeezicht. Het was een kamer met een (soort van) serre met veel glas, dus lekker licht. Ontbijt op de kamer laten brengen. Voor 2 personen besteld, maar daar konden 4 mensen van eten! Uitchecken is voor 12.00 uur, dus lekker uitslapen. Het Hotel is wel aan renovatie toe. Vooral de badkamer. Douchen in bad is niet meer van deze tijd. Maak er een lekkere inloopdouche van. Het strand is aan de overkant van het Hotel. Veel strandpaviljoens waar je fijn kan zitten, eten en drinken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Neckermann Reizen

fantastisch. zo gauw mogelijk weer

Annemarie Luppers,
6-8-2018

het was heerlijk, ondanks de hitte en dankzij d airco heerlijk geslapen (voor het eerst sinds weken(

Gedateerd hotel op een uitstekende locatie.

Angelique,
30-6-2018

De locatie is perfect maar het hotel is echt toe aan een opknapbeurt. De kamers zijn heel ruim, maar het matras was helaas te hard. Kleine badkamer, zeker in vergelijk met de enorme kamer, waarvan het meubilair echt vervangen moet worden. Spiegels met roestplekken, een douchegordijn dat tijdens het douchen tegen je lijf plakt. Losse haren (niet van ons) op de badkamervloer. Geen haardroger. Waarom geen renovatie waarbij het te kleine bad wordt vervangen door een ruime douche? In het trappenhuis is de vloerbedekking zo versleten dat de tredes helemaal kaal zijn. Het lijkt ons de hoogste tijd voor een renovatie.

Nooit meer

van beek,
4-3-2018

Viezer kamers, oud en erg gedateerd, betaal je bijna honderd euro per nacht voor. Badkamer vies, scheuren in was tafel, kamer heel klein raam, kunt niet ventileren. Ongezellig sfeerloos hotel, bar wordt ook gebruikt voor diner, dus echt gezellig burelen kan niet

een heerlijk weekend in NH hotel

Johan van Maaren,
19-2-2018

Mooie ruime hotelkamers. Met een upgrade prachtig zeezicht.

Fantastische bedden, lekkere bank en stoelen.

Badkamer wat gedateerd, maar alles werkte goed: prima douche en het bad snel vol dankzij krachtige waterstraal. Ontbijt is echt super: alles wat je maar wensen kunt is er en wordt ruim op tijd aangevuld.

Prima hotel

J.,
13-11-2017

Gelet op eerdere reacties hadden we de verwachting om een gedateerde kamer aan te treffen, maar het tegendeel was waar. Mogelijk zijn de kamers gerenoveerd maar wij hadden een meer dan prima en schone kamer met goede bedden. In het trappenhuis was de vloerbedekking nog wel tot op het beton versleten. Het diner (in de brasserie) was erg goed, maar we werden wel meerdere keren vergeten door het personeel, zonder excuses. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd continu aangevuld door vriendelijk personeel. Parkeren op de openbare weg is in het laagseizoen vaak goedkoper dan op de p-plaats van het hotel of circuit, maar dat wordt je (desgevraagd) niet verteld bij de receptie. Ook garandeert men je geen p-plaats als je deze verlaat maar je moet wel volledig betalen. Buiten enige aandacht voor de service dus is het een meer dan prima hotel waar we zeker terugkomen.

Tegenvaller

Annabel,
12-9-2017

Pluspunten: goede ligging, strand op loopafstand. Ontbijt erg uitgebreid en vers.

Minpunten: wij hadden een superior kamer geboekt (extra duur dus) en deze voldeed niet aan onze verwachtingen. Alles is aan vernieuwing toe. De vloerbedekking was versleten en zat vol vlekken. De spiegel was vastgemaakt met plakband. De glazen wand (als afscheiding van het bad) zat niet goed vast, waardoor alles nat was als je gedoucht had. De badkamer was niet schoon, schimmel in de randen van het bad en rond de knoppen. De service liet ook te wensen over, geen vriendelijke dames aan de balie.

Al met al een enorme tegenvaller voor het geld wat we ervoor betaald hebben. Persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.

Positief: Goed en uitgebreid ontbijt met verse producten, ruime kamer, ligging direct aan strand (wel 15-20 min lopen naar het centrum, maar bus stopt voor de deur en voor 1,10 ben je in 5 minuten in het centrum), tegenover circuit.

Negatief: Kamers waren enigszins vernieuwd, maar de rest is echt aan grondige renovatie toe (vloerbedekking in gangen vies en versleten, deuren oud en krom), airco was kapot en er kon slechts een klein raampje open (nu was het al warm op de kamer, maar ik ben benieuwd hoe heet het is als het een warme zomerdag is), s' nachts schreeuwen op gang door dronke bezoekers, geen vriendelijke ontvangst aan hotel (3 dames waarvan er geen een ons welkom heette), rekening op verkeerde naam waardoor we in eerste instantie 2x zoveel moesten betalen (daarna wel netjes opgelost), druk bij het ontbijt op zondagochtend, zeezicht kamer? sja die hadden we geboekt en inderdaad we hadden zeezicht..... tussen twee gebouwen door en als we over een ander gebouw heen keken. Pas dus op als je zeezicht boekt wat je krijgt.

Wij hadden een aanbieding waardoor het betaalbaar was, maar als ik zie dat je 120 - 180 euro per nacht moet betalen dat is het echt niet waard.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.