Hotel NH Zandvoort

Meer hotelinfo

274 reviews over Hotel NH Zandvoort

• 9Margaret29-07-2019

Gewéldig!

Ideale ligging, door een weg gescheiden van het strand en op loopafstand van het gezellige centrum van Zandvoort. Mooie ruime kamers, sauna, super uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

• 8Rianne04-07-2019

Te duur hotel voor de kwaliteit die wordt geboden.

Locatie en ontbijt is super! Bedden zijn verschrikkelijk. Spiralen steken door matras heen. Jammer dat de badkamer zo klein was. Douchen in bad vinden wij niet echt prettig Het had fijner geweest dat er een aparte douche was. En omdat de hotelkamer zelf erg groot is moet dit makkelijk zijn op te lossen.

• 6Charissa Benjamins03-05-2019

Redelijk

Vrij prijzig hotel tov de gedatteerde hotel kamers, schoon voor het oog maar als je goed kijkt... gaten in de lakens en brandgaten in de gordijnen! Ontbijt was lekker voor ieder wat wils, van verschillende broodjes, taartjes, ei en yoghurt/kwark met fruit en verschillende toppings. Ligging is top vrijwel direct aan het strand, om heerlijk uit te waaien!

• 6Marloes Garenfeld02-05-2019

Fijne dagen maar hotel kan beter!

Hotelkamer was ruim voor 3 personen. 'S nachts wel heel warm/benauwd. De airco maakt best veel herrie en springt weer uit. Daarna was het weer snel warm. Hotel is verder redelijk netjes. Het ontbijtbuffet was heel goed en lekker. De eerste avond hebben we gekozen voor het dinerbuffet in het hotel. Dit was echt dramatisch slecht. Bijna geen keuze! Niet eens bv frietjes en alles smakeloos. We moesten hiervoor 26 euro per persoon afrekenen dit exclusief drinken!!! Dit was echt een tegenvaller en haast lachwekkend. De ligging van het hotel is fijn dichtbij zee. De strandtent Spot is echt een aanrader! Super personeel en heerlijke hamburger gegeten. Zo'n fijne plek. Haarlem is ook een hele gezellige stad om te bezoeken. Alles bij elkaar hebben we fijne dagen gehad maar ik zou volgende keer waarschijnlijk toch voor een ander hotel kiezen.

Met jonge kinderen

• 9Margaret de natris25-04-2019

Gewéldig!

Ligging van het hotel is echt perfect, straat over steken en je bent op het strand en op loopafstand van het centrum.
    Personeel super vriendelijk en behulpzaam, zeker een aanrader.

• 10jeanette Bogaard20-04-2019

Wij komen zeker terug. Geweldig.

Een goed verblijf schone en ruime kamer, bij aankomst herkende één van de balie medewerkster ons, omdat wij vorig jaar ook in het NH Hotel zijn geweest. Erg vriendelijk. Goed ontbijt. Schone en ruime kamer. Wij komen al voor de 4e keer in NH Hotel. Wij hebben in Zandvoort de Ronde van Zandvoort van Le Champion gefietst. Volgend jaar komen wij zeker in NH Hotel Zandvoort terug, om de Ronde van Zandvoort te fietsen.

Met oudere kinderen

• 8Valentine van goethem03-04-2019

Geweldig

Superhotel gewoon , lekker dicht bij het strand

• 2018
    10jacky02-12-2018

Fantastisch verblijf

Bij weekendje weg twee overnachtingen met ontbijt geboekt. Kregen een mooie ruime en schone kamer. Wat ook prettig was dat er een waterkoker met koffie en theezakjes stond waar je gratis gebruik van kon maken op de kamer. Heel vriendelijk personeel en een geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. Wij komen zeker terug en o ja natuurlijk ook een geweldige ligging aan het strand

Met vrienden

• 4Anja17-10-2018

Slechte klachtafhandeling.

Er wordt gebouwd aan de achterkant en dat is te horen! Geen pretje om om half 8 wakker te worden als je vrij bent! Klagen heeft geen zin...wordt niets aan gedaan! Jammer, Als we dit hadden geweten waren we niet gegaan.

• 8Ellen van Ravenswaaij11-09-2018

Prima verblijf.

We hadden een aanbieding via een krant. We kregen een hele ruime kamer op de 4e etage met zeezicht. Het was een kamer met een (soort van) serre met veel glas, dus lekker licht. Ontbijt op de kamer laten brengen. Voor 2 personen besteld, maar daar konden 4 mensen van eten! Uitchecken is voor 12.00 uur, dus lekker uitslapen. Het Hotel is wel aan renovatie toe. Vooral de badkamer. Douchen in bad is niet meer van deze tijd. Maak er een lekkere inloopdouche van. Het strand is aan de overkant van het Hotel. Veel strandpaviljoens waar je fijn kan zitten, eten en drinken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

10 tips over Hotel NH Zandvoort

• Reiziger2010, 27-03-2012

De late check-out op zondag was erg handig omdat we na het hardloop evenement nog konden douchen. ( Tip voor Hotel jullie aangeboden shampoo is wel erg chemisch appeltjes groen en fel oranje )

• Sonja Visser, 21-10-2013

Neem een kamer met uitzicht,zo rust gevend uitzicht op de zee.

• Janneke, 11-08-2013

Boek een behandeling bij Vanya van de beauty salon!

1 vraag over Hotel NH Zandvoort

• I.Schuurmans, 25-05-2014

parkeren bij hotel

Heeft er iemand een tip over parkeren bij het hotel,wij gaan in juli 5 dagen (midweek) naar zandvoort in het NH hotel.

Sabrina van der Meer, 14-07-2014

Beste heer, mevrouw Schuurmans,

Als je aankomt rijden bij het hotel, kan je rechts parkeren. Dit is een parkeerterrein dat hoort bij het hotel. Alleen betaal je daar (E) 12,50 per dag voor. Er zijn weinig andere opties want op de boulevard betaal je van 10.00 - 22.00 uur dus daar ben je duurder uit met de uurtarieven.

Geniet ervan, het is een prachtig hotel! En tip van de dag, bij de strandtenten voor de deur kan je heerlijk eten voor weinig geld!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 5 minuten met de auto, 6 minuten lopen
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden