Appartement
9,9

10 reviews over Appartement Le Grand Bleu in het Nederlands

keurig verblijf voorzien van alle faciliteiten.

henk van der velde
8-10-2017

gratis parkeren bij accommodatie en op loopafstand van strand en centrum.

niets op aan te merken.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Super gezellig appartement

nathalie van Baardwijk
29-3-2015

Fijn weekend gehad in Zandvoort en genoten van het strand, de mooie Duinen, Haarlem en het super knusse appartement van Miriam en Tom. We voelden ons meteen thuis en raden dit appartement iedereen aan. Het appartement is van alle gemakken voorzien, heeft een eigen ingang en een heerlijke douche. Een echte aanrader! We werden hartelijk ontvangen door Miriam en kregen allerlei leuke tips. Erg gastvrij. Als we nog een keer die kant opgaan zullen we zeker weer gebruik willen maken van Le Grand Bleu.

Gereisd Met partner in Fri Mar 20 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Miriam, Eigenaar, 22-4-2015

Hi Nathalie en Freek, bedankt voor jullie woorden. Fijn dat jullie het naar je zin gehad hebben! Hopelijk tot een ander keertje! Groet, Miriam en Tom Le Grand Bleu

Superplek

Jessica en Chris
7-9-2013

Dit Appartement ligt op korte loopafstand van de zee en centrum aan de rand van de duinen, perfecte ligging. Het is schoon en van alle gemakken voorzien. Fijn bed en douche. Mede dankzij het prachtige weer een super vakantie gehad. Echt een aanrader en een plek om terug te komen. Eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk weekend weg

Rouw
12-7-2013

Wij hebben een weekend gelogeerd in Le Grand Bleu met ons zoontje van 1.5 jaar en we hebben daar enorm genoten. Een klein, knus appartementje met alles erop en eraan, netjes in orde en een hele fijne gastvrouw!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig appartement!

Martina
13-5-2013

het appartement was erg mooi en schoon, het lag dichtbij zee en duinen, op loopafstand van de winkels. we hebben hier erg genoten!

Gereisd Met partner in mei 2013

nice little appartement, very clean and cosy

Silke Schneider
5-4-2013

The appartement "Le Grand Bleu" is very nicely furnitured, clean and has a well equipped kitchen. It´s quiet and close to the Dunes and sea.A nice place to feel home away from home. Hope to come back soon... as soon as possible again. Thanks Miriam ;-)

Gereisd Met vrienden in maart 2013

een plek om nog eens naar toe te gaan

johan
23-8-2012

Twee heerlijke dagen daar geweest. Bijzonder vriendelijke gastheer/vrouw. We voelden ons gelijk welkom. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Aug 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

lien
21-6-2012

Le Grand Bleu is een uitstekend verblijf voor een korte vakantie, alles wat je nodig hebt is op loopafstand, duinen zee en boulevard en het centrum van zandvoort. Het appartement is van alle gemakken voorzien en erg gezellig ingericht en ligt in een rustige buurt. Gastvrij en vriendelijke eigenaar.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig mooi appartement

Sanne
24-1-2012

App. Le Grand Bleu in Zandvoort is een mooi appartement in een rustige omgeving. Vlak bij het strand en het centrum. De inrichting is gezellig en heeft veel accenten met het strand als thema. Het is er vooral ook schoon en het is van alle gemakken voorzien!

Gereisd Met partner in januari 2012

Leuk, gezellig appartement.

Karin
11-1-2012

Appartement is van alle gemakken voorzien, gezellig, schoon en netjes onderhouden. Op loopafstand van het centrum, de zee, duinen om de hoek, in een nette buurt. Gratis parkeerplaats voor de deur.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Grand Bleu in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Grand Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.