Hotel Keur

21 reviews over Hotel Keur in het Nederlands

Top Hotel.

miranda panhuis
24-3-2019

heerlijk verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. We komen zeker nog een keer terug. Top weekend gehad.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Keur is geweldig!

Lisa
13-3-2019

Het horecagedeelte van de zaak is onlangs helemaal gerenoveerd. Het ziet er echt prachtig uit. Hotel is net overgenomen door dochter van de vorige eigenaren . Samen met haar man hebben ze de eerste stap gezet richting een modern hotel. Dit is misschien wel de mooiste horecazaak van Zandvoort! De kamers zijn klein maar voldoen prima aan de basisstandaard. Met mooi weer is het toch niet nodig om op de kamers te gaan zitten;) Het is er schoon en dat vinden wij het belangrijkst. Het ontbijt is er fenomenaal! Lekker uitgebreid met vers brood en de keuze is reuze! De nieuwe eigenaren vertelden dat ze langzaamaan de kamers ook willen verbouwen en de stijl van beneden willen doortrekken naar de slaapkamers. Dit belooft alleen maar goeds! Wij komen er een paar keer per jaar en inmiddels alweer zo'n 5 jaar. Als je bourgondisch bent, houdt van oprechte gastvrijheid op een toplocatie dan ben je hier aan het juiste adres!

Gereisd Met partner in februari 2019

Een goed hotel voor een goede prijs

Christel
9-2-2017

Ligt centraal vlak bij station en strand. Schone kamers met goede bedden en een goed ontbijt. Vriendelijke eigenaren. Gaan er in februari terug,

Gereisd Met partner in februari 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Keur voor je op een rij gezet:

Geweldig gastvrij ontvangst en leuk hotel!

Karin
16-3-2016

Het hotel ligt op 3 minuten lopen van de zee. De gastvrouw is super vriendelijk, hotel en kamers keurig schoon. Ontbijt is goed verzorgd. Wij hadden een kamer met balkon op de zonkant van hotel, heerlijk.! Mochten gebruik maken de parkeerkaart. Zeker voor herhaling vatbaar..!

Gereisd Met partner in maart 2016

Prima locatie.Dichtbij strand en station

Fam. Schellekens
15-11-2015

Leuk kleinschalig,hotel,eenvoudig maar netjes. Heerlijke bedden en supergoede WIFI (belangrijk met 3 pubers ☺) Ontbijt erg simpel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende plek

Djo Lijs
11-8-2014

Hotel Keur bied erg veel voor het geld. De eigenaren doen alles voor je om het je naar de zin te maken. Vriendelijkheid is troef en met de ligging zo vlak bij het strand is het in een woord "geweldig" Je hebt het gevoel om thuis te komen bij het hotel. De bedden zijn hagelnieuw en liggen fantastisch. 's Ochtends gewoon een heerlijk no nonsense ontbijt. Hierover valt niets te klagen. Kortom: Een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Net hotel

Leo Kardienaal
3-4-2014

Prima klein hotel met erg vriendelijke eigenaren. Ligt erg dichtbij station, centrum en strand. Beetje kleine bedden. Bij boeken vragen om twee eenpersoonsbedden is beter.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een keertje maar ook niet meer!

Piket
22-10-2013

Voor de prijs die je nu betaalt is het aan de hoge kant voor wat je krijgt. Het hotel is behoorlijk gedateerd net als de inrichting van de kamer. We hadden een familiekamer die qua ruimte wel goed was behalve de badkamer. Het toilet is op de badkamer meteen naast de douche. Dit is niet meer van deze tijd en erg klein.Het ontbijt was prima alhoewel je hier geen luxe moet verwachten. De chinese eigenaren zijn wel hoogst vriendelijk en je kunt bij het hotel parkeren met een vergunning. Kortom de prijs was aan de hoge kant voor wat je krijgt. Het hotel gedateerd. Voor ons geen tweede keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect

wessel den otter
22-7-2013

Midweek hotel keur . Perfect gastvrij schone kamer . Topie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Een warme en vriendelijke ontvangst en verblijf!

Yvonne Goudriaan
16-6-2013

Een heerlijk weekend genoten in dit hotel samen met mijn zussen. Lekker alles op loopafstand. Alles was zeer keurig en vooral schoon. En de eigenaar met hun gezin zijn zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keur in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.