Tijdelijk €25 aanbetaling

9.5FenomenaalScore uit 26 reviews

9.5FenomenaalScore uit 26 reviews

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Keur voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Keur

• 10L. Van den Berg10-08-2021

Geweldig vriendelijk hotel

Gastvrije ontvangst door vriendelijke eigenaren. We konden ook een parkeervergunning krijgen voor 10,00 in de straat naast het hotel.Hotel ligt vlakbij strand en de boulevard. Prima kamers met goede bedden, douche en toilet schoon en fris. Ontbijt heerlijk buiten op het terras en met veel keuze.Ook de dames van het ontbijt waren erg vriendelijk. Wij voelden ons erg thuis.Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Angel27-07-2021

Goed hotel. Goed ontbijt

Goed hotel, op loopafstand van het strand. Kamers zijn schoon, maar onze Kamer voor 4 personen was wat klein dwz : 1 kleine kledingkast voor 4 personen is echt te min. De rest alles schoon en goede bedden

• 10Mw Casteleijn02-07-2021

Prachtig hotel met persoonlijke aandacht

Hotel Keur is een fijn hotel op een prima gelegen plek. Dichtbij het centrum van Zandvoort en de zee. Het hotel is heel stjilvol ingericht en de kamers zijn prima. Maar het zijn de eigenaars die ervoor zorgen dat je je thuis voelt, met hun vriendelijke manier van doen en interesse. We kregen een prima ontbijt (met de NRC om te lezen) en konden weer verder op onze fietstocht.

• 9Fam. de Jong06-12-2020

Super

Het was geweldig, kamer super schoon, de eigenaren en personeel heel klantvriendelijk. Komen zeker terug.

• 10Rick Ardesch31-07-2020

Super!

We zaten met twee volwassenen en twee kinderen van 11 en 14 op een prachtige familiekamer. We hebben 8 dagen bij Hotel Keur mogen doorbrengen en hebben genoten! Het personeel was zeer gastvrij en vriendelijk. De kamer zelf en het schoonmaken, was super geregeld en ook het ontbijt was dik in orde! De ligging is mooi; vlakbij het strand en het circuit en je kunt makkelijk de fiets pakken richting Haarlem. Al met al een super vakantie!

• 9miranda panhuis24-03-2019

Top Hotel.

heerlijk verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. We komen zeker nog een keer terug. Top weekend gehad.

• 10Lisa13-03-2019

Hotel Keur is geweldig!

Het horecagedeelte van de zaak is onlangs helemaal gerenoveerd. Het ziet er echt prachtig uit. Hotel is net overgenomen door dochter van de vorige eigenaren . Samen met haar man hebben ze de eerste stap gezet richting een modern hotel. Dit is misschien wel de mooiste horecazaak van Zandvoort! De kamers zijn klein maar voldoen prima aan de basisstandaard. Met mooi weer is het toch niet nodig om op de kamers te gaan zitten;) Het is er schoon en dat vinden wij het belangrijkst. Het ontbijt is er fenomenaal! Lekker uitgebreid met vers brood en de keuze is reuze! De nieuwe eigenaren vertelden dat ze langzaamaan de kamers ook willen verbouwen en de stijl van beneden willen doortrekken naar de slaapkamers. Dit belooft alleen maar goeds! Wij komen er een paar keer per jaar en inmiddels alweer zo'n 5 jaar. Als je bourgondisch bent, houdt van oprechte gastvrijheid op een toplocatie dan ben je hier aan het juiste adres!

• 10Christel09-02-2017

Een goed hotel voor een goede prijs

Ligt centraal vlak bij station en strand. Schone kamers met goede bedden en een goed ontbijt. Vriendelijke eigenaren. Gaan er in februari terug,

• 9Karin16-03-2016

Geweldig gastvrij ontvangst en leuk hotel!

Het hotel ligt op 3 minuten lopen van de zee. De gastvrouw is super vriendelijk, hotel en kamers keurig schoon. Ontbijt is goed verzorgd. Wij hadden een kamer met balkon op de zonkant van hotel, heerlijk.! Mochten gebruik maken de parkeerkaart. Zeker voor herhaling vatbaar..!

• 8Fam. Schellekens15-11-2015

Prima locatie.Dichtbij strand en station

Leuk kleinschalig,hotel,eenvoudig maar netjes. Heerlijke bedden en supergoede WIFI (belangrijk met 3 pubers ☺) Ontbijt erg simpel.

Hotel Keur info

• AirconditioningNiet beschikbaar