Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Hogeweg Zandvoort

• 10GOUY17-04-2016

BEL APPARTEMENT

SUPERBE APPARTEMENT PRES DE LA PLAGE NOUS AVONS PASSE UN TRES BON SEJOUR PROCHE D'AMSTERDAM ET DU JARDIN DE KEUKENHOFF BON ACCUEIL DE PAUL ET MARY

• 9Robert Papenburg16-09-2013

Super plek om te verblijven

Mooie studio van zeer gastvrije mensen, werden opgehaald van station en kregen een rondleiding door zandvoort, we hebben echt genoten en kunnen het iedereen aanraden. Kregen zelfs toen we weer thuis waren een berichtje dat we alles zo netjes hadden achtergelaten, logisch lijkt mij als je ziet hoe schoon en netjes het was toen we aankwamen.

• 10Karl Heimans16-02-2012

Schönes appartement

Für Zandvoort-Liebhaber die optimale Unterkunft. sehr zentral gelegen, sehr schönes Außengelände, sehr freundliche Gastgeber. jederzeit zu empfehlen. Für uns ist es immer wieder die Top-Adresse in Zandvoort :-))

• 8frits huizinga26-10-2011

Aanrader !

Fijn appartement met een functionele inrichting en een warme ontvangst. Wij (ik & mijn vrouw) hebben er heerlijke dagen gehad ! Wij hebben gelijk ,ook al weer een paar dagen in 2012 geboekt. Mvg. frits

• 9Henk en Ingrid30-09-2011

Voor herhaling vatbaar

Mooi, centraal gelegen appartement in Zandvoort. Het was er netjes. Goede parkeer gelegenheid. Kortom, een goed adres en wij gaan beslist nog een keer terug. Een lekkere plek om eens even aan de kust te vertoeven. Het weer zat wat tegen maar dat kun je de eigenaar niet kwalijk nemen.

• 8Herr von Bödefeld13-07-2011

Nettes kleines Apartment

Erster Eindruck ist positiv. Allerdings zum längeren Verweilen nicht geeignet. Das Schlafzimmer liegt in Richtung Hogeweg und ist sehr eng. Da die Fenster nicht gerade auf dem neuesten Stand sind, hört man den Verkehr recht laut. Die Wohnung an sich ist gemütlich eingerichtet. Die Küche erfüllt ihren Zweck, ist aber spärlich eingerichtet. Kostenlose Parkplätze habe ich nicht gefunden, aber am Strand (Tankstelle) kann man für 7,50 Euro am Tag parken - immer noch besser als in der Tiefgarage für 25,00 Euro. Alles in allem ist das Preis-Leistungsverhältnis OK. Die Lage ist top. 300 m zum Strand und 50 m zum nächsten Kaufhaus.

• 8Louise de koning15-03-2011

Mooi appartement,met alle voorzieningen

Leuk en gezellig appartement,ideaal gelegen ten opzichte van strand/duinen en het centrum

Appartement Hogeweg Zandvoort info

• CafeNiet beschikbaar