Hotel Hofje van Maas

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Hofje van Maas

• 10Annelies20-12-2012

Knus, gezellig

Wij hadden last minute een hotel geboekt om naar de races op Zandvoort te gaan. Na wat zoeken kwamen we bij dit hotel uit. Er stond duidelijk bij vermeld dat het een hele kleine kamer zou zijn, dit was prettig om te weten natuurlijk en de prijs was er zeker naar!!

Werden vriendelijk ontvangen en netjes naar de kamer begeleid. Het was inderdaad het kleinste kamertje maar super schoon en handig ingericht! We konden heel makkelijk het centrum in voor een hapje eten en hebben heerlijk geslapen!! Bij vertrek kregen we een leuk kaasje mee!!

Super gezellig hofje! Wij komen zeker terug!!

• 10Rob12-08-2012

superplekje in zandvoort

zeer schoon, heerlijke bedden, prima nachtrust voor herhaling vatbaar!

Met oudere kinderen

• 9Wim en Toon11-12-2010

Top lokatie en Top accomodatie

Wij haddeb een geweldige ervaring. We hadden dit niet verwacht, zo groot mooi en super lekkere bedden. Echt een aanrader. Heel veel ruimte en om je eigen koffie en thee te zetten en gewoon ff plastic bordjes en bestek kopen en je kan gewoon op je eigen appartement/kamer heerlijk wat eten en drinken ook door dat je ook een eigen ijskast hebt. maar om het ontbijt in Brasserie XL te nuttigen kunnen wij ook iedereen aanraden..hele top en lekker en een leuke ambiance. Wij waren er 6 nachten en komen zeker snel weer terug, de zee, de ruimte ne vooral ook de eigenaren die erg gastvrij zijn.

• 8Sonja & Dirk09-07-2010

Knus hotelletje met ruime kamers en rustig gelegen

Een klein hotelletje (7 kamers), rustig gelegen, maar dichtbij winkelstraat en strand. Zeer vriendelijk ontvangst! De kamers liggen aan een soort hofje.

Wij hadden kamer 5 (3pk Roos), een ruime kamer met 2 losse bedden, een zithoek, een ruime badkamer en een aparte kamer met nog een bed. Daarnaast heeft de kamer een tv, een koelkastje en koffie/thee faciliteiten. De kamer is heerlijk koel, omdat er niet direct zonlicht op de kamer schijnt.

Parkeren in de buurt van het hotel: 6 Euro per dag.

Ontbijten kun je (met kortingsbon van het hotel) in een restaurantje in de buurt van het hotel. Een eenvoudig ontbijt in buffetvorm, maar kost ook maar 7 Euro.

Al met al: een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 8Chris van Leuven29-08-2007

Wij sliepen hier op zondag 26 augustus voor één nachtje. Wij hadden een eenvoudig hostel verwacht voor de prijs van €85 per kamer maar wat we kregen was een mooi schoon en gezellig appartement! Er is ook een keuken aanwezig maar pannen, borden en bestek ontbreken, wel waren er een paar kopjes. We willen hier volgend jaar zeker terug komen maar dan voor wat meer nachtjes.

1 tip over Hotel Hofje van Maas

• Annelies, 20-12-2012

De auto parkeren is er erg lastig. Wij hebben m bij de watertoren gezet voor 7,50 per dag en dan is het nog maar een klein stukje lopen naar het hotel.

0 vragen over Hotel Hofje van Maas

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV