Appartement Eb & Vloed Appartementen Zandvoort

Nederland, Noord-Holland, Zandvoort

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Eb & Vloed Appartementen Zandvoort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Eb & Vloed Appartementen Zandvoort

• 2019
    10Youri16-01-2019

Super appartement op een super locatie!

Het appartement was supersoon, had lekkere bedden en een mooie ligging vlakbij het strand en de duinen. Het appartement is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is handig voor een zakenreis, maar ik kom ook graag terug met mijn vriendin!

Zakelijk gereisd in december 2018

• Oude reviews

9LukaG15-12-2014

Waar voor je geld!

Afgelopen weekend in dit appartement overnacht, dit is ons erg goed bevallen. We hebben een fantastische tijd beleefd, mede dankzij het gezellig, sfeervol ingerichte appartement. Alles was aanwezig voor een prettig verblijf. Door de gunstige ligging, ten opzichte van het centrum en de kust, hebben wij (ondanks de rugklachten) alles te voet kunnen bereiken. Erg handig! Ook het geadviseerde restaurant, was een schot in de roos. Kortom: een echte aanrader, we komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in december 2014

• 8Ian Schuey27-11-2013

Heerlijk genoten!

Sfeervol appartement met goede voorzieningen. Goed ontvangen door eigenaren. Huisje was erg schoon bij aankomst (iets waar ik altijd kritisch over ben). Heerlijke douche! Perfecte omgeving om 's ochtends vroeg of voor het avond eten nog even heerlijk te wandelen en fietsen (te huur bij appartement).

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Fabian03-08-2012

Knus, klein maar fijn!

Ik heb in juli samen met mijn vriendin een aantal dagen in het zomerhuisje mogen verblijven. We hebben het erg naar onze zin gehad.

Het huisje ligt dichtbij het centrum maar nog dichterbij het strand. Helaas hebben we van die tweede optie weinig gebruik kunnen maken omdat het weer niet echt mee zat. Maar dat kun je verwachten als je in nederland op vakantie gaat.

Enigste 2 aanmerkingen die ik heb is dat de ontvangst van de wifi niet erg goed was en dat er geen oventje in het huisje zat. Beide zijn uiteraard overbodige luxe maar het was ideaal geweest als wij s' ochtends bijvoorbeeld een paar pistoletjes of croissantjes in de oven hadden kunnen doen.

Een nadeel aan het terras is dat er weinig zon is. Als het mooi weer is ga je natuurlijk lekker op het strand liggen maar het drogen van onze spullen was zo wel erg lastig.

De eigenaren zijn erg vriendelijk, niks te klagen gehad over onze accommodatie!

Gereisd met partner in juli 2012

1 tip over Appartement Eb & Vloed Appartementen Zandvoort

• Fabian, 04-08-2012 Rapporteren

Bij het strandhotel zandvoort van scheveningen zijn een aantal leuke dingen te doen. Zo kan je er bijvoorbeeld squashen, tennissen, bowlen, midgetgolfen of poolen. Allemaal indoor.

0 vragen over Appartement Eb & Vloed Appartementen Zandvoort

Appartement Eb & Vloed Appartementen Zandvoort info