Appartement De Zilvermeeuw

• 9.3Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

322 reviews over Appartement De Zilvermeeuw

• 9Angela24-04-2016

Ruim, schoon, rustig en gezellig in de Mantelmeeuw

Het appartement was erg ruim, schoon en leuk ingericht. Alles wat ik nodig had was aanwezig en de ligging is uitstekend op loopafstand van het treinstation en van een drietal supermarkten en heerlijk dichtbij de zee. Paul en Mary waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Tips: *Gebruiksaanwijzing voor inductiekookplaat en cv-thermostaat in het appartement leggen . * Nederlandstalige mails sturen naar Nederlandse gasten

Alleen gereisd in april 2016

• 8Mirjam16-07-2014

Prima!

Net verzorgd appartement! Super vriendelijke eigenaren die er alles aam doen om het verblijf geslaagd te laten verlopen. Eigenaresse heeft alle moeite gedaan om de sleutel van het appartement naar onze trouwlocatie te brengen, toen bleek dat mijn ouders het inchecken vergeten waren. En ook na de bruiloft heeft zij ze naar het appartement begeleidt! Heel fijn!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 10Willy07-07-2014

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een super weekend gehad in Zandvoort! Het appartement (zeemeeuw) is heel schoon, ruim en er is genoeg speelgoed! Onze zoon had eigenlijk geen tijd om naar het strand. Het strand is zeker dichtbij onze zoon van 2 kon het makkelijk zelf lopen. De bedden slapen heerlijk, ook de slaapbank. Van alle gemakken voorzien. Ook Paul en Mary zorgen voor een goede vakantie. Zelfs als je auto niet wil starten dan staan ze voor je klaar. Wij komen zeker nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10fam. Joosten30-05-2013

fantastisch appartement

Appartement de Zilvermeeuw in Zandvoort is een fantastisch appartement om je vakantie in Zandvoort door te brengen. Mary en Paul heel hartelijke mensen. Het app. is keurig netjes en voldoet aan alle wensen van deze tijd. Zeker voor herhaling vatbaar en dan weten we in ieder geval waar we naar toe gaan.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9freddie brunsman23-09-2012

super apartement

Zeer netjes en leuk apartement zeer goede plek alles echt super voor elkaar hopelijk tot een volgende keer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Jolene 28-06-2012

Een aanrader!

De zilvermeeuw in Zandvoort is een heerlijk, schoon, gezellig ingericht, ruim, en fijn appartement.Daarom geven wij het een dikke tien! Wat leuk dat er ook aan de kinderen gedacht is. Onze dochter werd wakker en begon gelijk te spelen met het geweldige houten poppenhuis dat er staat. Ook vonden wij het een pluspunt dat de gordijnen het daglicht weren zodat we ook nog lekker konden uitslapen. Super!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Inge van Dongen16-05-2012

Leuk weekend in prima

Het was schoon, netjes en compleet. Lekker dichtbij het strand en centrum. Prima voor een weekend met 7 personen, goede faciliteiten (vaatwasser, 2 tv’s, 2 koelkasten). Hele aardige mensen, waarmee te overleggen is. Geen klachten gehad, terwijl we toch met 7 meiden aardig wat geluid hebben geproduceerd

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Rob en Annelies Tomberg24-04-2012

Appartement Zilvermeeuw

Wij zaten in appartement Mantelmeeuw met 5 pers en een baby Het appartement was ruim en schoon. WE zaten heel dicht bij strand en winkelcentrum. Paul en Mary waren erg vriendelijk en behulpzaam,we gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Anne16-09-2008

hier moet iedereen naar toe!!!!

Wij hadden een een fantstische vakantie in een appartement van de Zilvermeeuw in Zandvoort.Het appartement is heel schoon en erg leuk ingericht.Erg belangrijk:prima bedden.Er is veel speelgoed voor kinderen aanwezig.Gratis kinderbed en-stoel.Ook gratis internet.Het gastechtpaar Paul en Mary zijn vriendelijk en vrolijk en altijd bereid om je ergens mee te helpen (zoals het opstarten van je auto als de accu leeg is!)Kom je met de trein aan en je meldt dat,dan komen ze je bagage ophalen van het station.Het strand en het centrum zijn maar 100 meter lopen vanaf het appartement. Zanvoort is een leuke bestemming met veel winkels en restaurants.En je kunt er ook lekker uitgaan.Er is ook een bioscoop.Amsterdam ligt om de hoek:een half uurtje met de trein.Wij hebben ons"Thuis"gevoeld en komen zeker nog een keer uitwaaien en zonnen in Zandvoort bij Paul en Mary in De Zilevermeeuw.

Gereisd met vrienden in september 2008

Appartement De Zilvermeeuw info