Appartement De Kokkel Zandvoort

Laatste review

voor ons een prima plek

Havinga,
7-12-2014

dicht bij winkels, station en strand.

10 reviews over Appartement De Kokkel Zandvoort in het Nederlands

voor ons een prima plek

Havinga
7-12-2014

dicht bij winkels, station en strand.

Fantastische plek

goossens
11-9-2013

Een geheel compleet, schoon en smaakvol appartement. Zeer klantvriendelijk, met een verrassend welkomstdrankje en inspringend op mde behoefte van de klanten.

Zeer relaxte en comfortabele dagen gehad.

Aanrader

DJK
11-5-2013

Een SUPER appartement! Een thuis gevoel! Dat zegt denk ik al alles! Met het openbaar vervoer kun je makkelijk komen. Auto kun je laten staan. Ligging heel centraal! Dagje Haarlem met de trein, 10 minuten, dagje Amsterdam CS met de trein 30 minuten. Vanuit station Haarlem naar Den Haag, etc. Waterleidingduinen geschikt voor "sport"wandelaars. Ook heerlijk wandelen over de lange boulevard! Fantastisch!

Perfect verzorgd!! Top!,,

Van Deijck
29-7-2012

Appartement is van alle gemakken voorzien, zeer netjes en goed onderhouden,gastvrouw is erg attend . Alles is op loopafstand te bereiken zoals winkels ,strand duinen en station.we kregen ruim aan hand,bad en theedoeken. kortom :zeer zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!!!!

schoon, ruim, vriendelijke ontvangst

Fam. Jansen
24-6-2012

Appartement de Kokkel is een aanrader voor iedereen die wil ontspannen aan de prachtige kust bij Zandvoort. Het appartement is compleet ingericht, je grijpt niet mis! Goede bedden, ook zo belangrijk.

De Zoover highly recommended verdient de Kokkel dan ook dubbel en dwars.

Een aanrader!!

Familie Nicolai
4-1-2012

Heerlijke vakantie gehad van 11-12-2011 t/m 18-12-2011, eigenlijk te kort. Dit appartement is een aanrader voor iedereen die van rust en ontspanning houdt. Ik heb niets gemerkt van stof of vuil, alles is super nieuw, mooi ingericht en schoon.

De gastvrouw is een zeer vriendelijke vrouw, waarbij we ons erg bij welkom hebben gevoeld. Alles is dichtbij, duinen ( om de hoek), strand en dorp op loopafstand. We komen zeker terug.

Heerlijk rustig, verzorgd en mooi appartement!

Alexandra Plumpe
1-1-2012

We hebben heerlijke tien dagen in "De Kokkel" vakantie gehouden, en het was de meest ontspannende vakantie sinds lang geleden. Het appartement heeft een warme en rustgevende sfeer, is met veel stijl en liefde ingericht. De gastvrouw is heel sympathiek, je voelt je meteen helemaal welkom en thuis. Het is allemaal perfekt verzorgd en netjes, dus kortom: we komen zeker terug!

Geweldig !!!!!!

Koos , Therese , Harwin en Feline uit Smilde
27-8-2011

Dit is een echte aanrader !

Leuke vriendelijke gastvrouw , alles brandschoon , inrichting helemaal super , Alles is op loopafstand . Kortom wij komen zeker weer !

Super appartement !!!!

E. de Fijter
27-9-2010

Wat er van binnen te zien is, is niet te vergelijken met de buitenkant.

Wat een mooi, sfeervol en perfect afgewerkt appartement.

Van alle gemakken voorzien en lekker ruim en schoon.

Zeer dichtbij het (winkel)centrum en het strand.

Zeker aan te bevelen.

geweldig appartement!

Familie Jansen
29-8-2010

We hebben hier afgelopen week een paar dagen mogen vertoeven en ondanks dat het weer niet zo goed was hebben we een toptijd gehad. Zeer vriendelijke eigenaresse en het appartement is werkelijk prachtig & trendy ingericht en superschoon! Ik kan het absoluut aan iedereen aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Kokkel Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Kokkel Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.