Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort

Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort
8,2

22 tips over Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort

Jacky, 26-8-2017

Beste viskraam van Zandvoort de Zeemeermin tegenover het hotel op de boulevard. Aardig personeel , heerlijke vis en leuke prijzen !!!!

ikke, 7-9-2015
bezoek Haarlem (kan ook met trein of ov)
bertusmonica1951, 7-7-2015

Plaza is een beetje klein. En hebben niet veel animatie gezien.

Zandvoort leuke stad. Wij hebben electrische fietsen gehuurd bij fietsenmaker Versteegh in de stad( centerparcs verhuurt geen elektr.fietsen) Leuke fietstocht gemaakt van 50 km

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Strandhotel Zandvoort voor je op een rij gezet:

AukeS, 25-3-2015

In het hotel is gratis internet met een VIP-kaart van KPN mogelijk. De code krijg je bij het inchecken.

Bij mij lukte het niet om verbinding te maken met de iPad en met de iPhone.

Thuis heb ik KPN gebeld en het advies gekregen om de KPN-Fon app te verwijderen en de app KPN-Hotspot te installeren op de beide toestellen.

Of het dan lukt? Ik zal het de volgende keer uittesten. Ik houd me aanbevolen voor reacties of het 'probleem' met dit advies is opgelost.

Sandra, 13-1-2015
    Elke kamer heeft zeezicht, dus daar hoef je niet om te vragen!
    fam. Bremer, 26-5-2014
    Centrum van Zandvoort en boulevard erg gezellig.

Carolien, 30-12-2013
    boek er een ontbijtbuffet bij,
    Van Rooyen, 25-10-2013
    Neem geen kamer op de bovenste verdieping. Zeker niet vlak bij de lift. Je ligt de hele nacht wakker van de ketel die schijnbaar op het dak staat??!!
    Gerrit-Jan, 15-8-2013

Dagje Haarlem doen met trein of fiets, deze stad moet je niet missen.

Hardlopen langs de kust op je hardloopschoenen of blote voeten (oppassen voor kwallen)

De door het personeel aangeraden strandrestauranten:

Club Nautique (ligt voor het hotel, goed vlees en kaart),

Thalassa (goede vis, wel erg snel geserveerd)

Mango's (heerlijke tappa's maar wel weer alles in één keer geserveerd)

Jan van Deventer, 3-5-2013
    Haarlem is een mooie stad om te bezoeken met een mooie kerk en mooie muzea.

Onze bezoekers bekeken ook: