Géén boekingskosten

Boulevard 5

Aparthotel
NederlandNoord-HollandZandvoort

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Boulevard 5 voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 13 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 13 reviews
  • 7Waardering

Aparthotel info

Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Boulevard 5

• 10Drake02-07-2022

Top plek

Wat een fijne plek. Mooie ligging, je rolt zo het strand op. We hadden een ruime studio met zeezicht van alle gemakken voorzien. Het weer zat tegen maar dat mocht de pret niet drukken

• 3Eline10-08-2021

(1) Muis/muizen in de kamer

Als het hier misgaat, wordt het buitengewoon naar:1. een avond een muis en oude muizenkeutels op mijn kamer (en in de kamer van de kinderen tussen hen in moeten gaan slapen, geen oog dichtgedaan)2. een ochtend wakker geworden met giga bulten en rode vlekken op alle ligplekken. Apotheek dacht meteen aan beten, of (maar minder waarschijnlijk) een reactie op iets anders in het matras. De locatie van bulten en vlekken (op alle ligplekken) maakten volgens arts en apotheek (moest aan de anti-histamine) onmiskenbaar duidelijk dat het om iets in het bed ging.3. bizar slechte afhandeling. Ten overstaan van mij en twee mensen beloofde eigenaresse dat de twee betreffende nachten gecrediteerd zouden worden. Toen ik weg was, kwam ze daar op terug en kreeg ik niks terug. De muizen(keutels) op de kamer waren geen reden en ze hadden uitgesloten dat het om bedwantsen ging en daarom moest ik maar gewoon betalen ondanks de gemaakte belofte.

• 10Hermina van Werl28-10-2017

allerlekkerste ontbijtjes met Zeezicht

Boulevard5 is super gezellig en ongelooflijk gastvrij, heeft de allerlekkerste ontbijtjes (plus tussendoortjes) en schitterend onbeperkt uitzicht op de Noordzee! Echt een unieke rustige locatie, direct aan het strand (je loopt vanuit je kamer zo in je zwembroek de zee in), leuke dorpswinkeltjes om de hoek en waar je ook zit - in het restaurant, de serre, het wind-luwe caféterras of je eigen balkon, zie - hoor - proef je de zilte zee! Het lichte Hotel-Appartement (met keuken) is zéér comfortabel, eigentijds en méér dan volledig ingericht met veel natuurlijke materialen, oog voor detail en 'n kunstzinnige touch. Dankzij de heerlijke helderwit gedekte bedden en het ruisen van de zee, geslapen als nooit tevoren en wakker geworden met zeezicht vanuit bed! Kortom, een geweldige plek om bij te komen van de dagelijkse hectiek en te genieten! Oh ja, niet onbelangrijk (!) ook nog een eigen gratis parkeerplaats en 'n kleine bibliotheek plus gezelschapsspellen. Wij bevelen Boulevard5 zeker aan!

• 9Harfie09-10-2016

Top lokatie pal in het centrum.

Mooie kamer we zaten in de depandance met grote badcel. Ontbijt prima.en vriendelijk personeel. Gratis parkeren nabij hoofdgebouw. Super

• 6R scholten01-10-2015

Goed hotel maar niet voor de tweede keer

Ontbijt matig Kamer klein wc erg laag en twee drempels waar je over struikelt

• 10annemarie de Haas04-08-2015

fijn hotel

Ondanks slecht weer, toch een fijne vakantie gehad. De eigenaars hadden het met ons te doen. Het is een eenvoudig hotel; maar ja wat heb je nog meer voor wensen,als je een veranda hebt, met uitzicht op zee

• 10Maartje Pronk16-05-2015

Een Meeuw vliegt over!

Hotel Zuiderbad, een geweldig uitzicht, een goede verzorging, het ontbijt is een vriendelijke uiteenzetting, zowaar de bediening is grandioos, een opperbest onderkomen, om weg te dromen, aan de Kust, alwaar de Mensheid, kan zijn wie die is!!

• 0Max25-10-2011

Fantastische plek! Slechte service.

Ik heb met mijn vriendin 4 dagen vertoeft in dit hotel. De ligging is echt fantastisch. Wij hadden een kamer beneden en het leek net alsof we direct aan het strand zaten. Het ontbijt was prima! Over de service ben ik niet te spreken. We werden niet echt hartelijk ontvangen. Niet het warme welkom ontvangen wat je verwacht bij een verblijf in een hotel en bij vragen werd er maar wat nors gereageerd. De ligging maakte alles goed maar anders was het voor mij een onvoldoende geworden.

• 9Diana19-09-2010

Fantastische kamer!

Zonder een hotel te boeken, onverwacht een weekend naar Zandvoort. De service was zeer behulpzaam en correct. Doordat het hotel volgeboekt zat, in de dependance van Hotel Zuiderbad verbleven. Zeer mooie schone kamer. De bedden zijn zeer goed. Ruime badkamer met ligbad. Binnen 2 minuten lopen sta je op het strand. Kortom een heerlijk verblijf en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Mirella en Carlito18-08-2010

tot de volgende keer maar weer!!

Samen met mijn zoontje een superweek gehad in dit hotel, een zeer mooie kamer met balkon en uitzicht op zee en heel schoon, aparte badkamer en wc, ideaal!! Dit was de 2e maal, eerste keer vond ik de ligging van onze kamer minder maar nu geweldig! de ligging van het hotel is super, het hotel is wat verouderd maar voor vakantievierders goed en schoon genoeg, het ontbijt is ook voldoende en heb ook nooit honger gehad erna! de broers doen hun best en als je vragen hebt worden deze fatsoenlijk beantwoord, niet iedereen heeft de hele dag een servicesmile (vaak niet gemeen) op zijn gezicht staan, maar ik kan niet zeggen dat ze onvriendelijk zijn geweest in de periode dat wij er waren, integendeel!! veel groetjes en tot de volgende keer.

Aparthotel Boulevard 5 info

• AirconditioningNiet beschikbaar