Aparthotel

14 reviews over Aparthotel Boulevard 5 in het Nederlands

allerlekkerste ontbijtjes met Zeezicht

Hermina van Werl
28-10-2017

Boulevard5 is super gezellig en ongelooflijk gastvrij, heeft de allerlekkerste ontbijtjes (plus tussendoortjes) en schitterend onbeperkt uitzicht op de Noordzee! Echt een unieke rustige locatie, direct aan het strand (je loopt vanuit je kamer zo in je zwembroek de zee in), leuke dorpswinkeltjes om de hoek en waar je ook zit - in het restaurant, de serre, het wind-luwe caféterras of je eigen balkon, zie - hoor - proef je de zilte zee! Het lichte Hotel-Appartement (met keuken) is zéér comfortabel, eigentijds en méér dan volledig ingericht met veel natuurlijke materialen, oog voor detail en 'n kunstzinnige touch. Dankzij de heerlijke helderwit gedekte bedden en het ruisen van de zee, geslapen als nooit tevoren en wakker geworden met zeezicht vanuit bed! Kortom, een geweldige plek om bij te komen van de dagelijkse hectiek en te genieten! Oh ja, niet onbelangrijk (!) ook nog een eigen gratis parkeerplaats en 'n kleine bibliotheek plus gezelschapsspellen. Wij bevelen Boulevard5 zeker aan!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Top lokatie pal in het centrum.

Harfie
9-10-2016

Mooie kamer we zaten in de depandance met grote badcel. Ontbijt prima.en vriendelijk personeel. Gratis parkeren nabij hoofdgebouw. Super

Gereisd Met partner in oktober 2016

Goed hotel maar niet voor de tweede keer

R scholten
1-10-2015

Ontbijt matig Kamer klein wc erg laag en twee drempels waar je over struikelt

Gereisd Met partner in september 2015

fijn hotel

annemarie de Haas
4-8-2015

Ondanks slecht weer, toch een fijne vakantie gehad. De eigenaars hadden het met ons te doen. Het is een eenvoudig hotel; maar ja wat heb je nog meer voor wensen,als je een veranda hebt, met uitzicht op zee

Gereisd Met partner in juli 2015

Een Meeuw vliegt over!

Maartje Pronk
16-5-2015

Hotel Zuiderbad, een geweldig uitzicht, een goede verzorging, het ontbijt is een vriendelijke uiteenzetting, zowaar de bediening is grandioos, een opperbest onderkomen, om weg te dromen, aan de Kust, alwaar de Mensheid, kan zijn wie die is!!

Gereisd Anders in mei 2015

Fantastische plek! Slechte service.

Max
25-10-2011

Ik heb met mijn vriendin 4 dagen vertoeft in dit hotel. De ligging is echt fantastisch. Wij hadden een kamer beneden en het leek net alsof we direct aan het strand zaten. Het ontbijt was prima! Over de service ben ik niet te spreken. We werden niet echt hartelijk ontvangen. Niet het warme welkom ontvangen wat je verwacht bij een verblijf in een hotel en bij vragen werd er maar wat nors gereageerd. De ligging maakte alles goed maar anders was het voor mij een onvoldoende geworden.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische kamer!

Diana
19-9-2010

Zonder een hotel te boeken, onverwacht een weekend naar Zandvoort. De service was zeer behulpzaam en correct. Doordat het hotel volgeboekt zat, in de dependance van Hotel Zuiderbad verbleven. Zeer mooie schone kamer. De bedden zijn zeer goed. Ruime badkamer met ligbad. Binnen 2 minuten lopen sta je op het strand. Kortom een heerlijk verblijf en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Alleenreizend in september 2010

tot de volgende keer maar weer!!

Mirella en Carlito
18-8-2010

Samen met mijn zoontje een superweek gehad in dit hotel, een zeer mooie kamer met balkon en uitzicht op zee en heel schoon, aparte badkamer en wc, ideaal!! Dit was de 2e maal, eerste keer vond ik de ligging van onze kamer minder maar nu geweldig! de ligging van het hotel is super, het hotel is wat verouderd maar voor vakantievierders goed en schoon genoeg, het ontbijt is ook voldoende en heb ook nooit honger gehad erna! de broers doen hun best en als je vragen hebt worden deze fatsoenlijk beantwoord, niet iedereen heeft de hele dag een servicesmile (vaak niet gemeen) op zijn gezicht staan, maar ik kan niet zeggen dat ze onvriendelijk zijn geweest in de periode dat wij er waren, integendeel!! veel groetjes en tot de volgende keer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010
2008

zeer schone kamers, ontbijten met uitzicht op ligging.

jos de louw
10-5-2008

zeer schone kamers, ontbijten met uitzicht op zee, centrale ligging.

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Ik ben hier meerdere malen geweest

Antoinette
21-11-2007

Ik ben hier meerdere malen geweest. Het is een fijn, gewoon en 'ouderwets huiselijk' hotel, geen overbodige luxe. De broers deden niets verkeerd toen ik er was en de lokatie is perfekt!

Gereisd Met vrienden in juni 2006

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Boulevard 5 in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Boulevard 5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.