Vakantiehuis
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Residence Zandvoort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Beach Residence Zandvoort in het Nederlands

Perfecte accommodatie op toplocatie!

Familie Bultema
4-4-2010

Beach Residence is zeker een aanrader perfect verzorgde self-supporting appartement en studio op toplocatie tussen zee, strand en duinen op loopafstand van centrum en treinstation.

Gereisd Met partner in maart 2010

Dicht bij zee en super service!

m. walvius
24-7-2009

Wij zouden in eerste instantie 3 nachten blijven, maar dat zijn er uiteindelijk 4 geworden. De gastvrouw is super aardig en enorm behulpzaam! Het appartement is klein en gezellig en met alles wat je nodig kunt hebben. De tuin is lekker groot en ook onze hond vond het heerlijk om hier te zijn. 5 minuten lopen vanaf de zee en op 100 meter van de duinen waar je heerlijk kunt wandelen. Ook in het centrum ben je zo. Parkeergelegenheid op de parkeerplaats tegenover het appartement. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in maart 2009
2007

Vriendelijk en gastvrij werden we ontvangen

Hendrika van Vrees
25-8-2007

Vriendelijk en gastvrij werden we ontvangen. Zeer gezellige studio met grote tuin. We gaan er volgende keer weer naar toe.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beach Residence Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beach Residence Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.