Tijdelijk €25 aanbetaling

Inntel Amsterdam Zaandam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Inntel Amsterdam Zaandam voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 69 reviews
+72

7.3GoedScore uit 69 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Inntel Amsterdam Zaandam

• 3C.Koopman22-09-2021

Niet enthousiast

De ontvangst was rommelig,stagiaire zonder begeleiding,kwaliteit/prijs verhouding van het diner was niet goed,het eten was echt matig. Bediening niet geweldig. Het water in het zwembad was koud,zeker geen wellness…en de ventilatie in de kamer heeft de hele nacht veel lawaai gemaakt. Dus helaas veel geld uitgegeven aan een zeer teleurstellend verblijf

• 10Angelique Haemers04-08-2021

Top hotel

Super hotel met een hele goede keuken. Luxe Kamer met bubbelbad en sauna. Werkelijk top

• 9Mieke Oude Munnink04-06-2021

Geweldig

Wat een geweldig hotel, wat een service, wat een luxe

• 10Della02-04-2019

HomeSweetHome

Het hotel is echt een prachtig hotel van binnen en omgeving. Zodra je binnen bent in de kamer heb je direct een thuisgevoel. 1 avondje was erg ontspannen maar zeker niet genoeg binnenkort waarschijnlijk maar weer even wat boeken en zeker voor meer nachten. Heb heimwee😅

• 9mieke vansevenant15-11-2018

Een echte aanrader

Beroepshalve moest ik op regelmatige basis naar de Verkade fabriek in Zaandam. Bij aankomst in het Inntel hotel waan je je in een groot uitgevallen peperkoekenhuisje. De inkomsthal is uitnodigend, de kamers allemaal met een knipoog naar het Zaanse verleden. Er waren verschillende niveaus in mijn kamer, waardoor het geheel super gezellig oogde. Aangezien ik bijziend ben en niet meteen het licht vond 's avonds, "viel" ik letterlijk van de ene verbazing in de andere (maar zonder breuken!) Ik ben er mijn oorring verloren en toen ik er de dag nadien naar vroeg aan de receptie, was die oorring al aan de receptie gebracht. Ik wil maar zeggen: wat een vriendelijk personeel en wat een service! Een ervaring om nooit te vergeten

• 8Arienne Heesters04-08-2018

Perfecte ligging, mooie kamers

Perfecte ligging, mooie ruime en lichte kamers, schoon. WiFi matig en 25 euro per nacht voor een kleine hond hebben we nog nooit betaald in een vier sterren hotel. Max tien euro per nacht en dat vind ik reëler.

• 6Richard05-07-2018

Binnen minder uniek dan buitenzijde.

Leuk hotel met unieke gevel. Jammer dat het unieke karakter binnen niet doorgezet is. Kamers zijn netjes, maar vrij eenvoudig en klein. Entree ligt wat verstopt onder een poort. Ligging midden in het centrum, dus alles op loopafstand.

• 9van Gennip07-03-2018

Super

Mooi hotel op een top locatie. Midden in het centrum, vrijwel naast parkeergarage. Vriendelijk personeel, goede service, schone kamers.

• 9Bart08-02-2018

Perfect hotel om een nacht te verblijven, mochten gratis gebruik maken van de spa en hadden een hele mooie en verzorgde kamer! Het personeel was ook erg vriendelijk! Dus zeker een aanrader!

• 9coene michel19-10-2017

fantastisch

een heel gezellig hotel in een knusse stad zaandam, met veel winkel gelegenheid en dicht bij Amsterdam, hotel personeel super vriendelijk en heel nette kamers , een hotel waar je trouwens ook gebruik kunt maken van het binnen zwembad en sauna zonder bijbetaling, een echte aanrader.

Hotel Inntel Amsterdam Zaandam info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Provincialeweg 102, 1506 MD