Hotel Inntel Amsterdam Zaandam

Hotel Inntel Amsterdam Zaandamsterstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Zaandam

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Inntel Amsterdam Zaandam voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

68 reviews over Hotel Inntel Amsterdam Zaandam

• 10Della02-04-2019

HomeSweetHome

Het hotel is echt een prachtig hotel van binnen en omgeving. Zodra je binnen bent in de kamer heb je direct een thuisgevoel. 1 avondje was erg ontspannen maar zeker niet genoeg binnenkort waarschijnlijk maar weer even wat boeken en zeker voor meer nachten. Heb heimwee😅

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9mieke vansevenant15-11-2018

Een echte aanrader

Beroepshalve moest ik op regelmatige basis naar de Verkade fabriek in Zaandam. Bij aankomst in het Inntel hotel waan je je in een groot uitgevallen peperkoekenhuisje. De inkomsthal is uitnodigend, de kamers allemaal met een knipoog naar het Zaanse verleden. Er waren verschillende niveaus in mijn kamer, waardoor het geheel super gezellig oogde. Aangezien ik bijziend ben en niet meteen het licht vond 's avonds, "viel" ik letterlijk van de ene verbazing in de andere (maar zonder breuken!) Ik ben er mijn oorring verloren en toen ik er de dag nadien naar vroeg aan de receptie, was die oorring al aan de receptie gebracht. Ik wil maar zeggen: wat een vriendelijk personeel en wat een service! Een ervaring om nooit te vergeten

Zakelijk gereisd in oktober 2016

• 8Arienne Heesters04-08-2018

Perfecte ligging, mooie kamers

Perfecte ligging, mooie ruime en lichte kamers, schoon. WiFi matig en 25 euro per nacht voor een kleine hond hebben we nog nooit betaald in een vier sterren hotel. Max tien euro per nacht en dat vind ik reëler.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Richard05-07-2018

Binnen minder uniek dan buitenzijde.

Leuk hotel met unieke gevel. Jammer dat het unieke karakter binnen niet doorgezet is. Kamers zijn netjes, maar vrij eenvoudig en klein. Entree ligt wat verstopt onder een poort. Ligging midden in het centrum, dus alles op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9van Gennip07-03-2018

Super

Mooi hotel op een top locatie. Midden in het centrum, vrijwel naast parkeergarage. Vriendelijk personeel, goede service, schone kamers.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Bart08-02-2018

Perfect hotel om een nacht te verblijven, mochten gratis gebruik maken van de spa en hadden een hele mooie en verzorgde kamer! Het personeel was ook erg vriendelijk! Dus zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2017

• 2017
    9coene michel19-10-2017

fantastisch

een heel gezellig hotel in een knusse stad zaandam, met veel winkel gelegenheid en dicht bij Amsterdam, hotel personeel super vriendelijk en heel nette kamers , een hotel waar je trouwens ook gebruik kunt maken van het binnen zwembad en sauna zonder bijbetaling, een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9RobK22-05-2016

Erg goed

Wij zijn meerdere keren voor een cursus bij Inntel geweest. Zalen zijn goed, Service afhankelijk van bestelde pakket van redelijk tot Prima. Lekkere lunch en diner en de koffie altijd van goede kwaliteit. (belangrijk bij een lange cursusdag) Alle faciliteiten voor vergaderingen/trainingen aanwezig en de kamers prima. De omgeving nodigt uit tot een wandelingetje om tijdens pauzes de benen te strekken .

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Chantal09-05-2016

Geweldig!

Erg leuk en iconisch hotel. De geschiedenis van Zaandam zie je overal weer in terug komen. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid, ook een High Tea gedaan welke heerlijk was! Wel een kamer gehad waar de airco wat gehorig was, dit was een bekend probleem en niet handmatig aan te passen o.i.d. Verder prima verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Christien ten Hoeve04-02-2016

Indrukwekkend pand, buitengewone service!

Bijzonder mooie locatie waarbij klantgerichtheid en klantvriendelijkheid voorop staan. Afgelopen weekend hebben we een nacht gelogeerd in dit moderne hotel met een nostalgische touch. Toen we na het eten (buiten het hotel) terug op onze 'Deluxe' kamer kwamen (kamer: mooi, schoon en voldoende ruimte voor ons tweeën), bleek dat er kortsluiting was. Daardoor moesten we verhuizen naar een andere kamer. We kregen een 'Junior suite' welke van alle gemakken was voorzien (jacuzzi, sauna, kingsize bed)! (We hebben geen stampij gemaakt, hebben niks geëist, dit was een zeer royale en nette oplossing voor het ongemak, waar zowel het hotel en wij als gasten niets aan konden doen). Als tegemoetkoming voor het verhuizen kregen we een fles bubbels en twee glazen om het feest in de luxe kamer compleet te maken. Dat is gelukt! smile-emoticon We hebben een heerlijk verblijf gehad, het ontbijt was tot in de puntjes goed verzorgd. De geweldige service, goedverzorgd ontbijtbuffet, het indrukwekkende pand en de centrale ligging in het centrum van Zaandam, maakt dit een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2016

8 tips over Hotel Inntel Amsterdam Zaandam

• amochtari, 30-10-2011

10 minuten met de trein naar Amsterdam Centraal(5,10 euro retour dagkaart)

• Marjo, 09-02-2013

Naast het station gelegen en je bent in 15 minuten in Amsterdam Centraal. Ook het winkelcentrum tegenover het hotel is leuk om te ontdekken.

• Tim, 04-11-2012

Laat de auto staan en neem de trein in het vlakbij gelegen station richting Amsterdam. Op een kleine 10 minuten ben je reeds ter plaatse en er is een vlotte treinverbinding. De Zaanse Schans is ook het bezichtigen waard en ligt op zo'n 5 minuten rijden met de auto. Authentieke molens, gebouwen en winkels uit de tijd van toen....

0 vragen over Hotel Inntel Amsterdam Zaandam

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages