Tijdelijk €25 aanbetaling

Bastion Amsterdam Zaandam Zuid

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 15 reviews
+13

6.1VoldoendeScore uit 15 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Bastion Amsterdam Zaandam Zuid

• 8Gabrielle van der Zee06-12-2019

Een prima hotel.

Wij moesten noodgedwongen een 3tal nachten ons huis uit en zijn zodoende bij Bastion hotel belandt. Leuk hotel, leuke kamer en lekkere bedden. Helaas was de afdichting bij de spoelknop van het toilet niet helemaal afgekit want ‘s avonds was het een frituurzaak in ons toilet. (Kamer 127). Elke ochtend wel heerlijk ontbeten. Goed gevuld buffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alleen jammer dat er niet 2 lekkere relax stoelen stonden op de kamer. Verder een prima verbinding vanuit het hotel naar Amsterdam.

• 2Eric07-09-2018

Oplichters

Bastion Zaandam: NOOIT MEER! Dit veel te dure hotel zonder ontbijt heeft ons ruim €144 gekost, terwijl als we maar 1 dag van te voren hadden geboekt de prijs €98 was. Ga weg met je "laagste prijs garantie". Ik zal jullie besparen hoe slecht ik te woord ben gestaan door de "klantenservice" (na 2x bellen en 1x mailen), want "zo werkt het nu eenmaal in hotelland". NOOIT MEER BASTION voor ons. Oh ja de pasjes werkten slecht, maar de bedden waren dan weer wel goed. Had ik al gezegd dat er voor die prijs ook geen ontbijt bij inbegrepen was?

• 1ruihupe23-09-2013

Gebruikt condoom onder het bed

Wij zijn zeer ontevreden. We hadden geen reserveringsnummer bij onze boeking via touroperator, dus hebben we een dag van tevoren nog even gebeld om te checken dat alles in orde was. Toen we de volgende dag aankwamen om in te checken zei de receptioniste "Wat raar, alle kamers zijn bezet". Het duurde vervolgens 15 minuten voordat we naar onze kamer konden. Het nachtkastje in onze kamer was helemaal plakkerig en als klap op de vuurpijl hadden wij een gebruikt condoom onder het bed. Het ontbijt 's ochtends was ook geweldig; we mochten zelf servies e.d. bij elkaar sprokkelen omdat mevrouw geen tijd/zin had om onze tafel te dekken.

Toen wij melding maakten van het gebruikte condoom onder het bed, boden ze hun excuses aan en kregen we het ontbijt gratis. We hadden liever al ons geld terug gehad maar dat was niet mogelijk omdat we via een boekingssite geboekt hadden.

Al met al een zeer slechte ervaring. Wij zullen nooit meer naar een Bastion hotel gaan en raden iedereen dit sterk af.

• 5Marc03-02-2013

Net hotel, maar drama nachtportiers

Goede, goekope kamer die op zich in orde was. Wel flin incident gehad (leest u even mee) Mijn vriendin was jarig en na een feest wilden we met haar broer nog wat drinken op onze kamer. Een oudere nachtportier weigerde hem echter gewoon de toegang. Heel verhaal (mag niet van mijn baas, brandweer etc) hij had er zichtbaar plezier in hem te weigeren. hoe ik het (as betalende gast ) ook probeerde, hij was niet te vermurven. Regels zijn regels, Ordnung muss sein. Gaan al heel wat jaartjes hotels af maar dit nog nooit meegemaakt. Laatste keer Bastion voor ons.

• 9R. Stoop19-01-2012

Erg goed bevallen

Wij hebben hier een nacht geslapen vanwege een feest in de buurt. Heerlijke bedden en de kamer was erg netjes. Ook het personeel was erg vriendelijk. We hebben zowel gebruik gemaakt van het avondeten als het ontbijtbuffet, allebei erg lekker en ruime keus. Wij komen zeker nog een keer terug !

Manager E-Commerce, 23-03-2012

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen die u heeft geschreven op Zoover. Dergelijke opmerkingen steunen mij en mijn collega’s in het geven van een goede service aan onze gewaardeerde gasten. Wij trachten altijd de verwachtingen te overtreffen van onze gasten. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Bastion Hotel Groep.

Met vriendelijke groeten,

Maik Willems Algemeen Directeur

• 7Anja02-12-2011

Hotel voor 1 nacht

Voor 1 nachtje is het prima te doen, 2 x 1 persoonsbed...wisten we maar toch altijd jammer. Een broodje kroket besteld, maar er was haast geen brood meer kennelijk .... kregen bijna de kapjes en konden niet meer kiezen uit wit en bruin tja... Ontbijtje was verder wel prima ... voor drie sterren krijg je niet meer ...

• 6Pieter21-11-2011

Prima slaapplek voor een nacht

Basic hotel, prima voor een nachtje, wat je van een Bastion Hotel mag verwachten.

• 8M. de Boer08-09-2011

Prima hotel

Vriendelijk ontvangst bij incheck. Werden goed geinformeerd over de restauranttijden. Kamer was netjes en eten was heerlijk. Gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, waar veel keus was. Ideale ligging voor Amsterdam, directe busverbinding, en voor het centrum van Zaandam. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 6Wilma30-03-2011

Erg eenvoudig en sfeerloos hotel

Het hotel was erg eenvoudig. Bij binnenkomst kon je merken dat er gerookt werd in het hotel. Meteen naast de receptie was een rokersruimte die een directe verbinding had met de lobby. Er waren zowel rokers- als niet rokerkamers aanwezig. De inrichting van de kamer was erg eenvoudig. De badkamer was erg klein (niet voorzien van een fohn). Het ontbijt was in buffetvorm en voor een drie sterren hotel goed. De bediening bij het ontbijt was erg vriendelijk.

• 5robert19-11-2010

prima kamer, eten slecht

Na een avond hard gewerkt te hebben, hadden wij wel zin in een goeie maaltijd. Van tevoren gevraagd tot hoe laat de keuken geopend was. Dit was tot 23.00 uur. Om 22.00 uur zaten we aan tafel, maar er was niets meer te krijgen. Volgens het personeel was het erg druk geweest en alle gerechten die wij opnoemden waren net op. Ja wat patat en koude boontjes. Zelfs het bittergarnituur was er niet meer voorradig. Geen succes dus. De handdoekken roken naar frituur. We zaten vorig jaar ook in dit hotel, toen was alles perfect in orde.

Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid info

Soort hotel