Camping Molenwurf

• 6.3Eetgelegenheden
  • 5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

18 Reviews over Molenwurf

• 8Ilse Krapels10-10-2018

Fantastisch de meest bijzondere vakantie ooit!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Super aardige gastvrije behulpzame mensen. Goede voorzieningen gemoedelijke sfeer veel georganiseerd we hebben op en top genoten. En raden het iedereen aan. Wij gaan zeker nog eens terug. We kregen deze vakantie en het heeft ons enorm goed gedaan ❤

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Henk E16-06-2018

Klein en gezellig

Komen er al heel wat jaartjes met veel plezier. Het is een kleine camping met stacaravans en wat ruimte voor tenten en zeker geen luxe camping maar wel gezellig. In de zomer vakantie wordt er ook het eea georganiseert voor de kinderen en het heeft een gezellige kantine. Mits je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten is het een prima camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 1Camping bezoeker25-02-2018

Menightshop studentenhuis is beter georganiseerd

Wat een bende hier. Geen leuke sfeer op de camping en er is niet zoveel te doen. Ze vragen de hoofdprijs maar je krijgt er niets voor terug. Je wordt geplaatst in een oude, niet geïsoleerde caravan met allerlei gebreken ( geen rookmelder, oude boiler die al 8 jaar niet gekeurd is, slechte veiligheid, geen slot in de deur, slecht sanitair, slechte hygiëne, heel slecht onderhouden caravan, schimmel in de badkamer, verzakte tegels in de tuin etc. Tevens wordt er verbouwd zonder toestemming van of bekendheid met de huurder. Bel je de beheerder omdat er iets niet werk, komt hij vaak niet of Veel te laat opdagen. Ze sjoemelen met facturen en de boekhouder snapt zijn werk niet. Slecht parkeerterrein, geen faciliteiten waar je wel voor betaald. In 1 woord rampzalig. Ga hier niet naartoe als je de keus hebt.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 1jan12-06-2017

Nooit meer

Asociale kelere benden. Schreeuwend duur en niks te doen. Mensen niet gaan. Is in verleden wel beter geweest. Wel rekenen maar niks er voor terug. Internet is een drama

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Mevr. Dieteren29-10-2016

Camping verdient wel wat aandacht en zorg

De camping is echt toe aan een opknapbeurt, beetje verloederde uitstraling wat ook komt door een aantal stacaravans welke op een negatieve wijze de sfeer bepalen. De beheerder Jans en zijn hulp zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen, niets is hun teveel dus daar schort het niet aan. De stacaravan nr. 78, welke wij huurde, was verder wel netjes maar zeer beperkt uitgerust qua basisvoorzieningen en de matrassen waren echt bagger ondanks dat we nog voor het 2 pers. bed een extra matras hadden gekregen. Hierdoor niet echt een uitgerust gevoel eraan over gehouden. Verder had onze stacaravan geen leuk uitzicht uiteraard wel rondgelopen over de camping en we moesten concluderen dat de buitenste rand/rij het mooiste uitzicht had. Deze stacaravans hadden dan ook hun caravan met de rug naar het "straatje" staan, wat uiteraard heel begrijpelijk was. Wat wel aardig is voor de kinderen in de zomer is, dat er aan de parkeerplaats een klein zwembad grenst wat niet bij de camping hoort maar wel gebruikt mag worden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Noelle24-09-2014

Geweldige camping

wij zijn bijna 6 weken op de camping geweest het is een gemoedelijke camping waar de kinderen echt een top tijd hebben gehad dus wij dan ook. ik kan het iedereen aanraden die van klein schalig houd en niet te veel poespas. de omgeving is ook erg leuk er is veel te doen vooral in de zomer. ik zeg ga een keer heen en kijk zelf en je wilt niet anders meer

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Fam schipper06-08-2007

OP en Top camping, zo gezellige sfeer en niet zo ver van ons huisje vandaan!!

Super

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Patrick02-12-2006

Ben nu ruim een jaar "vaste bewoner" van molenwurf. Echt een toffe, gezellige camping. Iedereen helpt iedereen. Prima restaurant. Groot zwembad naast de camping. Een rereatieteam die van alles en nog wat organiseert. En een campingbeheer die altijd voor iedereen klaar staat. Er is het afgelopen jaar al heel wat verbouwd. En het is er alleen maar nog mooier geworden.

• 10keitje31-07-2006

zijn hier op vakantie geweest.....had er een leuke tijd.......kijk ook eens op de web-site ......mooie foto's van de renovatie's knap werk jongens!!!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Wim19-07-2006

Carla, Piet, Molenwurfer en bewoner hebben gelijk. Geef de nieuwe egenaar(s) de kans om er wat van te maken. Voorlopig zijn zij, en iedereen, op de goede weg. Gewoon doorgaan!

Camping Molenwurf info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij