Camping Molenwurf

17 reviews over Camping Molenwurf in het Nederlands

Klein en gezellig

Henk E
16-6-2018

Komen er al heel wat jaartjes met veel plezier.

Het is een kleine camping met stacaravans en wat ruimte voor tenten en zeker geen luxe camping maar wel gezellig.

In de zomer vakantie wordt er ook het eea georganiseert voor de kinderen en het heeft een gezellige kantine.

Mits je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten is het een prima camping.

Menightshop studentenhuis is beter georganiseerd

Camping bezoeker
25-2-2018

Wat een bende hier. Geen leuke sfeer op de camping en er is niet zoveel te doen. Ze vragen de hoofdprijs maar je krijgt er niets voor terug. Je wordt geplaatst in een oude, niet geïsoleerde caravan met allerlei gebreken ( geen rookmelder, oude boiler die al 8 jaar niet gekeurd is, slechte veiligheid, geen slot in de deur, slecht sanitair, slechte hygiëne, heel slecht onderhouden caravan, schimmel in de badkamer, verzakte tegels in de tuin etc. Tevens wordt er verbouwd zonder toestemming van of bekendheid met de huurder. Bel je de beheerder omdat er iets niet werk, komt hij vaak niet of Veel te laat opdagen. Ze sjoemelen met facturen en de boekhouder snapt zijn werk niet. Slecht parkeerterrein, geen faciliteiten waar je wel voor betaald. In 1 woord rampzalig. Ga hier niet naartoe als je de keus hebt.

Nooit meer

jan
12-6-2017

Asociale kelere benden.

Schreeuwend duur en niks te doen.

Mensen niet gaan.

Is in verleden wel beter geweest.

Wel rekenen maar niks er voor terug.

Internet is een drama

Camping verdient wel wat aandacht en zorg

Mevr. Dieteren
29-10-2016

De camping is echt toe aan een opknapbeurt, beetje verloederde uitstraling wat ook komt door een aantal stacaravans welke op een negatieve wijze de sfeer bepalen. De beheerder Jans en zijn hulp zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen, niets is hun teveel dus daar schort het niet aan. De stacaravan nr. 78, welke wij huurde, was verder wel netjes maar zeer beperkt uitgerust qua basisvoorzieningen en de matrassen waren echt bagger ondanks dat we nog voor het 2 pers. bed een extra matras hadden gekregen. Hierdoor niet echt een uitgerust gevoel eraan over gehouden. Verder had onze stacaravan geen leuk uitzicht uiteraard wel rondgelopen over de camping en we moesten concluderen dat de buitenste rand/rij het mooiste uitzicht had. Deze stacaravans hadden dan ook hun caravan met de rug naar het "straatje" staan, wat uiteraard heel begrijpelijk was. Wat wel aardig is voor de kinderen in de zomer is, dat er aan de parkeerplaats een klein zwembad grenst wat niet bij de camping hoort maar wel gebruikt mag worden.

Geweldige camping

Noelle
24-9-2014

wij zijn bijna 6 weken op de camping geweest het is een gemoedelijke camping waar de kinderen echt een top tijd hebben gehad dus wij dan ook. ik kan het iedereen aanraden die van klein schalig houd en niet te veel poespas.

de omgeving is ook erg leuk er is veel te doen vooral in de zomer. ik zeg ga een keer heen en kijk zelf en je wilt niet anders meer

2007

OP en Top camping, zo gezellige sfeer en niet zo ver van ons huisje vandaan!!

Super

2006

Ben nu ruim een jaar "vaste bewoner" van molenwurf. Echt een toffe, gezellige camping. Iedereen helpt iedereen. Prima restaurant. Groot zwembad naast de camping. Een rereatieteam die van alles en nog wat organiseert. En een campingbeheer die altijd voor iedereen klaar staat. Er is het afgelopen jaar al heel wat verbouwd. En het is er alleen maar nog mooier geworden.

zijn hier op vakantie geweest

keitje
    31-7-2006

zijn hier op vakantie geweest.....had er een leuke tijd.......kijk ook eens op de web-site ......mooie foto's van de renovatie's knap werk jongens!!!!!

Carla, Piet, Molenwurfer en bewoner hebben gelijk. Geef de nieuwe egenaar(s) de kans om er wat van te maken. Voorlopig zijn zij, en iedereen, op de goede weg. Gewoon doorgaan!

Het is een camping die wordtopgebouwt! Ik was hier al bij de vorige eigenaar en ben er nog steeds bij de huidige eigenaars. Ze werken keihard om van een slapende camping weer vollop een levendige camping te maken en dat begint echt z'n vruchten af te werken!! Nu (in overleg) mag je je plekkie zo mooi maken als je wil en vaak wordt dat gedaan met mede werking van de eigenaren want hier is niemand te beroerd om te helpen. Het is echt een familie camping geworden want iedereen staat klaar voor elkaar. Het recreatie-programma wordt ook weer zeer leuk dit jaar, daar ben ik weer zeker van. Voor iedereen wat wils. En de kantine....dat is echt de 'huiskamer'voor alle campinggasten, of je er nu alleen een weekendje bent of je bent hier het hele jaar...iedereen is er welkom en het is er altijd reuze gezellig!!

Camping Molenwurf 5.64 10 17 .