Weer vandaag5°-3°
5,9

18 reviews over Camping Molenwurf in het Nederlands

Fantastisch de meest bijzondere vakantie ooit!

Ilse Krapels,
10-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Super aardige gastvrije behulpzame mensen. Goede voorzieningen gemoedelijke sfeer veel georganiseerd we hebben op en top genoten. En raden het iedereen aan. Wij gaan zeker nog eens terug. We kregen deze vakantie en het heeft ons enorm goed gedaan ❤

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Klein en gezellig

Henk E,
16-6-2018

Komen er al heel wat jaartjes met veel plezier.

Het is een kleine camping met stacaravans en wat ruimte voor tenten en zeker geen luxe camping maar wel gezellig.

In de zomer vakantie wordt er ook het eea georganiseert voor de kinderen en het heeft een gezellige kantine.

Mits je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten is het een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Menightshop studentenhuis is beter georganiseerd

Camping bezoeker,
25-2-2018

Wat een bende hier. Geen leuke sfeer op de camping en er is niet zoveel te doen. Ze vragen de hoofdprijs maar je krijgt er niets voor terug. Je wordt geplaatst in een oude, niet geïsoleerde caravan met allerlei gebreken ( geen rookmelder, oude boiler die al 8 jaar niet gekeurd is, slechte veiligheid, geen slot in de deur, slecht sanitair, slechte hygiëne, heel slecht onderhouden caravan, schimmel in de badkamer, verzakte tegels in de tuin etc. Tevens wordt er verbouwd zonder toestemming van of bekendheid met de huurder. Bel je de beheerder omdat er iets niet werk, komt hij vaak niet of Veel te laat opdagen. Ze sjoemelen met facturen en de boekhouder snapt zijn werk niet. Slecht parkeerterrein, geen faciliteiten waar je wel voor betaald. In 1 woord rampzalig. Ga hier niet naartoe als je de keus hebt.

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

jan,
12-6-2017

Asociale kelere benden.

Schreeuwend duur en niks te doen.

Mensen niet gaan.

Is in verleden wel beter geweest.

Wel rekenen maar niks er voor terug.

Internet is een drama

Gereisd met partner in juli 2016

Camping verdient wel wat aandacht en zorg

Mevr. Dieteren
29-10-2016

De camping is echt toe aan een opknapbeurt, beetje verloederde uitstraling wat ook komt door een aantal stacaravans welke op een negatieve wijze de sfeer bepalen. De beheerder Jans en zijn hulp zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen, niets is hun teveel dus daar schort het niet aan. De stacaravan nr. 78, welke wij huurde, was verder wel netjes maar zeer beperkt uitgerust qua basisvoorzieningen en de matrassen waren echt bagger ondanks dat we nog voor het 2 pers. bed een extra matras hadden gekregen. Hierdoor niet echt een uitgerust gevoel eraan over gehouden. Verder had onze stacaravan geen leuk uitzicht uiteraard wel rondgelopen over de camping en we moesten concluderen dat de buitenste rand/rij het mooiste uitzicht had. Deze stacaravans hadden dan ook hun caravan met de rug naar het "straatje" staan, wat uiteraard heel begrijpelijk was. Wat wel aardig is voor de kinderen in de zomer is, dat er aan de parkeerplaats een klein zwembad grenst wat niet bij de camping hoort maar wel gebruikt mag worden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Geweldige camping

Noelle
24-9-2014

wij zijn bijna 6 weken op de camping geweest het is een gemoedelijke camping waar de kinderen echt een top tijd hebben gehad dus wij dan ook. ik kan het iedereen aanraden die van klein schalig houd en niet te veel poespas.

de omgeving is ook erg leuk er is veel te doen vooral in de zomer. ik zeg ga een keer heen en kijk zelf en je wilt niet anders meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2007

OP en Top camping, zo gezellige sfeer en niet zo ver van

Fam schipper
6-8-2007

OP en Top camping, zo gezellige sfeer en niet zo ver van ons huisje vandaan!!

Super

Gereisd familie in augustus 2007
2006

Ben nu ruim een jaar "vaste bewoner" van molenwurf. Echt een toffe, gezellige camping. Iedereen helpt iedereen. Prima restaurant. Groot zwembad naast de camping. Een rereatieteam die van alles en nog wat organiseert. En een campingbeheer die altijd voor iedereen klaar staat. Er is het afgelopen jaar al heel wat verbouwd. En het is er alleen maar nog mooier geworden.

Gereisd anders in december 2006

zijn hier op vakantie geweest

keitje
31-7-2006

zijn hier op vakantie geweest.....had er een leuke tijd.......kijk ook eens op de web-site ......mooie foto's van de renovatie's knap werk jongens!!!!!

Gereisd familie in juli 2006

Carla, Piet, Molenwurfer en bewoner hebben gelijk. Geef de nieuwe egenaar(s) de kans om er wat van te maken. Voorlopig zijn zij, en iedereen, op de goede weg. Gewoon doorgaan!

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenwurf in Wognum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenwurf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.