Wijk aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Wijk aan Zee voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wijk aan Zee voor je op een rij gezet:

Reviews over Wijk aan Zee

Zonder industrie zou het uniek zijn.

Patricia de Jong,
    7-3-2019

Wijk aan Zee is een speciale en eigenlijk een hele mooie plaats in Nederland. Het is jammer dat het wordt overschaduwd door de nabijgelegen industrie. Duinen, hoogte verschillen, een oude kern, relatief veel horeca. Alle ingrediënten aanwezig, maar de 'dreigende' rookwolken van de industrie ontsieren deze bijzondere plek.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Veel stank van de vervuilde industrie.

peter,
    7-3-2019

Gezien de zeer vuile industrie die rond om Wijk aan Zee ligt is het voor ons geen aanrader om naar toe te gaan. In Wijk aan Zee is echt weinig te beleven. Geen winkels en in de winter schiet er geen mus dood.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch relaxen

Monique,
    11-9-2018

Heerlijke locatie, groot strand, wandelen over de pier, boten bekijken die vanuit zee binnen komen varen naa4 de haven van IJmuiden .Strandtent Timboektoe met prima eten en drinken. Prachtig terras . Heerlijk vertoeven en na een dagje strand nog ff genieten van de zonsondergang.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

echt een aanrader kom zeker terug hier

familie .Fonteijn,
    27-7-2018

Was erg gezellig, maar ook niet te druk.Een klein dorpje waar je op verschillende plaatsen kon eten . ook als uitval punt geweldig we zijn naar Egmond aan zee geweest hier is ook altijd wel iets te doen . ook het strand word goed schoon gehouden dit is wel fijn met kleine kinderen . echt een aanrader als je voor je rust wilt gaan .

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dagje uit

Joke,
    12-4-2018

De kofferbakmarkt op de dorspsweide is een echte aanrader,hier kun je de hele dag wel rondsnuffelen zo’n grote en gezellige rommelmarkt !!! Deze markt is op de 2de zondag van de maand!! Het strand is ook op loopafstand met goede strandrestaurants of het dorp zelf! Echt een dagje uit 😊

Gereisd met partner in april 2018
Wijk aan Zee scoort een 7,4 uit 10, op basis van 218 reviews