Vakantiehuis Weidezicht

3 reviews over Vakantiehuis Weidezicht in het Nederlands

heerlijke plek

marius
20-9-2010

weidezicht is een topper, centraal gelegen, leuk huis, zeer goed verblijf

Gereisd met vrienden in augustus 2010

we hebben ereen geweldige tijd gehad, enorm prettig ontvangen met een flesje wijn en een zee van informatie. een leuk, knus en gezellig huisje vlak bij het strand en de duinen. We zijn op aanraden van de gasteer en gastvrouw, met de snelboot naar Amsterdam geweest. Eenpraxchtige verbinding waar we ontzettend hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

volgende keer weer

arie
25-5-2009

leuke plaats en een uitstekend huis alle gemakken voorzien. Ruime parkeerplaats en dicht bij het strand, Amsterdam, Alkmaar, Haarlem en de zwartemarkt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Weidezicht in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Weidezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.