Bed and Breakfast Villa Eva Rosa

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Eva Rosa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Villa Eva Rosa in het Nederlands

Fred uijt de boogaart
19-5-2013

Mooie zit en slaapkamer en mooie badkamer. Goede service en superschoon met elke dag schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in Fri May 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige B&B

Petra
6-3-2013

Villa Eva Rosa beschikt over twee appartementen en een studio. De inrichting is prachtig en heel sfeervol. Eigenaresse is heel behulpzaam en erg klantvriendelijk. Wij hadden inclusief ontbijt besteld. Dit werd 's ochtends aan de deur gebracht in een grote picknickmand. De mand zat vol met lekkers. 'S Avonds heerlijk gegeten bij De Liefhebbers.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Bed and Breakfast info

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Eva Rosa in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Eva Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.