Hotel Villa De Klughte

70 reviews over Hotel Villa De Klughte in het Nederlands

Nooit meer.

Irma,
20-10-2018

Gedateerd hotel, oude foto’s op site, hotelkamer stonk (alsof er een lijk heeft gelegen), klein ontbijtbuffet en weinig aanbod. TV met 3 zenders.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

J. Tervoort,
23-7-2018

Vrijdag 19 juli aangekomen in wijk aan zee waar we gastvrij en vriendelijk werden ontvangen, we waren iets te vroeg maar dit was geen enkel probleem. We sliepen in de Versace kamer die echt geweldig is. De oude stijl en het mega balkon van de kamer overtrof al onze verwachtingen. Kamer was schoon en bed sliep heerlijk. Dit hotel heeft een privé zwembad wat netjes onderhouden is, elke dag wordt het schoongemaakt, ook de ruimte buiten is heerlijk ruim en schoon. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zondag in het restaurant gegeten wat ook daar weer al onze verwachtingen overtrof. Ontzettend gastvrij ontvangen door de dames die echt kennis van zaken hebben. Het eten was een waar feest. Ook het ontbijtbuffet was top. Hotel villa de klughte is echt een aanrader voor iedereen die een mooie hotel zoekt in een prachtige omgeving. Wij komen zeker nog eens terug. Dank voor dit fijne verblijf!

fantastisch!

Anita,
20-7-2018

wat een vriendelijk ontvangst, je voelt je gelijk welkom. Koffers werden naar de kamer gebracht, wat een service. De kamer was prachtig ingericht met smaak en detail, en met een persoonlijke touch. Zwembad met terras is echt geweldig, dit maakte ons verblijf compleet. 's Avonds gegeten in het vis restaurant, wat een smaakbeleving zeg! De bediening en service is echt op topniveau! We komen zeker terug, we hebben zelfs alweer geboekt voor november!

Echt nooit meer

Anoniem,
11-7-2018

-Ontvangst was niet erg vriendelijk. Kamer was vreselijk, net een slaapkamer, absoluut niet hotel-waardig. Bed zou 1 groot 2-persoonsbed zijn, waren 2 losse matrassen. Slechte matrassen ook nog. Bad was vies/kapot. Scheuren in het behang. Schoonmaken deden ze maar tot 10/10:30 dus we konden zelf het bed op maken, glazen afwassen en er hing een zak handdoeken aan de deur.

Echt nog nooit zoiets gezien of meegemaakt😱

Heerlijk

Miranda,
7-2-2018

Met mijn liefde hier geslapen en gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst, borrelen in de romantische bistro bij de open haard. Heerlijk gegeten en gedronken. En een prachtige kamer , zeer romantisch ingericht en schoon! Komen zeker terug

Gereisd met partner in februari 2018

Sfeervol! Echt een aanrader.

Simone,
18-11-2017

Nog nooit in zo'n sfeervolle kamer (22)overnacht. Het hele pand is trouwens erg mooi ingericht. Personeel is erg vriendelijk en het ontbijt en het diner in de bistro was erg goed. Helaas na 1 dag heerlijk genieten van de rust, was er erg veel herrie in het hotel door spelende, schreeuwende kinderen. Het leek wel een speeltuin. Jammer... Toch geef ik dit hotel een 10 en hoop nog een keer terug te komen. Tip: zorg voor badjassen of haal het uit de beschrijving. Nu hebben we er op mis gepakt.

Gereisd met partner in november 2017

Nooit weer

Delana,
10-10-2017

Afgelopen weekend ben ik hier verbleven. We hadden kamer nummer 23 ook wel de 1001 nights. De kamer was klein, had aan een zijde een schuin dak waar ik met mijn 1 meter 58 al niet rechtop langs het bed kon lopen. Alles was rood, goud en vrij oubollig. De badkamer is klein, echt klein en de wastafel was voorzien van schimmel. Het water is soms koud en soms ineens heet. Het bed en tevens de kussens (dit heb ik oprecht nog nooit meegemaakt in een hotel) lagen verschrikkelijk. De veren drukten door het matras. Tevens is het ontzettend gehorig. We hadden zin in een klein hapje maar de frituur stond al uit om 21:30!?!?!? Wij vermaken ons altijd dus we zijn semi lachend de nacht doorgekomen tot we ook nog eens 22,50 per persoon mochten betalen voor hebt meest simpele ontbijt buffet. Dit, en zeker voor de prijs die jullie vragen voor zowel de kamer als al het overige vind ik schandalig. Voor mij was dit een eenmalige ervaring en het spijt me.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meer bed and breakfast

VB,
10-6-2017

Kamer was sfeervol maar heel erg klein. Inrichting was meer een gewone slaapkamer dan een hotelkamer. Ontbijt was beperkt in soorten brood. Ligging is perfect. Strand vlakbij met een leuke strandtent waar je tot in de late uurtjes kan vertoeven en heel goed kan eten.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel en goede service!

Cis1975,
4-5-2017

Via een "Bon Heerlijk Logeren", welke wij cadeau hebben gehad, zijn wij hier terecht gekomen. Dit hield in: een overnachting + ontbijt. Prima klein hotel, sjiek zelfs. Uiteraard hadden wij niet de grootste kamer (kamer 26), maar ruim genoeg voor ons tweeën met wifi, minibar, badkamer met bubbelbad enz. Ontbijt was uitstekend. 's Avonds niet gegeten in het restaurant (Imko's Puur Zee), omdat wij dat persoonlijk zeer prijzig vonden en geen wijnliefhebbers zijn. Wij werden erop geattendeerd door de gastvrouw dat ze ook een bistro hadden. Hier hebben wij gebruik van gemaakt. Heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Kortom, wij vinden het een tophotel en zeer zeker een aanrader. Op loopafstand van het strand.

Gereisd met partner in april 2017

Helemaal heerlijk!

Macky,
2-5-2017

Wij zaten in de villa van Hotel Villa De Klughte: een apart lekker ruim huisje (één twee persoons bed en een één persoons bed) achter het restaurant met een eigen zitje buiten, lekker! Een geweldig grote jacuzzi, waar je makkelijk met z'n tweeën in kunt zitten. De bedden zijn prima, er is een waterkoker aanwezig en een doosje met koffie en thee, kun je 's avonds, als je in hun restaurant of de bistro lekker hebt gegeten en achteraf misschien nog even bij de open haard in de bar hebt gezeten, nog lekker een kopje thee of koffie zetten op je kamer. In de zomer is hun zwembad met aanliggend terras open, gezellig! Wij hebben echt heerlijk geslapen, niets gehoord. De zee en strand vlakbij, je zit midden in de natuur. Lekker even helemaal weg!

Gereisd met partner in april 2017

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa De Klughte in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa De Klughte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.