Villa 't Haasduin

49 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

heerlijk rustige accomodatie

r j troostr
16-2-2012

heerlijk twee nachten doorgebracht op een schone kamer voorzien van alle gemakken waaronder internet aansluitin, tv en dvd.

je word als gast erg gastvrij ontvangen en ondbijt in de woonkamer waar ook 2 grote zeer vriendelijke rustige honden rondlopen.

was alleen bang voor het erg mooie servies, lijkt mij erg fragiel.

licht op loopafstand van diverse restaurants en andere horeca gelegenheden. volop onbetaalde parkeer gelegenheid aan overkant van de straat.

Gereisd zakelijk in februari 2012

Pension Haasduin is een klein pension, met maar drie kamers. Je kon zien dat er zorg aan de gasten werd besteed. De (kleine) kamer zag er prima verzorgd uit, met volop handdoeken, koffiezakjes en een reiswekkertje. Bij aankomst bood de eigenaresse gelijk een drankje naar keuze en een bordje met kaasblokjes aan. Een van de betere overnachtingsgelegenheden in Wijk aan Zee, en we hebben er veel uitgeprobeerd.

Gereisd met partner in januari 2012

Gezellig en prima geregeld

Dirkco Uithof
30-1-2012

Zeer gezellig weekend gehad in een keurig Bed en Breakfast met mooie kamer, uitstekende bedden en schoon. Ontbijt was prima en is ook mee te nemen naar de kamer, heel soepel allemaal dus, verder gewoon leuke mensen en prima ontvangst met een biertje en een stukje kaas, aanrader dus!

Dirkco en Eva

Gereisd met partner in januari 2012

Christophe and eleni feedback

Christophe HIRTZ
1-11-2011

The owners running this bed and breakfast are very friendly, genuine and warm hearted. Was our first time at a bed & breakfast and will plan on returning back to Haasduin B&B.

The “studio” we stayed at perfectly matching our needs. It had a queen sized bed a very well furnished full kitchen and a nice newly remodeled bathroom. A plus was that our car could be parked on the property for free. It was great because it was walking distance to the beach and only 20 minutes by car to Amsterdam. The owners added a great touch by offering us a “Welcome wine & cheese” the first evening. We took breakfast our last morning and strongly recommend the “Dutch pancakes.” We recommend this unique B&B to anyone interested!!

Gereisd met partner in oktober 2011

Wouw, wat een top-adres!!

janssen
1-11-2011

We waren weer terug in Wijk aan Zee, bij deze fantastische mensen waar het je aan niets ontbreekt. Overal is aan gedacht. Je krijgt zelfs de gelegenheid om een lunch te maken, waar heb je dat nog? En die heerlijke echte verse jus d'orange met recht een eye opener!

Verder heerlijke bedden, mooi verzorgde kamer en zeer verzorgd sanitair. En dat allemaal op loopafstand van de zee. Wat wil een mens nog meer?

Vooral de bloemenzee om de panden, het is geweldig, een gevoel van thuiskomen. Voor ons een adres waar niets teveel is en waar we zeker weer terug gaan!!

Beste gastheer en vrouw, Ed en Willemien, hartelijk dank voor alles.

Pien en Kees Janssen

Gereisd met partner in oktober 2011

Een aanrader

Truus van der Meer
28-8-2011

Mijn vriendin en ik bezochten dit pension de afgelopen twee dagen en waren /zijn onder de indruk van de warme ontvangst , de prachtige kamers, zeer schoon en zeer smaakvol ingericht , het prima ontbijt, al je wensen worden vervuld! Kortom een aanrader, ook biten zitten op terras en in tuin is mogelijk.Echt thuis komen, zo zou ik het willen omschrijven. Truus en Edith

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Nooit meer

Jeanne
21-8-2011

Balkon vol sigarettenpeuken, naast de koelkast (in de kledingkast) lag stof van maanden en troep. Ontbijt van de Aldi en pannekoeken in oud (zwart!!) vet gebakken. Doggybag is boterhamzakje, kaasontvangst is zweterige blokjes kaas. Het stinkt naar honden en in de ontbijtzaal( gewoon de oonkamer waar die honden rondlopen) ligt overal stof en hondenhaar. Ronduit smerig. Ik snap werkelijk niet waar al die positieve opmerkingen vandaan komen.

Gereisd met partner in januari 2011

Hartelijk ontvangst

Marion Schuurman
18-8-2011

Het pension is erg leuk gelegen met uitzicht op een weiland. Erg gastvrij en een zeer uitgebreid ontbijt, prijskwaliteit verhouding is erg goed. Er is zelfs gedacht aan "doggy bags"om broodjes voor tussen de middag mee te nemen. Ook een mooie tuin waar je in de zon of in de schaduw heerlijk kan vertoeven. De kamers zijn modern ingericht en ruim.

Ik zal dit BB zeker aanbevelen aan anderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

't Haasduin krijgt van ons een dikke pluim!

Jacqueline en Wilma
11-7-2011

Het was een heerlijke plek om een weekendje te vertoeven aan zee.

Hartelijke ontvangst. Een gezellige kamer met balkon. Schoon. Het zag er prima uit, we kregen zelfs een heerlijke borrel met kaas op onze kamer geserveerd.

Veel tips gekregen wat er in de omgeving te beleven is en waar je evt heerlijk kunt eten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Kortom een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Fantastisch!

Pierre
3-7-2011

Supercomfortabele kamer (tv, dvd etc), heerlijk bed, schoon en netjes. En de service van de vrouw des huizes is echt top. Welkomstdrankje met blokjes kaas op het speciale terras voor de gasten, royaal en heerlijk ontbijt en alle info over waar je bijv. lekker kunt dineren enz. En dat voor deze prijs, echt een aanrader! (en vijf minuten lopen van het strand is natuurlijk ook niet verkeerd)

Gereisd met partner in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.