Villa 't Haasduin

49 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

Geweldige accomodatie

Wilfried & Cherrylene
30-10-2012

Wat een leuke ervaring. Mijn man heeft hier voor zijn werk een keer een overnachting gehad, dat was hem zo goed bevallen dat wij er samen met onze honden heen zijn geweest. We hebben er heerlijk genoten van het strand en de rust. De mensen zijn lekker gast vrij en geen poeha. Het ligt op loop afstand van het strand waar de honden nu los mogen lopen wat een genot. Wij komen zeker weer.

Gereisd met partner in oktober 2012

Geweldige plek!

janssen
29-10-2012

Zeer gastvrije eigenaren!ontbijt meer dan compleet, kamers van alle gemakken voorzien.

Op loopafstand van de duinen en de zee.

Gastvrouw weet veel te vertellen over de vele eetgelegenheden in de omgeving.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2012

Leuk als je niet op tijd moet zijn.

Wilco
21-10-2012

Op zich mooie Bed en Breakfast, wel wat klein en gehorig. Kamer was netjes ingericht, niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijk. De kamer was gericht richting het dorpspark (weiland is een betere benaming), wel erg mooie luchten die je dan 's avonds ziet. Nadeel: vrij koud en 's nachts heb ik daarom maar een T-shirt aangetrokken.

Ik moest om 9.30u bij een cursus zijn, mijn inziens niet echt vroeg, maar als je dan pas rond 9.00u kan ontbijten is dat wel erg laat, minpunt dus. Het was door omstandigheden, maar dat mag nooit bij een klant terechtkomen. Informeer iemand hier dan van te voren over.

Gereisd zakelijk in september 2012

Super!

pieniemini
15-10-2012

We zijn 2 nachten in t Haasduin geweest met onze kinderen. Het is gewoon super! Het ontbijt bestaat uit meer dan een mens in één keer op kan eten. Diverse broodjes, brood, eitjes, pannenkoeken, verse jus, koffie, thee......noem maar op. Je krijgt zelfs zakjes om vanalles mee te nemen voor de lunch. Bovendien zijn de eigenaren heel hartelijk! We werden ontvangen met een wijntje en wat stukjes kaas. We zijn meer dan tevreden en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Fantastische bed & breakfast

Agnes en Jan Aardoom
29-7-2012

Echt een aanrader: gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken, heerlijk ontbijt, schone kamer en badkamer van alle gemakken voorzien, leuke zitjes voor de gasten in een mooie grote tuin. Gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2012

Zeer sfeervolle accomodatie in Wijk aan Zee !

Carry Voorendt
4-6-2012

We hebben in dit gezellige B&B 2 nachten gelogeerd.

Hr. en Mw. de Haas, doen er alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Geweldig ontbijt in sfeervolle woonkamer.

Mooie kamers met prima badkamer en terrasje...!

Je hoeft maar iets te vragen en ze staan voor je klaar !

Zonder meer aan te bevelen, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2012

Hier wil je zijn!

josine en jamal
9-5-2012

T Haasduin...wat een heerlijke plek om te genieten van een weekendje zee. Warm ontvangst van zeer vriendelijke eigenaren, met wijn, biertje en blokjes kaas. Alles netjes verzorgd en schoon...topontbijt met verse jus, pannenkoekjes en eitje. Goeie tips gekregen om uiteten te gaan! Kortom: we hebben het leuk gehad en vinden het een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

Eleni & Christophe's Second venue !

Eleni & Christophe
27-3-2012

This is now our second time at the pension Haas Duin and we’re are totally satisfied by this B&B.

The “studio” was perfectly groomed and had a lot of towels ready for us. The room is also well oriented and the sun shines through the Immense sliding windows which gives it a wonderful holiday feeling! Willemien and Ed de Haas gave us detailed information for further visits (Keukenhof / 1001-island in broek op langedijk) which turned out to be amazing places to visit. As usually we enjoy that the B&B is right next to the (huge & clean) wijk aan zee beach. Everything is walking distance, including a supermarket across the meadow. The B&B is also located along dunes, which enabled us to go for a good hike and splendid vistas over Netherland’s only natural barrier on the north sea.

Since our last venue the garden has been upgraded and look more welcoming. We had the chance to eat outside for lunch in a warm spring sun ! We Will come back for sure soon !

Gereisd met partner in maart 2012

Een prima plek om te overnachten en genieten.

marianne van kleef
18-3-2012

Wij werden ontzettend vriendelijk ontvangen met een goed glas wijn en kaas. De kamer is van allerlei gemakken voorzien zoals een koelkast, magnetron tv. dvd en internetaansluiting. Op de kamer is het mogelijk koffie of thee te zetten. 's Ochtends een heerlijk en uitgebreid ontbijt met pannenkoek, ei, div vleeswaren en jam. Koffie en/of thee naar eigen keuze.

Restaurants zijn op loopafstand.

Gereisd met partner in maart 2012

AANRADER

Anita Heerkens
13-3-2012

Ontvangst was zeer gastvrij, wijntje of biertje en kaasje op de kamer, vriendelijke gastvrouw en heer, mooie kamers, schone kamer en badkamer, uitgebreid ontbijt, verse jus d 'orange, eitje, pannenkoekjes, div. brood/jes, kaas en vlees en zoet, koffie, thee, fruit, yoghurtje, en plastic zak om de zelfgesmeerde lunch in mee te nemen. koffie en thee op de kamer aanwezig. Echt niks negatiefs, wij zijn zeer tevreden en gaan er zeker terug als we weer die kant opgaan. Bijvoorbeeld weer voor het Rory Gallagher Tribute Festival. Groeten, Anita Heerkens (en Twan en Rein en Henny) uit Dinther (Brabant).

Gereisd met vrienden in maart 2012

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.