Villa 't Haasduin

49 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

gastvrij, warm welkom

marcel
5-1-2015

genoten van ons verblijf.

welkom, locatie, kamer, ontbijt alles voortreffelijk.

bedankt.

Gereisd met partner in december 2014

Gastvrij!

R.M.Meijer en W. Meijer-Anema
20-10-2014

Wij hebben 3 dagen / 2 nachten doorgebracht in deze bed and breakfast in Wijk aan zee. Wij zijn erg tevreden, hier voel je je welkom als gast! Plezierige ontvangst, prima ontbijt, koffie en thee op de kamer. Alles wat nodig is, is aanwezig. Gastvrouw en gastheer stellen zich erg positief op en hebben oog voor detail. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2014

Dicht bij het strand, uitstekend verzorgd en enorm gastvrij ontvangst.

Wijk aan zee is ook een erg vriendelijke plaats.

Gereisd met partner in mei 2014

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

een uitstekend warm en prettig thuis

Pim van der Harst
24-2-2014

De ligging vlak bij zee en strand en op loopafstand van het dorp is zeer aantrekkelijk.

Men voelt zich door ontvangst en verzorging en aandacht gauw thuis.

De bediening door de eigenaresse, met haar echtgenoot op de achtergrond, is perfect. Elke ochtend was er extra verrassing.

De aankleding van het hotel is heel verzorgd wat betreft zorgvuldig uitgekozen meubilair en kunstvoorwerpen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Voor alweer het derde achtereenvolgende jaar hebben we hier overnacht. Het was als vanouds weer prima. Lekker goedkoop, maar een prima pension met aardige eigenaars. En de enige overnachtingsplek in Wijk aan Zee waarbij het boeken altijd goed gaat, want we hebben in Wijk aan Zee vaak meegemaakt dat hierbij iets mis ging. We hadden deze keer een upgrade gehad en hadden een prachtige kamer. We komen er elke keer in de winter, vanwege het Tatasteel schaaktoernooi, maar zagen dat er voor de zomer ook een leuke tuin was met ligbedden. Wij komen er volgend jaar weer.

Gereisd met partner in januari 2014

Een paradijs om te vertoeven.

Leern Boogaard
16-1-2014

Als deelnemer aan het Tata Steel Chess Tournasment 2013 en 2014 heb ik enkele dagen gelogeerd in "'t Haasduin". Het verblijf daar was in één woord geweldig. Ben zelden een gastvrouw tegengekomen die alles zo tot in de puntjes verzorgd had en buitengewoon vriendelijk was voor de gasten. Met veel plezier geschaakt, maar met minstens zoveel plezier gelogeerd in Wijk aan Zee.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Een plek om terug te komen.

Fam. Kloese
24-8-2013

De gastvrouw en gastheer staan altijd voor je klaar en zijn vriendelijk.

Je wordt ontvangen met een drankje en een kasplankje.

De kamers zien er netjes uit en worden dagelijks schoon gemaakt, en de douche dagelijks aangevuld met een ruime hoeveelheid schone handdoeken.

Het ontbijt is goed verzorgd met thee/melk/koffie naar keuze, een glaasje verse jus, diverse soorten brood, een gekookt eitje en een pannenkoek.

Je kunt zelfs een lunchpakket maken om mee te nemen.

De accommodatie ligt op loop afstand van zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Kloese
23-8-2013

De eigenaars Ed en Willemien zijn zeer gastvrij, en doen er alles aan om je vakantie zo plezierig mogelijk te laten verlopen, ze staan altijd voor je klaar.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt, en voorzien van ruime hoeveelheden handdoeken en douchespullen, t.v en internet is gratis te gebruiken.

Het ontbijt is goed verzorgd met thee/melk/koffie naar keuze en jus d Orange is vers geperst, aangevuld met een gekookt eitje en elke ochtend een pannenkoek gebakken door de gastvrouw.

Tevens krijg je nog een zakje om een lunchpakket mee te nemen.

Wij zijn al meerdere keren geweest en gaan in september weer, het voelt voor ons alsof we huis komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

geweldig

fam huizing
7-4-2013

we zijn hier voor drie nachten geweest. ed en willemien haas waren zeer vriendelijke mensen.

willemien vertelde veel van de omgeving wat er te doen was en waar je lekker kon gaan eten. de kamer die wij hadden was zeer schoon en netjes..

de bedden lagen heerlijk. het ontbijt was uit de kunst. heerlijk s,morgens een klein pannenkoekje bij het ontbijt. en wat gezellig was je zat te ontbijten in de huiskamer met meerde m mensen erg gezellig.

we komen vast nog eens terug.

herman en anita

Gereisd met partner in april 2013

Zorgeloos genieten !

Dimphna den Ronden
5-11-2012

Mijn drie zussen en ik hadden hier ons meest geslaagde reunie weekend. De charmante eigenaresse verwelkomde ons niet alleen allerhartelijkst, maar zorgde er ook voor dat we binnen no time met wijn en kaas op een sfeervol plekje in de prachtige tuin neer konden strijken. Onze kamers bleken zowel smaakvol, ruim en van alle comfort voorzien. Bovendien waren ze rustig gelegen en boden ze volop privacy. Zowel de gastvrouw als ook de gastheer verwenden ons met een zeer smakelijk en uitgebreid ontbijt. Van vers geperste jus d`orange en versgebakken flensjes tot yoghurt met musli. Alsof dat nog niet genoeg was werden ons ook nog zakjes voor een eventuele broodjeslunch op het strand aangereikt. Tenslotte werd ons uitgebreide informatie over de restaurants en bezienswaardigheden van de regio verstrekt. Kortom, mede dankzij ons verblijf in 't Haasduin was dit voor ons vieren een echt zorgeloos "verwenweekend" !!!

Gereisd met vrienden in september 2012

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.