Villa 't Haasduin

8 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

prima ontvangst!

m-jeanne
16-5-2016

Vriendelijke ontvangst, door vergissing een dagje fout geboekt. Werd onmiddellijk een passende oplossing gevonden. Mooie, verzorgde kamers.

Lekker ontbijt!

We raden deze b&b zeker aan!

Gereisd met vrienden in mei 2016

een uitstekend warm en prettig thuis

Pim van der Harst
24-2-2014

De ligging vlak bij zee en strand en op loopafstand van het dorp is zeer aantrekkelijk.

Men voelt zich door ontvangst en verzorging en aandacht gauw thuis.

De bediening door de eigenaresse, met haar echtgenoot op de achtergrond, is perfect. Elke ochtend was er extra verrassing.

De aankleding van het hotel is heel verzorgd wat betreft zorgvuldig uitgekozen meubilair en kunstvoorwerpen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Een paradijs om te vertoeven.

Leern Boogaard
16-1-2014

Als deelnemer aan het Tata Steel Chess Tournasment 2013 en 2014 heb ik enkele dagen gelogeerd in "'t Haasduin". Het verblijf daar was in één woord geweldig. Ben zelden een gastvrouw tegengekomen die alles zo tot in de puntjes verzorgd had en buitengewoon vriendelijk was voor de gasten. Met veel plezier geschaakt, maar met minstens zoveel plezier gelogeerd in Wijk aan Zee.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Zorgeloos genieten !

Dimphna den Ronden
5-11-2012

Mijn drie zussen en ik hadden hier ons meest geslaagde reunie weekend. De charmante eigenaresse verwelkomde ons niet alleen allerhartelijkst, maar zorgde er ook voor dat we binnen no time met wijn en kaas op een sfeervol plekje in de prachtige tuin neer konden strijken. Onze kamers bleken zowel smaakvol, ruim en van alle comfort voorzien. Bovendien waren ze rustig gelegen en boden ze volop privacy. Zowel de gastvrouw als ook de gastheer verwenden ons met een zeer smakelijk en uitgebreid ontbijt. Van vers geperste jus d`orange en versgebakken flensjes tot yoghurt met musli. Alsof dat nog niet genoeg was werden ons ook nog zakjes voor een eventuele broodjeslunch op het strand aangereikt. Tenslotte werd ons uitgebreide informatie over de restaurants en bezienswaardigheden van de regio verstrekt. Kortom, mede dankzij ons verblijf in 't Haasduin was dit voor ons vieren een echt zorgeloos "verwenweekend" !!!

Gereisd met vrienden in september 2012

AANRADER

Anita Heerkens
13-3-2012

Ontvangst was zeer gastvrij, wijntje of biertje en kaasje op de kamer, vriendelijke gastvrouw en heer, mooie kamers, schone kamer en badkamer, uitgebreid ontbijt, verse jus d 'orange, eitje, pannenkoekjes, div. brood/jes, kaas en vlees en zoet, koffie, thee, fruit, yoghurtje, en plastic zak om de zelfgesmeerde lunch in mee te nemen. koffie en thee op de kamer aanwezig. Echt niks negatiefs, wij zijn zeer tevreden en gaan er zeker terug als we weer die kant opgaan. Bijvoorbeeld weer voor het Rory Gallagher Tribute Festival. Groeten, Anita Heerkens (en Twan en Rein en Henny) uit Dinther (Brabant).

Gereisd met vrienden in maart 2012

Een aanrader

Truus van der Meer
28-8-2011

Mijn vriendin en ik bezochten dit pension de afgelopen twee dagen en waren /zijn onder de indruk van de warme ontvangst , de prachtige kamers, zeer schoon en zeer smaakvol ingericht , het prima ontbijt, al je wensen worden vervuld! Kortom een aanrader, ook biten zitten op terras en in tuin is mogelijk.Echt thuis komen, zo zou ik het willen omschrijven. Truus en Edith

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Hartelijk ontvangst

Marion Schuurman
18-8-2011

Het pension is erg leuk gelegen met uitzicht op een weiland. Erg gastvrij en een zeer uitgebreid ontbijt, prijskwaliteit verhouding is erg goed. Er is zelfs gedacht aan "doggy bags"om broodjes voor tussen de middag mee te nemen. Ook een mooie tuin waar je in de zon of in de schaduw heerlijk kan vertoeven. De kamers zijn modern ingericht en ruim.

Ik zal dit BB zeker aanbevelen aan anderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

't Haasduin krijgt van ons een dikke pluim!

Jacqueline en Wilma
11-7-2011

Het was een heerlijke plek om een weekendje te vertoeven aan zee.

Hartelijke ontvangst. Een gezellige kamer met balkon. Schoon. Het zag er prima uit, we kregen zelfs een heerlijke borrel met kaas op onze kamer geserveerd.

Veel tips gekregen wat er in de omgeving te beleven is en waar je evt heerlijk kunt eten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Kortom een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.