Villa 't Haasduin

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Villa 't Haasduin

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

Zoals het hoort!

Maaike
29-5-2011

Zeer goede ervaring opgedaan bij dit pension. Kamers zijn stijlvol en rustiek ingericht. Service is op de persoon gericht, en is vergelijkbaar met een zeer goed hotel.

Ook hebben onze kinderen van het verblijf genoten.

Een echte aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Zoals het hoort

Maaike
29-5-2011

Zeer goede ervaring opgedaan bij dit pension, de service is persoonlijk en is gelijk aan een zeer goed hotel.

De kamers zijn slijtvol en rustiek ingericht, in de prachtige tuin konden de kinderen rustig spelen.

Een echte aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.