Villa 't Haasduin

4 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

Zeer goed !

Anne
18-1-2017

Perfect en heel uitgebreid ontbijt, keurige kamer met uitstekende badkamer.

Erg aardige mensen.

Centraal gelegen.

We komen erg graag nog eens terug.

Echt een aanrader !!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Een plek om terug te komen.

Fam. Kloese
24-8-2013

De gastvrouw en gastheer staan altijd voor je klaar en zijn vriendelijk.

Je wordt ontvangen met een drankje en een kasplankje.

De kamers zien er netjes uit en worden dagelijks schoon gemaakt, en de douche dagelijks aangevuld met een ruime hoeveelheid schone handdoeken.

Het ontbijt is goed verzorgd met thee/melk/koffie naar keuze, een glaasje verse jus, diverse soorten brood, een gekookt eitje en een pannenkoek.

Je kunt zelfs een lunchpakket maken om mee te nemen.

De accommodatie ligt op loop afstand van zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Kloese
23-8-2013

De eigenaars Ed en Willemien zijn zeer gastvrij, en doen er alles aan om je vakantie zo plezierig mogelijk te laten verlopen, ze staan altijd voor je klaar.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt, en voorzien van ruime hoeveelheden handdoeken en douchespullen, t.v en internet is gratis te gebruiken.

Het ontbijt is goed verzorgd met thee/melk/koffie naar keuze en jus d Orange is vers geperst, aangevuld met een gekookt eitje en elke ochtend een pannenkoek gebakken door de gastvrouw.

Tevens krijg je nog een zakje om een lunchpakket mee te nemen.

Wij zijn al meerdere keren geweest en gaan in september weer, het voelt voor ons alsof we huis komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Super!

pieniemini
15-10-2012

We zijn 2 nachten in t Haasduin geweest met onze kinderen. Het is gewoon super! Het ontbijt bestaat uit meer dan een mens in één keer op kan eten. Diverse broodjes, brood, eitjes, pannenkoeken, verse jus, koffie, thee......noem maar op. Je krijgt zelfs zakjes om vanalles mee te nemen voor de lunch. Bovendien zijn de eigenaren heel hartelijk! We werden ontvangen met een wijntje en wat stukjes kaas. We zijn meer dan tevreden en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.