Villa 't Haasduin

30 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

Mooie lokatie

Fam. Ortmans,
22-7-2018

Nette kamers, goede gastheer. Alles mooi op loopafstand

Gereisd met partner in juli 2018

Een paar dagen Wijk aan Zee

Theo,
8-11-2017

Deze Bed en Breakfast ligt op een erg mooie locatie. De ontvangst is allervriendelijkst, en ook het ontbijt is ruim voldoende. We kregen gratis een upgrade van onze geboekte kamer omdat de grotere kamer naast die van ons toch vrij was. De kamer was verder van alle gemakken voorzien. Minpunt was echter de geluidsoverlast door harde dichtslaande deuren door andere gasten 's morgens heel erg vroeg, en ook s nachts. Ook was het verder redelijk gehorig maar daar werd helaas door sommige gasten geen rekening mee gehouden.

De klantvriendelijkheid van Ed en Willemien was echter heel erg goed, en werden probleempjes of vragen acuut opgelost. Aan het slechte weer konden zij helaas ook niets veranderen ......

Gereisd met partner in november 2017

Goede bed en breakfast

Linda,
16-8-2017

Fijne bed en breakfast

Warm welkom

Goed ontbijt

Kortom leuk voor weinig een paar dagjes weg

Gereisd met partner in augustus 2017

Gast vriendelijk en huiselijk

Meuwissen,
27-2-2017

Vriendelijk onthaal. Een drankje voor beide op de kamer met kaasjes.Een mooi verzorgde kamer.Het ontbijt zeer huiselijk en heel uitgebreid, broodjes, zoet beleg, hartig beleg, fruit, yogurt, verse sinaasappelsap en nog veel meer. We zijn er zeer tevreden over. De B&B ligt ook nog vlak bij het strand en het dorpje waar genoeg eetgelegenheid is.

Gereisd met partner in februari 2017

Koninklijk verwend worden

Karin Frugte
14-2-2016

Bij Villa 't Haasduin hebben de gastvrouw en gastheer de Haas gastvrijheid en verwennerij hoog in het vaandel staan. De verwelkoming is hartelijk, de kamer is van alle gemakken en luxe voorzien, de badkamer is prachtig, er is geen last van verkeer buiten, en het ontbijt is tot in de puntjes verzorgd. Vooral het persoonlijk ongedwongen contact stelden wij zeer op prijs. Zo kregen wij een rondleiding door de gehele villa, omdat wij geïnteresseerd zijn in kunst en de gastvrouw een voorliefde heeft voor interieur en bijpassende schilderijen en beelden. Dat maakte het allemaal heel persoonlijk.

Gereisd met partner in februari 2016

Super adres! Zeker aan te bevelen!

Ria en Ilona
10-1-2016

Genoeg parkeergelegenheid, dichtbij strand en goede restaurants.

Gereisd met partner in januari 2016

gastvrij, warm welkom

marcel
5-1-2015

genoten van ons verblijf.

welkom, locatie, kamer, ontbijt alles voortreffelijk.

bedankt.

Gereisd met partner in december 2014

Gastvrij!

R.M.Meijer en W. Meijer-Anema
20-10-2014

Wij hebben 3 dagen / 2 nachten doorgebracht in deze bed and breakfast in Wijk aan zee. Wij zijn erg tevreden, hier voel je je welkom als gast! Plezierige ontvangst, prima ontbijt, koffie en thee op de kamer. Alles wat nodig is, is aanwezig. Gastvrouw en gastheer stellen zich erg positief op en hebben oog voor detail. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2014

Dicht bij het strand, uitstekend verzorgd en enorm gastvrij ontvangst.

Wijk aan zee is ook een erg vriendelijke plaats.

Gereisd met partner in mei 2014

Voor alweer het derde achtereenvolgende jaar hebben we hier overnacht. Het was als vanouds weer prima. Lekker goedkoop, maar een prima pension met aardige eigenaars. En de enige overnachtingsplek in Wijk aan Zee waarbij het boeken altijd goed gaat, want we hebben in Wijk aan Zee vaak meegemaakt dat hierbij iets mis ging. We hadden deze keer een upgrade gehad en hadden een prachtige kamer. We komen er elke keer in de winter, vanwege het Tatasteel schaaktoernooi, maar zagen dat er voor de zomer ook een leuke tuin was met ligbedden. Wij komen er volgend jaar weer.

Gereisd met partner in januari 2014

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.