Villa 't Haasduin

4 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

prachtig bed en breakfast

lemmens jean
25-9-2016

Ruime en propere kamers,moderne badkamer.De meubels waren wel aan vernieuwing toe,een zalig bed,koffie en thee, en de gratis wifi is een pluspunt.Jammer dat de frigo niet gevuld was.

Gereisd zakelijk in september 2016

Leuk als je niet op tijd moet zijn.

Wilco
21-10-2012

Op zich mooie Bed en Breakfast, wel wat klein en gehorig. Kamer was netjes ingericht, niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijk. De kamer was gericht richting het dorpspark (weiland is een betere benaming), wel erg mooie luchten die je dan 's avonds ziet. Nadeel: vrij koud en 's nachts heb ik daarom maar een T-shirt aangetrokken.

Ik moest om 9.30u bij een cursus zijn, mijn inziens niet echt vroeg, maar als je dan pas rond 9.00u kan ontbijten is dat wel erg laat, minpunt dus. Het was door omstandigheden, maar dat mag nooit bij een klant terechtkomen. Informeer iemand hier dan van te voren over.

Gereisd zakelijk in september 2012

heerlijk rustige accomodatie

r j troostr
16-2-2012

heerlijk twee nachten doorgebracht op een schone kamer voorzien van alle gemakken waaronder internet aansluitin, tv en dvd.

je word als gast erg gastvrij ontvangen en ondbijt in de woonkamer waar ook 2 grote zeer vriendelijke rustige honden rondlopen.

was alleen bang voor het erg mooie servies, lijkt mij erg fragiel.

licht op loopafstand van diverse restaurants en andere horeca gelegenheden. volop onbetaalde parkeer gelegenheid aan overkant van de straat.

Gereisd zakelijk in februari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Een aangename plek om te tijd door te brengen.

Heerlijk aan de duinrand gelegen.

En aan een gezellig dorp met café gelegenheden.

Is is ons ook aangeraden door vrienden van ons.

Gereisd zakelijk in december 2010

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.