Villa 't Haasduin

Review geschreven door Karin Frugte

Koninklijk verwend worden

Karin Frugte,
14-2-2016

Bij Villa 't Haasduin hebben de gastvrouw en gastheer de Haas gastvrijheid en verwennerij hoog in het vaandel staan. De verwelkoming is hartelijk, de kamer is van alle gemakken en luxe voorzien, de badkamer is prachtig, er is geen last van verkeer buiten, en het ontbijt is tot in de puntjes verzorgd. Vooral het persoonlijk ongedwongen contact stelden wij zeer op prijs. Zo kregen wij een rondleiding door de gehele villa, omdat wij geïnteresseerd zijn in kunst en de gastvrouw een voorliefde heeft voor interieur en bijpassende schilderijen en beelden. Dat maakte het allemaal heel persoonlijk.

Gereisd met partner in februari 2016