9,1

Weer vandaag4°-1°

48 reviews over Villa 't Haasduin in het Nederlands

Een paar dagen Wijk aan Zee

Theo, 8-11-2017

Deze Bed en Breakfast ligt op een erg mooie locatie. De ontvangst is allervriendelijkst, en ook het ontbijt is ruim voldoende. We kregen gratis een upgrade van onze geboekte kamer omdat de grotere kamer naast die van ons toch vrij was. De kamer was verder van alle gemakken voorzien. Minpunt was echter de geluidsoverlast door harde dichtslaande deuren door andere gasten 's morgens heel erg vroeg, en ook s nachts. Ook was het verder redelijk gehorig maar daar werd helaas door sommige gasten geen rekening mee gehouden.

De klantvriendelijkheid van Ed en Willemien was echter heel erg goed, en werden probleempjes of vragen acuut opgelost. Aan het slechte weer konden zij helaas ook niets veranderen ......

Goede bed en breakfast

Linda, 16-8-2017

Fijne bed en breakfast

Warm welkom

Goed ontbijt

Kortom leuk voor weinig een paar dagjes weg

Gast vriendelijk en huiselijk

Meuwissen, 27-2-2017

Vriendelijk onthaal. Een drankje voor beide op de kamer met kaasjes.Een mooi verzorgde kamer.Het ontbijt zeer huiselijk en heel uitgebreid, broodjes, zoet beleg, hartig beleg, fruit, yogurt, verse sinaasappelsap en nog veel meer. We zijn er zeer tevreden over. De B&B ligt ook nog vlak bij het strand en het dorpje waar genoeg eetgelegenheid is.

Zeer goed !

Anne, 18-1-2017

Perfect en heel uitgebreid ontbijt, keurige kamer met uitstekende badkamer.

Erg aardige mensen.

Centraal gelegen.

We komen erg graag nog eens terug.

Echt een aanrader !!!!

prachtig bed en breakfast

lemmens jean, 25-9-2016

Ruime en propere kamers,moderne badkamer.De meubels waren wel aan vernieuwing toe,een zalig bed,koffie en thee, en de gratis wifi is een pluspunt.Jammer dat de frigo niet gevuld was.

prima ontvangst!

m-jeanne, 16-5-2016

Vriendelijke ontvangst, door vergissing een dagje fout geboekt. Werd onmiddellijk een passende oplossing gevonden. Mooie, verzorgde kamers.

Lekker ontbijt!

We raden deze b&b zeker aan!

Koninklijk verwend worden

Karin Frugte, 14-2-2016

Bij Villa 't Haasduin hebben de gastvrouw en gastheer de Haas gastvrijheid en verwennerij hoog in het vaandel staan. De verwelkoming is hartelijk, de kamer is van alle gemakken en luxe voorzien, de badkamer is prachtig, er is geen last van verkeer buiten, en het ontbijt is tot in de puntjes verzorgd. Vooral het persoonlijk ongedwongen contact stelden wij zeer op prijs. Zo kregen wij een rondleiding door de gehele villa, omdat wij geïnteresseerd zijn in kunst en de gastvrouw een voorliefde heeft voor interieur en bijpassende schilderijen en beelden. Dat maakte het allemaal heel persoonlijk.

Toplocatie

René, 28-1-2016

Mooie, grote kamer. Goed schoon, goed onderhouden. Het ontbijt is uitstekend en de gastvrijheid is top.

Super adres! Zeker aan te bevelen!

Ria en Ilona, 10-1-2016

Genoeg parkeergelegenheid, dichtbij strand en goede restaurants.

gastvrij, warm welkom

marcel, 5-1-2015

genoten van ons verblijf.

welkom, locatie, kamer, ontbijt alles voortreffelijk.

bedankt.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Haasduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 't Haasduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 't Haasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa 't Haasduin scoort een 9.06 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: