Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

Hotel Strandhotel Het Hoge Duin
7,9

13 tips over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

Fred Fonteijn, 21-7-2018
Misschien een föhn op de kamer
K.Kaptijn, 31-3-2014
Wil je een keer lekker vis eten ga dan naar gerard van es in ijmuiden. Als je jarig bent dan eet je hier gratis en goed.
hans en annelies, 29-9-2013
in het dorp is restaurant "klein zwitserland" een verademing voor de lekkere eter.

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Het Hoge Duin voor je op een rij gezet:

Anja Colijn, 20-2-2013
Upgrade naar zeezicht kamer is absoluut de moeite waard!
Anna, 28-10-2012
Aanrader is wel om met de auto te komen omdat er in Wijk aan Zee maar 3 winkels zijn. Beverwijk ligt maar op 10 minuten reisafstand. Een tocht met de draagvleugelboot naar Amsterdam is de moeite waard.
dvdongen1985, 14-10-2012

-Zwarte markt in Beverwijk

-Er was een rommelmarkt in de IJ-hallen, in de gaten houden of er in het weekend dat u boekt een rommelmarkt aan de gang is. Volop keus daar.

-Duinpaviljoen Schoos in Wijk aan Zee zelf

Hendrik Jan Tuinman, 8-9-2012
Surfles bij Ozlines is een absolute aanrader!
Nicole, 13-8-2012
Neem ALTIJD een kamer met uitzicht op zee! Is wel duurder maar absoluut de moeite waard!!!!! (wij zaten in 163)
Tjitte, 15-7-2012
Geen positieve Zoover waardering waard!!!
Anja Colijn, 17-6-2012
Heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel met prachtig zicht op en zee en tijdens het dessert een ontzettend mooie zonsondergang, beter kon niet. Ook de kaart bood leuke keuzes, zeker een aanrader!