Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

8.5Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Wijk aan Zee

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Het Hoge Duin voor je op een rij gezet:

176 reviews over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

• 2019
    9Frank08-12-2019

Prima!

Drie nachten in Het Hoge Duin in een comfortkamer (nummer 217) verbleven. Uitzicht op zee )op een steenworp afstand). Prima, grote bedden. Groot balkon. Badkamer met bad en regendouche. Royaal ontbijt. Diner in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Op 200 meter van het 'centrum' van Wijk aan Zee met enkele restaurants. Op nog kortere afstand van een paar strandpaviljoens. Aan te bevelen!

Gereisd met partner in december 2019

• 8dhr. Ummels16-09-2019

zeer de moeite waard

Een kort verblijf met twee overnachtingen, twee personen met hond. Vriendelijk personeel, leuke kamer, lekker ontbijtbuffet. Hond meenemen, geen probleem, zelfs in de eetzaal. Wel dien je je uiteraard dan aan bepaalde regels te houden.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Van den Brink18-07-2019

Mooi en schoon hotel! Heerlijk ontbijt en bar met uitzicht op de zee. Kamers zijn stil waardoor je echt rust hebt. Er is een sauna maar daar hebben we geen tijd voor gehad. We hebben fietsen gehuurd bij het hotel, deze waren goed. Aanrader om door de duinen naar het strand van Castricum te fietsen! Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9netty30-03-2019

fantastisch

Het Hogeduin is een geweldig hotel. Ligging is perfect, de kamer prima. Restaurant prachtig uitzicht. Om vaker heen te gaan.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Bea Orsel28-03-2019

Top! :-)

Genoten van een super zeezichtkamer. Fantastisch hotel, super ontbijt en top personeel. Kom hier graag terug.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Familie der Jong23-03-2019

Onze eerste ontmoeting hier 58 jaar geleden .

Heerlijk met zicht op strand en zee.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10PieBen21-03-2019

Fantastisch hotel ,Prachtige grote super schone kamer met zeezicht, heerlijke bedden, een een lekker zitje voor ons beiden, zelfs een aanrechtje+ een Senseo +een waterkoker, kun je toch zelf even wat te drinken maken. we kwamen er te laat achter dat er een dun hoofdkussen in de kast lag, want mijn man kan niet goed slapen met een dik kussen, en ik miste een grote passpiegel, dat was het enige minpuntje, heerlijk 3 gangen diner gehad, Belgisch stoofpotje heerlijk!! en het nagerecht warme broodpudding met kaneelijs+ rozijnen zeker een aanrader!! en het Ontbijt was ook geweldig, je krijgt echt waar voor je Geld!! wij komen zeker terug !! en we gaan dit zekerdoor vertellen dat wij hier zo genoten hebben!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 7babene05-03-2019

fijne dagen op een prachtige locatie geen 4*

we hadden een grote zeezichtkamer. heel goed bed. lekkere stoelen op de kamer. locatie is prachtig. ontbijt is super. hygiëne kon beter. hotel kan hier en daar wel wat opgeknapt worden. tops; locatie. ontbijt. vriendelijke mensen. tips; hygiëne kan beter op kamer. bijv gordijn met vlekken. spinnenwebben. miste een schapje op de badkamer. je kon er niks kwijt. borstel bij de deur scheelt een hoop zand binnen. hier en daar wat opknappen. bijv de deuren verven. echte planten maakt het geheel af. overal plastic.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    7Welling13-10-2018

Verouderd hotel geen 4 sterren

Verouderd hotel. Is aan renovatie toe. Nu echt geen 4 sterren waardig. Ligging mooi. Personeel vriendelijk. Voor een 4 sterren hotel mag het ontbijt wel iets uitgebreide. Maar wat er stond was lekker en vers. In Wijk aan Zee is weinig te doen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Jo27-09-2018

Geen 4 sterren waard

Ligging aan zee is prima, tenminste als je een kamer met zeezicht hebt, duin en dorpzicht is minder. Kamers zijn basic ingericht, geen 4 sterren waard. Geen fohn en strijkijzer met strijkplank aanwezig. Kamer was redelijk schoon.

Alleen gereisd in september 2018

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats