Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°8°
Hotel Strandhotel Het Hoge Duin
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Het Hoge Duin voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin in het Nederlands

Alles perfect, behalve de hygiëne!

Véronique, 1-2-2018

Super locatie, net personeel en goede service! De hygiëne is daarentegen echt minder. Veel haren op het beddengoed en in de wasbak.

geweldig.....

Henk Walraven, 3-1-2018

Oud en nieuw arrangement in hotel Hoge duin, in 1 woord Geweldig.... Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeezicht kamer groot, schoon en van alle gemakken voorzien.....Ligging is echt geweldig, kom zeker nog eens terug in de zomer. Het oud en nieuw arrangement was ook zeer geslaagd ( mede door de muziek van Ëscape"...) Eten zeer goed en stemming zelfs nog beter....zeker voor herhaling vatbaar.....

Ruime kamer en verrassend lekker diner

Karel, 2-12-2017

Het hotel was schoon. Personeel vriendelijk en de kamer lekker ruim. Heerlijke plensdouche en prima bed. Het restaurant was verrassend goed, zowel qua vriendelijke bediening als de goede prijs/kwaliteit van het eten. Had wel graag wat meer zeezicht gehad op de zeezichtkamer dan de duinovergang en een stukje zee.

Hotel ligt prachtig, zoals de naam zegt, op een duin.

Hadden een comfort kamer met zeezicht. Mooie royale kamer, compleet ingericht.

Ontbijt goed,wel wat rommelig. Veel wordt tijdig aangevuld, echter niet alles, b v fruit.Honden in restaurant storend en niet fris Vervelend minpunt bij dit hotel zijn de annuleringsregels. Komen overigens pas tevoorschijn na boeking.

Alleen bij 1 maand voor aankomst is gratis te annuleren. voor het overige

Annuleringsvoorwaarden : Bij annulering tot 14 dagen vóór de aankomstdatum

wordt 50% van de totale reservering in rekening gebracht.

Bij annulering tot 3 dagen vóór de aankomstdatum

wordt 75% van de totale reservering in rekening gebracht.

Bij annulering tot 1 dag vóór de aankomstdatum

wordt 90% in rekening gebracht.

Bij annulering daarna of wanneer u geen gebruik maakt van de boeking gehele bedrag betalen.Begrijp het ook niet. Men zegt altijd vol te zitten. Waarom dan deze regel? Extra inkomsten?

Fijn hotel, perfecte ligging direct aan zee!

Vanessa, 12-8-2017

Ik had een kamer met zeezicht; fantastisch uitzicht en heerlijk groot balkon/terras, nette inrichting. Ruime badkamer met fantastisch badmeubel (veel opbergruimte).

Minpuntje: Toen ik binnen kwam rook het muf. Op de stoelen van "het barretje" lag een behoorlijke stoflaag.

Beste plek aan de noordzee uitzicht

Marja vos, 12-8-2017

Super uitzicht over zee, strand paar meter loprn heerlijk luxe kamer met groot balkon hond vriendelijk.

Ga regelmatig zowel met partner en hond als met vriendinnen.

Mooi hotel, prachtige lokatie.

Cor&Anne, 27-6-2017

Wij hadden bij het Hoge Duin ons 50jr. trouwfeest georganiseerd.

De ontvangst was prima, de tafels zagen er uitnodigend uit en het uitzicht was prachtig,.

Na ons feest hoorden wij van enkele van onze gasten toch een aantal negatieve opmerkingen.

Een paar van onze gasten meldden de bediening een rauwe biefstuk te hebben gekregen, waar niet op gereageerd werd. Mijn oudste zoon had een 20 cm lange haar in zijn eten, op zijn opmerking hierover werd ook niet gereageerd.

De bediening kwam ook niet op het idee om te vragen of de (minieme) porties aardappelen en groente voldoende waren.

Wij hebben het management van onze klachten op de hoogte gesteld met de intentie dat het Hoge Duin daarmede bij een volgend gezelschap attenter mee zou omgaan.

Het management beloofde ons dat ze op onze klachten zouden terugkomen.

Tot op heden geen enkele reactie.

Mooi en net hotel.

M13, 24-6-2017

Mooi hotel direct aan de zee. Je kunt de zee horen.

Nette kamer, prima bedden. Zelfs waterkokeR op de kamer.

De kamerdeur is erg dun, gehorig wat er op de gang loopt. Ontbijt goed voor elkaar, lekker.

In directe omgeving (loopafstand) zijn bijna geen winkels te vinden.

Beverwijk leuk om heen te gaan, 10 min rijden vanaf hotel.

Prima!

Ilja365, 27-5-2017

Unieke ligging, lekker ontbijt, kamers met zee zicht liggen pal in de duinen. Dit is een fantastisch hotel voor zee en strandliefhebbers door de unieke ligging, maar heel weinig hotels langs de NH kust liggen daadwerkelijk in het duin tegen het strand aan. Bij dit strandhotel stap je zo vanuit je kamer de duinen in en bent binnen 1 minuut op het strand. Natuurlijk zijn er altijd ook minpuntjes, zo was het jammer dat de deur niet op een kierstand kan en geen raam open, maar met wat gepuzzel hebben we toch de deur open gedaan en geluisterd naar de branding. Heerlijk. Ook het signaal van de tv was bar slecht, en de gangen in het voorste (stranddeel) wat gedateerd. Maar dat mag de pret van deze fantastische ligging niet drukken

Een bijzonder mooie plek aan het water!

Paul Westerhof, 20-5-2017

Een mooi hotel, bovenop een Duin. Met een prachtig uitzicht op de zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Het Hoge Duin scoort een 8.17 uit 10 op basis van 152 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: