Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°19°
Hotel Strandhotel Het Hoge Duin
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Het Hoge Duin voor je op een rij gezet:

164 reviews over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin in het Nederlands

Prima hotel om een paar dagen te vertoeven

René
12-8-2018

Goede ruime en nette kamers. Zowel het ontbijt als diner waren goed. Personeel was vriendelijk en waar nodig behulpzaam. Terras bij het restaurant kan wel een update gebruiken. Dicht bij het strand, middels een trap bereikbaar. Parkeren bij het hotel is mogelijk, maar soms is er geen plaats. Dit doordat niet gasten daar ook parkeren. Vanuit het hotel is het ook een prima start om door de duinen te wandelen.

Hier komen we nog eens terug

Ingrid
12-8-2018

Hotel ligt prachtig en rustig. Uitzicht op zee. Vriendelijke en correcte bediening.

echt een aanrader kom zeker terug hier

familie .Fonteijn
21-7-2018

geweldig hotel ligging eten en vriendelijk en hulpvaardig

Direct boeken

Top, we gaan er zeker nog eens heen!

Hagendoorn
15-7-2018

Ik was samen met mijn zoontje van 6. Heerlijk rustig en modern hotel met een super mooi uitzicht over de zee. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is ook een aanrader. We hebben genoten.

Wij hebben 2 fantastische dagen gehad!

Wilma Noor
13-7-2018

Hotel heeft een fantastische ligging! Kamer met balkon gehad op 2e etage! Goeie bedden, badkamer prima!👍Uitstekend gegeten in restaurant!👍daarna heerlijk genoten met een wijntje op t terras van t uitzicht over zee!👍personeel niets om op aan te merken👍2 topdagen gehad. Inderdaad voor mensen , die moeilijk ter been zijn is t wel een klimmetje vh strand naar t hotel! Leuke strandtentjes!1 minpuntje is dat Wijk aan Zee verder niets te bieden heeft, saai dorp!

Een weerkomer

Hans
10-7-2018

Prachtige locatie. Het is even een klim maar dat weet je van te voren. Prima en vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Gerne wieder super Netter Sevice

Antje Friedrich
5-7-2018

War mit 3 Hunden dort es war wunderschön

Mooie ligging, maar behoeft verbetering

Lahimi
25-6-2018

Grote kamer met balkon en uitzicht op zee. Groot genoeg voor 3 volwassenen. Dat was fraai. Genoeg handdoeken. Zelf sliep ik op een bed dat was bijgezet. Harde plank met een dun matras, niet zo comfortabel als de andere bedden. Kamer en hotel, gangen, deuren oogden gedateerd. Herstelwerkzaamheden zijn wel op z’n plaats. Lampjes die los zaten of het niet deden, toilet dat door bleef spoelen, keukenkastjes die afgebladderd waren. Het was oké maar niet super. Ontbijt was prima. Goede koffie!

Nooit meer in dat hotel.

Juan-Carlos
25-6-2018

De kamer was oud, getadeerd, geen goede ventilatie. Receptie was normaal, niets bijzonders. Het ontbreekt aan onderhoud. Behang was oud.

Wel goede bedden.

De service in het restaurant was fantastisch.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Willeke
24-6-2018

Netjes en verzorgd hotel met zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel!

Fantastisch uitzicht over zee, ruime kamer en goede bedden.

Hotel ligt vlak aan zee en ook in het dorp. Alles is te voet te bereiken.

Ook de hond was welkom en dat is voor ons ook belangrijk.

Het diner was heerlijk en goed bereid. Met het uitzicht op zee smaakt het nog lekkerder!

Puntje van aandacht: gezien de ligging is het hotel niet aan te raden voor mensen die moeilijker ter been zijn!

Hoewel het hotel gerenoveerd is, doet het hier en daar nog wat gedateerd aan. Zo is de kamer wat gehorig en de badkamer niet helemaal van deze tijd in een 4*.

Uiteindelijk past alles precies in het plaatje wat je van een goed en comfortabel strandhotel verwacht.

Wij komen zeker nog eens terug!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Het Hoge Duin scoort een 8.12 uit 10 op basis van 164 reviews.