Hotel Strandhotel Het Hoge Duin

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Hotel Strandhotel Het Hoge Duin
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Het Hoge Duin voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin in het Nederlands

Verouderd hotel geen 4 sterren

Welling
13-10-2018

Verouderd hotel. Is aan renovatie toe. Nu echt geen 4 sterren waardig. Ligging mooi. Personeel vriendelijk. Voor een 4 sterren hotel mag het ontbijt wel iets uitgebreide. Maar wat er stond was lekker en vers. In Wijk aan Zee is weinig te doen.

Geen 4 sterren waard

Jo
27-9-2018

Ligging aan zee is prima, tenminste als je een kamer met zeezicht hebt, duin en dorpzicht is minder. Kamers zijn basic ingericht, geen 4 sterren waard. Geen fohn en strijkijzer met strijkplank aanwezig. Kamer was redelijk schoon.

gezellig

Amber Janssen
31-8-2018

Ligging top! kamer iets gedateerd maar wel schoon. Personeel vriendelijk. Ontbijt mocht wat meer keuze.

Direct boeken

Zeker voor herhaling vatbaar!!

CCvanderMolen
27-8-2018

Prima hotel, met fantastische ligging direct aan het strand. Nette schone kamer en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor strandliefhebbers. 👍🏻

Prima hotel om een paar dagen te vertoeven

René
12-8-2018

Goede ruime en nette kamers. Zowel het ontbijt als diner waren goed. Personeel was vriendelijk en waar nodig behulpzaam. Terras bij het restaurant kan wel een update gebruiken. Dicht bij het strand, middels een trap bereikbaar. Parkeren bij het hotel is mogelijk, maar soms is er geen plaats. Dit doordat niet gasten daar ook parkeren. Vanuit het hotel is het ook een prima start om door de duinen te wandelen.

Hier komen we nog eens terug

Ingrid
12-8-2018

Hotel ligt prachtig en rustig. Uitzicht op zee. Vriendelijke en correcte bediening.

echt een aanrader kom zeker terug hier

familie .Fonteijn
21-7-2018

geweldig hotel ligging eten en vriendelijk en hulpvaardig

Top, we gaan er zeker nog eens heen!

Hagendoorn
15-7-2018

Ik was samen met mijn zoontje van 6. Heerlijk rustig en modern hotel met een super mooi uitzicht over de zee. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is ook een aanrader. We hebben genoten.

Wij hebben 2 fantastische dagen gehad!

Wilma Noor
13-7-2018

Hotel heeft een fantastische ligging! Kamer met balkon gehad op 2e etage! Goeie bedden, badkamer prima!👍Uitstekend gegeten in restaurant!👍daarna heerlijk genoten met een wijntje op t terras van t uitzicht over zee!👍personeel niets om op aan te merken👍2 topdagen gehad. Inderdaad voor mensen , die moeilijk ter been zijn is t wel een klimmetje vh strand naar t hotel! Leuke strandtentjes!1 minpuntje is dat Wijk aan Zee verder niets te bieden heeft, saai dorp!

Een weerkomer

Hans
10-7-2018

Prachtige locatie. Het is even een klim maar dat weet je van te voren. Prima en vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Het Hoge Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.