Hotel Sonnevanck

NederlandNoord-HollandWijk aan Zee
8.9FantastischScore uit 23 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 23 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

25 Reviews over Sonnevanck

• 9Jos07-06-2021

Gastvrij

De ligging is perfect. Uitermate vriendelijk personeel waardoor je je meteen thuis voelde. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Ten opzichte van de bekende megahotels was dit helemaal top. Zeker voor herhaling vatbaar !

• 7Inger26-07-2016

Gastvrijheid hoog in het vaandel maar kamer pover

Ons eerste bezoek aan Sonnevanck was in de winter en voelde als een warm bad. Niets dan lof voor kamer (met eigen douche en toilet) en personeel. Nu waren wij er in de zomer, op een kamer met gedeelde douche/ toilet en was onze beleving toch anders dan de eerste keer. De kamer was een tikkie armoedig, oude plastic stoelen, een beschadigd 'wasbakmeubel', losse, wegschuivende, bedden en werkelijk bloedheet, met een raam boven het buitenterras dus zodra open, heel veel herrie. Een ventilator op de kamer zou bij deze temperatuur zeker verschil gemaakt hebben. Het buitenterras was zo vies dat ik mijn tas niet op de grond durfde te zetten en de gezamenlijke douche bevatte een loshangende douchekop die niet meer op te hangen was. Ondanks het wederom supervriendelijke personeel, voelden we ons dit keer niet echt thuis en veranderde het eerdere 'warme bad' in een 'oververhitte, beetje smoezelige sauna'.

• 10St. Saveur15-02-2015

Eén groot feest

Wat hebben we genoten van de vriendelijkheid, gastvrijheid en de gehele entourage van Sonnevanck. Een absolute aanrader voor iedereen die er er even uit wil en het gevoel wil hebben dat men blij is dat je er bent!

• 9pico03-08-2014

gastvrij

Voor een klein budget een prima hotel. Medewerkers erg gastvrij. De meeste kamers hebben geen douche en toilet. Er zijn gezamenlijke toiletten en douches op de gang. Koffie en thee faciliteiten op kamers. Jammer dat nog afval van vorige gasten in de prullenbak zat. Na een opmerking snel opgelost. Kamer verder schoon en netjes. In het weekend word er muziek gespeeld. Van te voren keurig melding gehad dat er eventueel geluidsoverlast zou kunnen zijn. Ik had een hondje mee en ook hij was een welkome gast.

• 10geraldo22-01-2014

Aanrader

gastvrij hotel-restaurant. leuke mensen leuke bediening. Eten dik in orde. Bierkaart heel veelzijdig. Koffie nergens lekkerder. kortom een absolute aanrader en heel betaalbaar.

• 9Marianne30-08-2012

Geweldig!

Wat een leuk hotel! Prima eten en drinken en ook nog eens vlak bij zee. Biertje werd met aandacht geserveerd, het diner was perfect (mosselen en lamsrack) en het ontbijt de volgende morgen heerlijk (en in de zon). Volgende keer wil ik alleen wel een kamer aan de voorkant want de koelinstallatie onder het raam van kamer 6 heeft me wel een paar uurtjes wakker gehouden. Maar verder niks dan lof!!

• 9Oyah09-07-2012

Hoogstaande service

Bij aankomst direct een lift aangeboden gekregen naar onze eindbestemming in Velsen. Over service gesproken. Nog hartelijk bedankt! Prima prijs/kwaliteit.

• 0danielle19-06-2012

Heerlijk genoten!

Heb heerlijk genoten van de overnachting en het diner! Ook het ontbijt was tot in de puntjes goed geregeld. Het personeel was ook erg vriendelijk! Sonnevanck heeft zijn eigen sfeer.

• 1cor15-09-2011

slecht

ik heb laatst bij zonnevanck gegeten en overnacht er zaten nog vlekken in de lakens, toen ik hier een melding van maakte werd er lausie mee omgegaan van ach u moet niet klagen, het eten was ronduit slecht mc is nog beter. een echte afknapper vandaar de lage notering van mij

• 8Sara24-08-2011

Leuk hotel voor een geweldige prijs!

Hotel Sonnevanck ligt op een prima locatie, aan de strandingang bij Wijk aan Zee. Mooie kamers, prima service en ontbijt. Je hebt een gemeenschappelijke douche/toilet, maar die zijn goed schoon. Qua sanitair is het "kamperen in een hotel"! Wij hebben hier een prima verblijf gehad, zéker voor herhaling vatbaar.

Hotel Sonnevanck info

• VerzorgingLogies-ontbijt