Hotel Sonnevanck

Hotel Sonnevanck
8,3

24 reviews over Hotel Sonnevanck in het Nederlands

Ons eerste bezoek aan Sonnevanck was in de winter en voelde als een warm bad. Niets dan lof voor kamer (met eigen douche en toilet) en personeel. Nu waren wij er in de zomer, op een kamer met gedeelde douche/ toilet en was onze beleving toch anders dan de eerste keer. De kamer was een tikkie armoedig, oude plastic stoelen, een beschadigd 'wasbakmeubel', losse, wegschuivende, bedden en werkelijk bloedheet, met een raam boven het buitenterras dus zodra open, heel veel herrie. Een ventilator op de kamer zou bij deze temperatuur zeker verschil gemaakt hebben. Het buitenterras was zo vies dat ik mijn tas niet op de grond durfde te zetten en de gezamenlijke douche bevatte een loshangende douchekop die niet meer op te hangen was. Ondanks het wederom supervriendelijke personeel, voelden we ons dit keer niet echt thuis en veranderde het eerdere 'warme bad' in een 'oververhitte, beetje smoezelige sauna'.

Gereisd met partner in juli 2016

Eén groot feest

St. Saveur
15-2-2015

Wat hebben we genoten van de vriendelijkheid, gastvrijheid en de gehele entourage van Sonnevanck. Een absolute aanrader voor iedereen die er er even uit wil en het gevoel wil hebben dat men blij is dat je er bent!

Gereisd met partner in februari 2015

gastvrij

pico
3-8-2014

Voor een klein budget een prima hotel. Medewerkers erg gastvrij. De meeste kamers hebben geen douche en toilet. Er zijn gezamenlijke toiletten en douches op de gang. Koffie en thee faciliteiten op kamers. Jammer dat nog afval van vorige gasten in de prullenbak zat. Na een opmerking snel opgelost. Kamer verder schoon en netjes. In het weekend word er muziek gespeeld. Van te voren keurig melding gehad dat er eventueel geluidsoverlast zou kunnen zijn. Ik had een hondje mee en ook hij was een welkome gast.

Gereisd alleenreizend in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

geraldo
22-1-2014

gastvrij hotel-restaurant. leuke mensen leuke bediening. Eten dik in orde. Bierkaart heel veelzijdig. Koffie nergens lekkerder. kortom een absolute aanrader en heel betaalbaar.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Marianne
30-8-2012

Wat een leuk hotel! Prima eten en drinken en ook nog eens vlak bij zee. Biertje werd met aandacht geserveerd, het diner was perfect (mosselen en lamsrack) en het ontbijt de volgende morgen heerlijk (en in de zon). Volgende keer wil ik alleen wel een kamer aan de voorkant want de koelinstallatie onder het raam van kamer 6 heeft me wel een paar uurtjes wakker gehouden. Maar verder niks dan lof!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Hoogstaande service

Oyah
9-7-2012

Bij aankomst direct een lift aangeboden gekregen naar onze eindbestemming in Velsen. Over service gesproken. Nog hartelijk bedankt! Prima prijs/kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk genoten!

danielle
19-6-2012

Heb heerlijk genoten van de overnachting en het diner! Ook het ontbijt was tot in de puntjes goed geregeld. Het personeel was ook erg vriendelijk! Sonnevanck heeft zijn eigen sfeer.

Gereisd met vrienden in januari 2012

slecht

cor
15-9-2011

ik heb laatst bij zonnevanck gegeten en overnacht er zaten nog vlekken in de lakens, toen ik hier een melding van maakte werd er lausie mee omgegaan van ach u moet niet klagen, het eten was ronduit slecht mc is nog beter. een echte afknapper vandaar de lage notering van mij

Gereisd met partner in augustus 2011

Leuk hotel voor een geweldige prijs!

Sara
24-8-2011

Hotel Sonnevanck ligt op een prima locatie, aan de strandingang bij Wijk aan Zee. Mooie kamers, prima service en ontbijt. Je hebt een gemeenschappelijke douche/toilet, maar die zijn goed schoon. Qua sanitair is het "kamperen in een hotel"! Wij hebben hier een prima verblijf gehad, zéker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

Echt fantastisch relaxt hotelletje.

Jaap uit Meeden
16-4-2011

Bijzonder gastvrij en relaxt onderkomen met oa. bedden waar je heerlijk in wegzakte mmmm. De actieprijs van 25 euro meer dan waard. Had er ook wel meer voor over! Spontane, leuke bediening in het restaurant en heerlijk en compleet ontbijt. Na een dagje shoppen in Haarlem waren na terugkomst onze bedden weer keurig opgemaakt. Gezamelijk toilet en douche op de gang werd keurig schoongehouden! Ook het uitchecken was voorzien van een correcte factuur en een hartelijk afscheid! Komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnevanck in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnevanck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.