Vakantiehuis Rijk aan Zee

33 reviews over Vakantiehuis Rijk aan Zee in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Wouter,
29-8-2018

We hebben genoten van een week op het mooie, schone, rustige en brede strand van Wijk aan Zee. Wakker worden met zicht op zee, even snel zwemmen om echt wakker te worden en dan ontbijten met de heerlijke warme broodjes die Kim elke ochtend vers bij ons huisje bracht. Wat wil een mens nog meer. Als kite surfer was het helemaal genieten want schuin voor het huisje mocht gekite worden. Het was de stevige huurprijs in het hoogseizoen zeker waard.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Carla,
17-8-2018

Heerlijk verblijf schoon en kindvriendelijk. Gastvrij en kleinschalig. Kortom een echte aanrader 😊👍

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Tamara,
7-8-2018

Wat een fantastische plek! Bijna geen review geschreven want mooie ontdekkingen moet je soms voor jezelf houden! Maar na alle gastvrijheid en gezelligheid hoort een mooie review erbij. Dennis, kim en Anouk, wij hebben een ge-wel-dige week gehad bij jullie, na een dag voelde het alsof we al een week weg waren. Toppers! Dank en tot in september!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch !

Yvonne,
9-7-2018

Geweldig genoten van het lange weekend bij rijk aan zee. Prachtig en vooral schoon huisje,grote badkamer. Gevulde koelkast bij aankomst,koffie en thee aanwezig. De broodjes service is perfect .dank je Anouk. Kim nog bedankt dat ik extra gebruik mocht maken van een huisje op de wisseldag nog een extra dag genieten. De sfeer is zeer relax. Bij dit mooie weer hoef je zeker niet naar het buitenland . Wij komen zeker weer terug

Gereisd met partner in juli 2018

Fam. De Jong Breda met kinderen,
29-6-2018

Gezellige mensen bij Rijk...(2013 ook maar dat staat niet in het lijstje)...Ook met bert nijhof)ontmoet die in de lodges logeerden. Ze zijn gezellig en praktisch ingericht op een echte wauw locatie met een goed verzorgde ontbijtservice. Lekker wakker worden , genoeg te doen at the beach en savonds heerlijk drankje bij kampvuur en ondergaande zon, dus relaxen en goed slapen is 100 % garantie 😎

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch, een echte aanrader!

Hannie Lieveld,
17-6-2018

Prachtige locatie, fijn huisje, geweldige gastheren! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bert Kampman,
7-6-2018

Hele fijne lokatie, direct op het strand. Het huisje is ruim, mooi ingericht en schoon. Ruime badkamer met heerlijke douche. Ook de gevulde koelkast voor de avond en eerste ochtend was prima. Zelfs de bedden zijn al opgemaakt en en wij hadden elk een appel op het kussen. De bagage kan bij het huisje worden gebracht. S’morgens worden er heerlijke verse broodjes gebracht. De gezellige Beachbar is binnen handbereik, aanrader is de koffie. Echt de lekkerste van het strand.

Dennis en Kim zijn geweldige gastheren.

Wil je een heerlijke relaxte tijd en genieten van het uitzicht...... dan voel je je hier Rijk aan Zee Een echte aanrader.👍🏻

Gereisd met vrienden in juni 2018

Dikke Aanrader voor Heerlijk Verblijf aan Zee

Charlene,
21-7-2017

Kim en Dennis zijn geweldige gastheren die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Maak vooral gebruik van het avondje bbq in het zand bij het huisje en laat je verwennen door de verrassing van het rooster met heerlijke frietjes, salade en sausjes. Wellicht als toetje nog een vers stuk huisbakken appeltaart! De huisjes zijn gezellig knus, schoon en van alle gemakken voorzien. De gevulde koelkast voor de eerste dag en de verse broodjes 's morgens zijn ideaal. Heerlijk is ook de verse koffie in het huisje! En als het potje leeg is, dan is een refill geen enkel probleem. Dus als je wilt genieten van zon, uitzicht op zee, strand en zand aan je voeten maar ook de luxe van een hotel wilt ervaren dan is een verblijf bij Rijk aan Zee absoluut een dikke aanrader! Wij komen zeer zeker terug op deze perfecte locatie voor een heerlijke strandvakantie in eigen land.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Relaxed!!!

Astrid,
13-7-2017

Heel fijne locatie, direct aan zee waardoor je de zee altijd hoort! Ruim, mooi ingericht en schoon huisje. De service is top! Gastvrije ontvangst, broodjesservice, gevulde koelkast en zelfs room service! Gezellige beachbar binnen handbereik om oa lekker te lunchen. Fijn strand in Wijk aan Zee en leuke steden dicht in de buurt.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grandioos

Marjo & Astrid,
10-7-2017

Goed Gastheerschap Groots Genieten !!! Beter een goede buur dan een verre vriend... Kim en Dennis, dankzij jullie ons verblijf verlegt van het Noorderstrand naar het Zuiderstrand. Intens genoten van een fantastisch weekend bij jullie. Zeker een aanrader voor onze vrienden in Brabant. Hartelijke groet, Marjo & Astrid

Gereisd met vrienden in juli 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rijk aan Zee in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rijk aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.