Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Banjaert in het Nederlands

nooit meer

Jel
18-11-2016

Een zeer gehorige kamer m.b.t. geluid van de gang. Dunne zomer dekbedjes, geen extra aanwezig op kamer.Na vraag kregen we er nog twee. Een kamer met een niet geïsoleerde, los in de sponningen hangende, deur, afgeplakt met tape op de sleutelgaten, waarachter het sanitair van de andere verhuurde kamer, zodat er van alles te horen en te ruiken was. Slapen ? vergeet het maar. Toilet had een lichte stank van urine. En dat alles voor 62 euroos voor een nachtje. Dan beter een eindje verderop in het dorp een bed en breakfast voor ongeveer die prijs met lekkere dekbedden, bedgerei, handdoek en een eitje bij een ontbijtje....

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk bij het strand

HengDi
7-1-2012

een geschikte plaats om alleen te overnachten. in het gebouw zelf weinig te beleven. buiten in het dorp en op het strand was het zeer geslaagt. een goede ligging, dichtbij het dorp en strand.

Gereisd met vrienden in januari 2011

we zijn met 5 personen een dag naar de Banjaert geweest om te kijken hoe de accommodatie eruit zag aangezien we met een club van 80 personen later dit jaar terugkomen. Het is een erg mooie locatie van NIVON. De keuken is groot genoeg, er zijn leuke eetzalen en de slaapkamers en toiletgroepen/douches zijn erg netjes.

Gereisd met vrienden in juni 2010

2008

goede plek om tot rust te komen

krama
30-6-2008

goede plek om tot rust te komen. mooie omgeving en goed uitgruste keuken. Vriendelijke, gasten en staf. Alle kinderen spelen met elkaar.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 30 2008 22:51:46 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Banjaert in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Banjaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.