Hotel Mare Sanat

Hotel Mare Sanat
8,9

33 reviews over Hotel Mare Sanat in het Nederlands

geweldig!

Marian Mulders met man kinderen en kleinkinderen,
1-7-2018

mare sanat is warm thuiskomen sfeer goed ontbijt goede bedden prachtige ligging!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Fantastisch!

Sirin
2-11-2016

Het is een erg sfeervolle hotel, echt een aanrader. Goed ontbijt,we hadden de sauna ect helemaal voor onszelf, wat een luxe! Dichtbij de kust en restaurantjes op loopafstand, we hebben genoten!

Gereisd met partner in oktober 2016

Super vriendelijk & karakteristiek hotel!

Anne Bomas
28-8-2016

(Helaas maar) één nachtje hier geslapen, wat een leuk hotelletje! We hadden echt 't gevoel in een kasteeltje te overnachten. Sfeervolle kamer met lekkere douche en lekker bed. De eigenaren zijn super vriendelijk. Ontbijt was prima met koffie, sapjes, warme broodjes (!) en een gekookt ei'tje. Als enige nadeel kan ik de kerkklok verderop benoemen, maar in het kleine wijk aan zee hoor je die denk ik overal. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2016

Nooit meer

Anoniem
6-8-2016

Beneden oogde het vriendelijk en netjes. Maar een uitgesleten nauwe trap (er is geen lift) met vieze vloerbedekking bracht ons naar een kamer (weer sleetse vloerbedekking) op een meter afstand van het duin, dus heel donker, en uit het duin kwam een hele muffe lucht (beerput op afstand). Raam open was dus geen optie, en raam dicht al helemaal niet. Kleine badkamer, kleine donkere kamer. We hebben geklaagd, en toen kwam men met een prijsverlaging of we mochten kosteloos vertrekken. Dat laatste hebben we gedaan. Afhandeling was dus prima, maar dat ze de kamer durven aanbieden voor die prijs (80,- per nacht) vonden wij beneden peil.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dicht bij zee! Vriendelijke eigenaren

Marcel Strijdonk
16-5-2016

Mooi hotel. Niet het standaard hotel maar een fijne plek in een oud woonhuis in wijk aan zee. Zeer vriendelijke eigenaren. Honden toegestaan. Prima ontbijt, geen overdreven luxe maar gewoon een lekker ontbijt met voldoende keus. Voelt na 1 dag al aan als thuis komen. Enige minpunt is de kerkklok die zeker met open ramen goed te horen is. Op slechts 200 meter van zee. Prima uitvalsbasis voor bijv Alkmaar, Amsterdam of Zandvoort.

Gereisd met partner in mei 2016

geweldig sfeervol hotel

broekhoven_m
29-6-2014

3 dagen genoten van mijn verblijf in wijk aan zee. lieve mensen , zeer vriendelijk/gastvrij , mijn Jacq Russel was heel welkom de sfeer in het pand is super, de ligging, ong. 250mtr van het strand is super, genoten van alles om mij heen

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Fantastisch !

Willempie
20-5-2014

Weekend met een vriendin geweest ! Locatie is prima, Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen, en tijdens ons verblijf De Sauna was in 1 woord geweldig, een aanrader, zeker doen ligt midden in de bossen ! Kamers zijn klein maar schoon dus OK Ontbijt was ruim voldoende en ruim assortiment ! Met dank aan de Gastvrouw Toppie

Gereisd met vrienden in mei 2014

Erg sfeervol

Maarten
30-3-2014

Mare Sanat in Wijk aan Zee is een aanrader, mooi gelegen vlakbij het strand en het centrum. Sfeervolle authentieke inrichting, goede bedden, schone kamer, lekker ontbijt. Eigenaar is hulpvaardig en gastvrij. Om het weer eens in goed Nederlands te zeggen: value for money. We komen graag terug.

Gereisd met partner in Sat Mar 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

jeannettepol
15-2-2014

Prima hotel voor een nachtje... Kleine kamers met kleine badkamer maar prima te doen. Zeer vriendelijke eigenaren

Gereisd alleenreizend in februari 2014

Sfeervol Hotel

Inez Hek
17-11-2013

Het is een sfeervol mooi hotel wat vroeger een doktershuis was. De gastvrouw was zeer vriendelijk en zorgzaam. Stak 's avonds in de ontvangstruimte overal kaarsjes aan wat het heel gezellig maakte. Gratis parkeren. Het ontbijt is niet super de luxe maar wel vers en genoeg voor iedereen met een warm gekookt eitje en lekkere verse koffie. Dicht bij het strand en alle restaurants op loopafstand. Uitzicht niet bijzonder. De kamers zijn wel wat gehorig en het sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar alles is schoon en netjes. De sfeer die het pand en de kamers uitademen is gewoon super. Als je luxe zoekt moet je hier niet zijn. Wil je je welkom voelen en je houdt van sfeer en een thuis gevoel dan is dit echt een aanrader. Wij komen terug.

Gereisd met partner in november 2013

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Sanat in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Sanat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.