Pension Heydenreich

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Uitstekend appartement Zonneduin

Simon van der Beek
30-1-2018

Ruime woonkamer, twee slaapkamers de bedden zijn prima, ruime badkamer, een keuken met alles erop en eraan.

Heb genoten van de goede en nette kamer, dito overige voorzieningen. Het ontbijt verdient helemaal een dikke 10! Daarnaast is de locatie geweldig, dichtbij alles wat Wijk aan Zee een super leuke strand bestemming maakt. Zelfs in de winter!

Super!

Willem
21-1-2018

Erg vriendelijk en goed verzorgd!

gastvrij en goed

Kemper
19-10-2017

Goede lokatie, moderne keuken, heerlijke douche, aparte slaapkamer voor de kinderen. We zijn voor drie korte periodes geweest in de maanden september en oktober, en we mochten de sleutel bij ons houden tussendoor. Heel handig! We konden ook onze koffers achterlaten terwijl we een paar dagen naar London waren. De bedden waren iets te zacht naar onze smaak.

Oude reviews (archief)

zeer gastvrij

Henk en Cristina
26-7-2016

Gepassioneerde ondernemers die het de gasten naar de zin willen maken. Heb je een wens , vraag het Horst en Lia en ze regelen het voor je. Rustige kamers waar het prima slapen is. Onlangs is nieuwe zonwering aangebracht. Uitgebreid ontbijt met diverse broodjes , vers fruit en alle beleg die je maar wensen kan. Je loopt zo naar het strand, en je hebt supermarkt en restaurants om de hoek. Wijk aan Zee is een authentieke badplaats die niet verpest is door grote hotels. Van de industrie in de omgeving hadden we geen last. Het strand is ruim en we hebben heerlijk in zee gezwommen.

Een geweldig verblijf met hele gastvrije mensen

Kimberly Coenders
4-7-2016

Alles van het verblijf was perfect

super locatie en super mensen

Rita van der Meet
4-7-2016

De service is fantastisch en eigenlijk is gewoon alles top. Valt verder niets over te zeggen als Top Top Top!!

Net als thuis!

Caroline Visser
19-6-2016

Voelt net als thuis. Alleen dan een veel groter ontbijt!

Fantastisch!

Brenda
19-6-2016

Heerlijk ontbijt, super uitgebreid. Binnen 10 min loop je door het centrum naar het strand, ideale ligging!! Lekker geslapen, rustig en lekkere bedden. Goed schoon

Zeer goed, Super ontbijt

Cor de Ruiter
20-3-2016

Jammer dat de kamers geen douche en toilet hebben. Ze zijn voor gemeenschappelijk gebruik op de gang.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Heydenreich in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Heydenreich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Heydenreich scoort een 9.49 uit 10 op basis van 49 reviews.