Appartement De Weijde Blick

AppartementWeer vandaag15°12°
Appartement De Weijde Blick
9,5

7 reviews over Appartement De Weijde Blick in het Nederlands

Hartelijk en vriendelijk ontvangst alles was prima

Toon en Carla
8-10-2017

het gehele verblijf zag er geweldig en goed uit, alles was aanwezig,zeer goede bedden en totaal geen minpunten

Oude reviews (archief)

Je kan wėl alles hebben!

Michiel
8-6-2015

Het geweldige ontbijt ( zeer uitgebreid en kraakvers, alle soorten broodjes warm) alsook de super verzorgde kamer vielen in het niets vergeleken met het aangenaamste ontvangst die je je kan voorstellen! Perfect beschreven door Letti toen ze de haard aan-zapte (!): "alles komt in orde". Geweldige prijs-kwaliteit! Laat de zoover award maar komen.

Perfect!

Jan Weites-Ferrier
10-3-2015

een warm ontvangst, van super lieve mensen. De studio was perfect en had alles wat we nodig hadden. Het was met smaak en liefde ingericht. Ook het ontbijt was voortreffelijk. Wij hebben hier drie nachten mogen logeren. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader.

Top ambiance

Dennis
10-11-2014

Top weekend gehad een warm onthaal en heerlijk ontbijt. Het persoonlijk contact voert de boventoon in deze b&b een centrale locatie vlak bij de duinen en het strand.

Uitmuntend

Saskia
1-11-2014

Wij hebben hier in oktober jl. Een weekendje verbleven. De ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij. De kamer was zeer ruim, wij verbleven in de boskamer. Mooi ingericht met veel oog voor de details. Het ontbijt was super, ruime keuze en een gezellige ruimte. Je kunt vanuit Wijk aan zee diverse kanten op maar uiteraard ging het bij ons voornamelijk om de kust. Wij komen hier zeker terug, voor december hebben wij nl alweer geboekt.

Heerlijke plek vlakbij strand

Van straten
26-10-2014

Zeer mooie accomodatie de kamers zijn allemaal zeer liefdevol ingericht.

Gastvrouw en gastheer zorgen voor een warm welkom waardoor je je meteen thuisvoelt.Wij zijn hier drie dagen geweest en het ontbijt was van grote klasse.Wij hebben heerlijk gefietst in de omgeving.Fietsen mochten we gewoon van eigenaar lenen.

Wijk aan Zee...lekker uitwaaien

Margaret Palmen
21-10-2014

De B en B ligt in het dorp, je bent op loop -fietsafstand zo in een schitterend, groot duingebied. Een wandeling naar de zee is goed te doen, leuke restaurantjes in het dorp. Het strandhuis aan de zee is een aanrader evenals Sonnevanck. De ontvangst was ontzettend gastvrij, het ontbijt in de b & b is goed verzorgd. Het enige minpunt voor ons was het te kleine bed, formaat twijfelaar, dit zou groter mogen zodat je goed slaapt. Tevens zou een extra set handdoeken welkom geweest zijn bij een verblijf van 4 dagen. De strandstudio is vrij klein en zou iets anders ingedeeld kunnen worden waardoor er iets meer ruimte ontstaat om te lopen of spullen neer te zetten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Weijde Blick in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Weijde Blick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Weijde Blick scoort een 9.54 uit 10 op basis van 7 reviews.