Tijdelijk €25 aanbetaling

Badhotel Zeecroft

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Badhotel Zeecroft voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 12 reviews

7.4GoedScore uit 12 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Badhotel Zeecroft

• 7Henrieke23-04-2019

voldoende

de kamer was erg klein en gehorig ontbijt was goed

• 5Anneke06-08-2016

Niet meer op de 2e etage.

Gemoedelijk pension. We hadden de laatste kamer, op de 2e etage. Muren van bordkarton en een superklein badkamertje waar je niet rechtop kon staan, weggepropt in de dakkapel. Ik lees van andere kamers met luxe badkamers, maar dan moet je denk ik op een andere verdieping zijn :-) Handdoeken met gaten. Koelkastje op kamer was wel handig. Maar met twee volwassen mensen met bagage kon je er amper bij :-) Ach, we waren er ook voor het strand..... Ontbijtzaal kaal in inspiratieloos, maar ontbijt was wel voldoende. Er is een kleine lounge met leestafel, en je kunt buiten zitten. Gratis parkeren. Op 3 minuten lopen van het centrumpje, en op 8 minuten van het strand.

• 5Yvonne08-10-2012

Erg klein en vies

Erg kleine kamer. Het interieur is sterk verouderd. We zaten op de 2e verdieping in oktober. Dit was goed te doen. Maar denk dat je in de zomer wegbroeit. De kamers waren vies. Er lagen peuken en blikjes van vorige bezoekers. In de badkamer zat de schimmel op de muren. Je kon er ook niet goed luchten. Er zat namelijk geen raam. Het ontbijt was redelijk. Niet veel maar toch redelijk . In eerste instantie vond ik de prijs/kwaliteit verhouding goed. totdat we de badkamer zagen. Ik vond dat we ondanks dat het goedkoop was wel mochten verwachten dat het schoon was. Helaas niet. Wat wel weer een pluspunt was, was dat er een kleine koelkast op de kamer aanwezig was.

Als je minder te been bent is dit hotel niet handig. Er zit namelijk geen lift in en de kamers liggen sowieso op de 1e verdieping.

• 9r de vries06-05-2012

geweldig

super schoon personeel top ontbijt gewoon maar lekker voelden ons meteen happy een aanrader

• 9Connie04-08-2010

gezellig b en b hotel

Drie nachten hier gelogeerd van 28 tot 31-7-10 Aardige mensen, vriendelijke ontvangst. Gewoon telefonisch reserveren en bij aankomst betalen. Wil je een drankje? Pak er één en schrijf het op een briefje, betalen bij vertrek. Dat een hotel nog zo de mensen vertrouwd,is geweldig. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten is hier echt van toepassing. Mooie ruime de luxe kamer met badkamer. Veel handdoeken. Nieuwe ontbijtzaal met goed ontbijt. Een huiskamer met bar en TV en een ruimte voor de rokers. Zelfs hier is aan gedacht. Super gastvrij. Gratis fietsen waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Je kunt thee en koffie zetten wanneer je maar wilt, gratis. Terrasje en vijver voor de deur. Je kijkt uit op een groot veld met paarden. Strand dichtbij. Gaan zeker eens terug. We voelden ons heel welkom en geen nummer.

• 8hbo31-07-2010

Goed gemoedelijk pension

Benieuwd wat ons te wachten stond na het lezen van de recensies voor dit hotel. Ik noem het liever een pension. Het was boven verwachting goed. Vriendelijke ontvangst, nette schone kamers, moderne badkamer (zelfs page-toiletpapier en niet van dat schuurpapier), fijne bedden (boxsprings), koelkast op de kamer, heel veel handdoeken, dubbele kussens, een föhn zelfs (en ook nog eens een hele goede). Het ontbijt wat uitgebreid, niet luxe maar ruim voldoende. Het eitje was goed gekookt, niet te hard. In de hal van het hotel volop leesvoer voorradig. Eveneens is er in de hal een koelkast geplaatst met dranken, op goed vertrouwen van de eigenaar vul je in wat je hebt gedronken. Tot onze verbazing was het erg goedkoop. Er heerste rust in het hotel en het hotel is ideaal gelegen ten opzichte van het centrum en het strand (5 minuten lopen). Parkeren kan voor het hotel en is gratis.

• 10jeffrey22-02-2009

heerlijk hotel

Erg genoten in Het hotel

We zijn hier geweest van 20t/m 28 september 2008. Heerlijk dicht bij het strand. En het ontbijtbuffet was ook erg lekker en uitgebreid, en werd telkens goed en voldoende bijgevuld. Erg vriendelijk personeel.

Ook erg centraal gelegen voor een dagje Amsterdam, Beverwijk enz... Kortom wij hebben hier een heerlijk weekje met zijn 2en gehad!

• 5gelderland15-02-2009

eenmalig

we wisten van te voren dat het een 2* hotel was. Dat bleek bij aankomst ook wel. erg rommelig om hotel heen, kamer (de luxe) erg klein, badkamertje en toiletje nog kleiner. ontbijtzaal gerenoveerd en goed, simpel ontbijt. Voor een weekend goed te doen, maar voor ons niet meer.

• 7Martin & Yvonne19-08-2008

Net klein hotelletje

Prijs/ kwaliteit is prima. Schone kamer en douche. Voor een korte vakantie echt een aanrader.

• 7Karin Masalski04-06-2008

Van tevoren werd gemeld dat kamer erg klein was. Was wel heel erg klein en geen kledingkast. Konden nergens spullen kwijt. Voor 2-persoonskamer is 1 stoel op de kamer te weinig. Kamer zou als 1-persoonskamer verhuurd moeten worden. Misschien kan er dan een kast op de kamer. Ligging van het hotel, service, ontbijt, parkeren allemaal prima. Bijv. gratis koffie en thee, fietsen, gebruik magnetron.

Hotel Badhotel Zeecroft info

Soort hotel