Hotel Badhotel Zeecroft

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Hotel Badhotel Zeecroft
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Zeecroft voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Badhotel Zeecroft in het Nederlands

Niet meer op de 2e etage.

Anneke
6-8-2016

Gemoedelijk pension. We hadden de laatste kamer, op de 2e etage. Muren van bordkarton en een superklein badkamertje waar je niet rechtop kon staan, weggepropt in de dakkapel. Ik lees van andere kamers met luxe badkamers, maar dan moet je denk ik op een andere verdieping zijn :-) Handdoeken met gaten. Koelkastje op kamer was wel handig. Maar met twee volwassen mensen met bagage kon je er amper bij :-) Ach, we waren er ook voor het strand..... Ontbijtzaal kaal in inspiratieloos, maar ontbijt was wel voldoende. Er is een kleine lounge met leestafel, en je kunt buiten zitten. Gratis parkeren. Op 3 minuten lopen van het centrumpje, en op 8 minuten van het strand.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Erg klein en vies

Yvonne
8-10-2012

Erg kleine kamer. Het interieur is sterk verouderd. We zaten op de 2e verdieping in oktober. Dit was goed te doen. Maar denk dat je in de zomer wegbroeit. De kamers waren vies. Er lagen peuken en blikjes van vorige bezoekers. In de badkamer zat de schimmel op de muren. Je kon er ook niet goed luchten. Er zat namelijk geen raam. Het ontbijt was redelijk. Niet veel maar toch redelijk . In eerste instantie vond ik de prijs/kwaliteit verhouding goed. totdat we de badkamer zagen. Ik vond dat we ondanks dat het goedkoop was wel mochten verwachten dat het schoon was. Helaas niet. Wat wel weer een pluspunt was, was dat er een kleine koelkast op de kamer aanwezig was.

Als je minder te been bent is dit hotel niet handig. Er zit namelijk geen lift in en de kamers liggen sowieso op de 1e verdieping.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

r de vries
6-5-2012

super schoon personeel top ontbijt gewoon maar lekker voelden ons meteen happy een aanrader

Gereisd met partner in mei 2012

gezellig b en b hotel

Connie
4-8-2010

Drie nachten hier gelogeerd van 28 tot 31-7-10 Aardige mensen, vriendelijke ontvangst. Gewoon telefonisch reserveren en bij aankomst betalen. Wil je een drankje? Pak er één en schrijf het op een briefje, betalen bij vertrek. Dat een hotel nog zo de mensen vertrouwd,is geweldig. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten is hier echt van toepassing. Mooie ruime de luxe kamer met badkamer. Veel handdoeken. Nieuwe ontbijtzaal met goed ontbijt. Een huiskamer met bar en TV en een ruimte voor de rokers. Zelfs hier is aan gedacht. Super gastvrij. Gratis fietsen waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Je kunt thee en koffie zetten wanneer je maar wilt, gratis. Terrasje en vijver voor de deur. Je kijkt uit op een groot veld met paarden. Strand dichtbij. Gaan zeker eens terug. We voelden ons heel welkom en geen nummer.

Gereisd met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed gemoedelijk pension

hbo
31-7-2010

Benieuwd wat ons te wachten stond na het lezen van de recensies voor dit hotel. Ik noem het liever een pension. Het was boven verwachting goed. Vriendelijke ontvangst, nette schone kamers, moderne badkamer (zelfs page-toiletpapier en niet van dat schuurpapier), fijne bedden (boxsprings), koelkast op de kamer, heel veel handdoeken, dubbele kussens, een föhn zelfs (en ook nog eens een hele goede). Het ontbijt wat uitgebreid, niet luxe maar ruim voldoende. Het eitje was goed gekookt, niet te hard. In de hal van het hotel volop leesvoer voorradig. Eveneens is er in de hal een koelkast geplaatst met dranken, op goed vertrouwen van de eigenaar vul je in wat je hebt gedronken. Tot onze verbazing was het erg goedkoop. Er heerste rust in het hotel en het hotel is ideaal gelegen ten opzichte van het centrum en het strand (5 minuten lopen). Parkeren kan voor het hotel en is gratis.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk hotel

jeffrey
22-2-2009

Erg genoten in Het hotel

We zijn hier geweest van 20t/m 28 september 2008. Heerlijk dicht bij het strand. En het ontbijtbuffet was ook erg lekker en uitgebreid, en werd telkens goed en voldoende bijgevuld. Erg vriendelijk personeel.

Ook erg centraal gelegen voor een dagje Amsterdam, Beverwijk enz... Kortom wij hebben hier een heerlijk weekje met zijn 2en gehad!

Gereisd met partner in september 2008

eenmalig

gelderland
15-2-2009

we wisten van te voren dat het een 2* hotel was. Dat bleek bij aankomst ook wel. erg rommelig om hotel heen, kamer (de luxe) erg klein, badkamertje en toiletje nog kleiner. ontbijtzaal gerenoveerd en goed, simpel ontbijt. Voor een weekend goed te doen, maar voor ons niet meer.

Gereisd met partner in februari 2009
2008

Net klein hotelletje

Martin & Yvonne
19-8-2008

Prijs/ kwaliteit is prima. Schone kamer en douche. Voor een korte vakantie echt een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Van tevoren werd gemeld dat kamer erg klein was

Karin Masalski
4-6-2008

Van tevoren werd gemeld dat kamer erg klein was. Was wel heel erg klein en geen kledingkast. Konden nergens spullen kwijt. Voor 2-persoonskamer is 1 stoel op de kamer te weinig. Kamer zou als 1-persoonskamer verhuurd moeten worden. Misschien kan er dan een kast op de kamer. Ligging van het hotel, service, ontbijt, parkeren allemaal prima. Bijv. gratis koffie en thee, fietsen, gebruik magnetron.

Gereisd met partner in juni 2008
2007

leuk en gezellig hotel, schone en frisse kamers. goed verzorgd ontbijt. op loopafstand van centrum en strand. vriendelijke mensen. een adres om nog eens terug te komen.

Gereisd familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Op het terreinRookruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Zeecroft in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Zeecroft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.