Tijdelijk €25 aanbetaling

Van der Valk Wieringermeer

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Wieringermeer voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 124 reviews
+18

6.2VoldoendeScore uit 124 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

124 Reviews over Van der Valk Wieringermeer

• 9A. Peters18-07-2022

Aanrader als je op doorreis bent

Heel goéd hotel. Vriendelijke personeel. Ontbijt was goed. Goede kamer. Gelukkig géén vaste vloerbedekking! Er is alleen geen lift. Zeker een aanrader als je op doorreis bent.

• 8Margo Hoiting16-10-2021

Aanrader voor weekend weg.

Snap niet dat mensen dit hotel een laag cijfer geven! Na alle slechte recentie's gelezen te hebben, waren wij op alle voorbereid. Tuurlijk denk dat dit het kleinste van der Valk hotel is van Nederland met 44 kamers en uiteraard kan het ontbijt dan niet mega uitgebreid zijn. Comfort kamer erg netjes en modern. Met koelkast en koffieapparaat, avondeten erg lekker. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden het herfst arrangement met voldoende keuze. Ontbijt lag alles wat aan luxe verwacht mocht worden, ook zalm. Heb alleen geen rosbief gezien. Dit hotel doet niet ten onder bij de grotere hotels. Prijs/ kwaliteit zeer goed! Genoeg te doen in de buurt. Nog geen 300 meter van het centrum.

• 7fam nijssen10-08-2021

mooie kamer

goed en vriendelijk ontvangst.kamer was keurig zuiver, leuke en verzorgde kamerheerlijk geslapen, goede douche en handdoeken werden goed aangevuldontbijt was ruim, veel keuzeenig minpuntje : de broodjes vonden wij niet vers

• 1Mink Koeleman10-08-2021

Uiterstslechte en onbeschofte klantenservice deel2

DEEL 2Toen ik zei dat ik dan graag een klachtenbrief wilde indienen en ik vroeg met wie ik nu gesproken had, werd deze mevrouw van de klantenservice zwaar geirriteerd en zei ze dat het er niet toe deed met wie ik had gesproken en ze hing op.Het kan dus bij wijze van spreken jan en alleman geweest zijn.Maar goed: de 25 euro heb ik nooit teruggezien. De kamer was heerlijk, maar ik zou iedereen aanraden het ontbijt zelf mee te nemen of elders te ontbijten.

• 2Mink Koeleman10-08-2021

Uiterst slechte en onbeschofte klantenservice

DEEL 1: Het corona-ontbijt in afhaalbox (leuk concept overigens) was uitermate slecht. Vroeg in de ochtend heb ik geen trek in koekjes en muffins en keuze uit alleen maar zoet beleg.Een zakje zout was aanwezig voor het niet-aanwezige ei.Het enige hartige was een pakje oude sandwiches. Hier betaal je dus 25 euro voor, voor 2 personen. Bij vertrek beaamde de receptioniste dat er vaker klachten waren over het ontbijt.Na een tijd heen en weer proberen te bellen, spraken klantenservice en ik eindelijk met elkaar. Als reden werd gegeven dat het door de coronatijd toch zoeken was dit goed in te vullen. (hetgeen ik vreemd vind voor een keten als Van der Valk, bij andere hotels waar ik ben geweest hadden ze het prima voor elkaar) . Ik kreeg niet mijn geld terug. De enige respons was: 'We zullen het meenemen."

• 1Gerrit18-08-2020

Smerige boel

Inchecken restaurant/ terras ging keurig volgens de coronaregels. Maar het naleven vande hygieneregels was ver onder peil. Het ons eerste tafeltje op terras zaten de blauwe vliegen heerlijk te smullen van de etensresten van vorige bezoeker. We zijn verhuisd naar een een ander , net"schoongemaakt" tafeltje. Ook hier nog allemaal kruimels....bah!!! Na nog een keer bestellen, men was ons kenbaar vergeten, kregen we uiteindelijk onze koffie met een mokkataartje. Taartjes kwamen kenbaar niet uit koeling, de mokka was week en niet koud en dat voor de stevige prijs die we moesten betalen. Wij kunnen alleen maar zeggen: dit is Vander Valk onwaardig , wat een tegenvaller. Ons zullen ze hier niet weer zien.

• 6M.A. Klijn20-07-2020

Mooie ligging. Eten onder de van der Valk norm.

Ik zie dat er maar 1 review van dit jaar te zien is. waarschijnlijk zullen er meer komen over dit hotel. Als fervente van der Valk bezoekers moet ik helaas melden dat dit hotel bij ons matig overkomt. Ik moet zeggen dat het personeel een hele grote pluim verdient. Zoveel vriendelijkheid wat die uitstralen is gewoon fantastisch. Toen wij onze kamer binnenstapte waren we heel verrast zo mooi het was. Echter de bedden waren heel zacht en niet prettig in gebruik. Het avondeten wat bij het arrangement zat was zeer matig. Zeker geen van der Valk kwaliteit. Het zag er ook niet lekker uit en de kok heeft weinig creativiteit getoond. De schep groenten onder het vlees of vis zag er echt niet lekker uit. Helaas. Het ontbijt was netjes maar heel eenvoudig. Jammer, misschien dat de Corona er ook wat mee te maken had.

• 6Caroline19-06-2020

Goede uitvalshoek voor uitstapjes.

Goed informeren hoe men omgaat met de Corona maatregelen. Dit hotel wijkt sterk af qua ontbijt dan hun andere vd Valk collega,s De communicatie met dit hotel helaas onder de maat. Voor aankomst hadden ze al 2 berichten gemist. En bij klachten wordt na 1 reactie gewoon niet meer gereageerd zowel naar receptie,als echtpaar die het runt. Geen enkele tegemoetkoming of reactie van hun kant meer. Het ontbijt was gezien de prijs stevig onder de maat. Heb deze met 5 andere vd Valks vergeleken door info op te vragen. Zij maakten er heel wat meer van. Jammer,gemiste kans.

• 8Jan Vermeir26-10-2018

Klein en gezellig hotel

Het hotel is klein en mooi gerenoveerd,de kamers netjes en fijn met balkon.Het eten was er lekker,zowel diner als lunch.Het ontbijt is wel niet erg uitgebreid,maar genoeg.Het personeel is zeer vriendelijk.Leuk hotel om max.2nachten te verblijven

• 8jari14-09-2018

Goed hotel.

Is al een wat ouder en relatief klein hotel voor van der Valk begrippen. Is wel mooi gerenoveerd, zowel de entree en restaurant, als de kamers. De kamers zijn dan ook prettig om te verblijven met een nette badkamer. In het restaurant kun je heerlijk dineren. Het ontbijt is niet zo super uitgebreid en ook de ruimte hiervoor is betrekkelijk klein. De ligging van het hotel is prima om zowel west friesland als de rest van Friesland over de Afsluitdijk te bezoeken.

Hotel Van der Valk Wieringermeer info

• AirconditioningBeschikbaar