Tijdelijk €25 aanbetaling

10FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Blommenhof voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Blommenhof

• 10Elsloo lb17-09-2020

Fantastisch verblijf gehad met ons gezin. Een heerlijke plek bij zeer gastvrije eigenaren. Een mooie accommodatie, sfeervol, van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was heerlijk en tot in de puntjes verzorgt. We hebben een paar onvergetelijke dagen gehad!

• 10Teun van bakel23-07-2017

Fijne plek, lieve mensen

Fijn gelogeerd in een schoon bedje. Lieve mensen, hartelijk ontvangen en een heerlijk ontbijtje. Kon niet beter!!!!

Teun jacqueline rick monique

• 10Gerda van Loon10-10-2016

In een woord geweldig!

Alles was goed heb geen minpunten.Eten aan overvloed en heerlijk.Voor een prijs wat spotgoedkoop is.Zoveel voor weinig geld .Super.!Hartstikke vriendelijke mensen .Top,Heb echt genoten.

• 10W Hubers17-06-2015

Zoveel voor zo weinig , fantastisch

De Blommenhof is een fantastische plek We waren er met de motorclub Je wordt hartelijk ontvangen en het ontbrak aan niets Genoeg eten en drinken en n goed bed Volgend jaar weer terug

• 9Toon19-09-2012

All inclusive met familie of vrienden

Dé geheimtip voor degenen die aan de beurt zijn om een weekendje voor vrienden of familie te organiseren. U hoeft namelijk helemaal niks te doen; alles wordt (door Lex en Dion) tot in de puntjes verzorgd. Kopje koffie, borreltje erbij, ontbijt staat klaar, buffet 's avonds en altijd voorzien van een wijntje, biertje of fris. En dat tot " sluitingstijd" . Opruimen en afwassen hoef je ook niet te doen. En de prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. De sfeervolle stolpboerderij heeft meerdere gezellige zithoeken, er is een bar, een biljart, tv en heel veel muziek om je gezellig met z'n allen te vermaken. Kortom: tot in de puntjes verzorgd.

• 10Ellen en Gerard03-01-2011

Zeer aan te raden

Wij hebben de jaarwisseling samen met de familie bij de Blommenhof in Westwoud gevierd en zijn door de gastheer en gastvrouw zeer goed verzorgd en hartverwarmend ontvangen. Het eten was heerlijk en het ontbijt een verrassing! Alles was TOP!

Bed & Breakfast Blommenhof info

Soort hotel