Bed and Breakfast Wad Zout 't Charme logies

Bed and Breakfast Wad Zout 't Charme logies

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Nederland, Noord-Holland, Westerland

Op vakantie geweest naar Wad Zout 't Charme logies?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Wad Zout 't Charme logies

• 2017
    9Peggy Bonne25-06-2017

Complimenten aan de eigenaar!

Hele sfeervolle chalets; allemaal ingericht in een eigen thema. Chalets zelf zijn klein maar door slimme inrichting merk je dit niet direct. De bedden zijn erg goed. De chalets liggen aan een doorgangsweg naar een camping maar is door een haag en hek afgesloten zodat kinderen veilig kunnen spelen. Het uitzicht over de Waddenzee is erg fraai. Je moet er wel met fiets of auto op uittrekken; inbed directe omgeving is niet veel te beleven. De eigenaresse was erg hartelijk en gastvrij. Een fijne plek om naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

0 tips over Bed and Breakfast Wad Zout 't Charme logies