Bed and Breakfast

5 reviews over Bed and Breakfast Huize Doeschot in het Nederlands

Fantastisch gezellig! Hier kom je zeker tetug!

Marian van der Zwaan
20-3-2019

Helemaal, alles uitstekend! Mooi fietsgebied, visafslag Den Oever en als je de verse vis wilt eten mag je dat gerust meenemen! De heer des huize bakt ze gewoon voor je!

Gereisd Met partner in juni 2018

In één woord geweldig

Annelies
29-7-2017

Alles was zeer goed van aankomst tot vertrek. Bijzonder hartelijk ontvangst en de kamer was geweldig met een heerlijk bed. Op de koop toe nog een heerlijk ontbijt. Wat wil je nog meer.

Betere B&B is gewoon niet mogelijk

bornpgj
13-7-2016

We boekten kamer 3 op de begane grond. Hondje was welkom. Bij aankomst een geweldige ontvangst. Prachtige tuin en Kamer 3 is heel groot en heeft een prachtige badkamer. Wij voelden ons er "thuis". Een grootbeeld tv, koffie en thee en een gevulde koelkast. Als je iets gebruikt gewoon even doorgeven. Het ontbijt kan gewoon niet beter. Alles vers uit de tuin. Ardbeien, kersen, meloen, zelf gemaakte jam, kakelverse eieren. Je wordt door de eigenaren behandeld als "gasten" waarbij verteld wordt dat hun huis ons huis is. Nooit eerder mee gemaakt. Een aanrader dus!

Gereisd Met partner in juli 2016

geweldige plaats!

Ernst
9-7-2012

Op bezoek bij vrienden en dan hier slapen na die tijd. geweldig! De kamer was geweldig mooi. smorgens een fijn ontbijt met ruime keuze uit divers beleg. En een krant er bij

Gereisd Alleenreizend in november 2011

Een voorbeeld voor de andere B & B.

Annelies
9-5-2011

Huize doeschot is voor ons de beste. Lekker rustig gelegen in een grote tuin die wel op een botanische tuin lijkt, zo mooi. De ontvangst is bijzonder hartelijk en de kamers zijn in één woord: uitstekend ! Het ontbijt is geweldig. Zeker een aanrader en voor ons een plek om nogmaals naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in Sat Apr 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Doeschot in Westerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Doeschot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.