Bed and Breakfast Shire

BedAndBreakfastWeer vandaag25°14°
Bed and Breakfast Shire
6,7

14 reviews over Bed and Breakfast Shire in het Nederlands

Nooit weer, wat een drama

Jildou Elzinga
25-10-2017

Erg vies huis, eigenaar ook niet klantvriendelijk, muizen die achter het schot zitten en afval van de vorige bewoners aangetroffen in koelkast en vriesvak. Helft van de faciliteiten mochten we niet gebruiken vanwege te veel schoonmaak werk, zoals het koffieapparaat. Onenigheid met eindtijd en eigenaar heeft ons voor alles en niets uitgemaakt. Website geeft verkeerde informatie en het Ijsselmeer is absoluut geen 400 meter van het huisje en op elke kamer zou een senseo staan die op elke kamer ontbrak. Achteraf kosten in rekening gebracht voor linnen en handdoeken die bij de prijs in zouden zitten. Ook zou de sauna zonder extra kosten gebruikt mogen worden, maar hiervoor werd ook een meter aangezet en kosten in rekening gebracht. Verder nog kosten voor schade in rekening gebracht waar geen duidelijke reden voor is, op mail wordt niet geantwoord. Voor ons nooit weer.

Veel punten voor verbetering

Harrie
27-10-2015

Wij waren met 17 personen.

Er waren 2 koelkasten waarvan een defect. Diverse dranken konden dus niet worden koud gezet. Er was geen warm water om af te wassen. De pannen waren te klein om voor een grote groep te koken.

Er was maar een snij plankje. Geen opschep lepels aanwezig. Geen afwas teil, schuursponsje en borstel aanwezig.

Een vaat was tablet voor het hele weekend.

Kamers erg gehorig. Kamer 1 douche putje loopt niet door. Kamer 4 geen rolgordijn. Slecht ontvangst van de TV kamer 2

Voor bijna 1000 euro voor een weekend dan mag je wat verwachten voor die prijs, toch ???

Na gesprek met de eigenaar kwam het er op neer dat hij van zijn probleem ons probleem wilde maken. Hij verweet alles aan de verbouwing die had plaats gevonden, maar wie zijn probleem is dat ?

Hij Begon op een gegeven moment te dreigen van nu vertrekken en dan krijg je 500 euro terug, lekker klant on vriendelijk allemaal !

Ondanks bovenstaande door de gezellige groep toch een prachtig weekend

Prachtige B&B

michelle55
27-2-2015

Bed en breakfast shire wervershoof is echt een geweldige B&B met mooie kamers , ik was op zoek naar een weekendje weg en kwam ineens deze mooie villa tegen, eenmaal geboekt en aangekomen, werd ik zeer gastvrij ontvangen en heb ik een geweldig weekend gehad met , lekker een uurtje sauna en heerlijke behandelingen, ik vond dat ze het erg proffesioneel deden en ik voelde me ook echt heel erg op me gemak .

het ontbijt was ook heerlijk en ik had een lekkere ruime kamer, met alles tot in de puntjes verzorgd! Het is echt een aanrader en zou er zo nog een keer heen gaan.

leuke b&b

michael
11-1-2015

was een fijne ervaring bij deze b&b wordt vriendelijk onvangen smorgens staat er een heerlijk ontbijd klaar met versgebakken broodjes en een gekookt ei en genoeg keuze aan beleg de kamer was ook zeer netjes al met al was het een fijn verblijf

lekker rustig gelegen ,,,, erg aardige mensen

maikel en Saskia
10-1-2015

We hebben hier in december 2 nachten door gebracht en het is ons prima bevallen.

De bedden waren prima en de kamers waren schoon zelfs gratis koffie op de kamer.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de mensen waren aardig.

de sauna hebben we helaas geen gebruik van kunnen maken maar we hebben wel even mogen kijken en dit gaan we de volgende keer zeker doen als we geen kinderen bij hebben,,,, fijn dat we wel even mochten kijken,,, erg mooie ruimte!!!!!!

Altijd vriendelijk, nette schone kamers echt super

Marco van de Meulengraaf
9-1-2015

We komen hier regelmatig omdat we familie in de buurt hebben wonen met onze 2 kinderen. We worden altijd vriendelijk ontvangen en door de eigenaren. De kamers zijn naar onze beleving altijd netjes en schoon. Onze kinderen hebben het hier ook altijd erg naar hun zin er is genoeg te doen in de buurt, lekker zwembad op fiets afstand en zeker voor kleine kinderen een erg leuk attractiepark sprookjes bos ook echt een aanrader. Het ontbijt is altijd erg goed dat word altijd goed verzorgd, vers afgebakken broodjes lekkere koffie en meestal zelfs nog warme eitjes,,,, ik zou het iedereen aanraden!! Oh ja en de sauna was ook super!!! Tja je moet er niet met 12 man tegelijk in willen maar voor mij en mijn vrouw was het erg fijn we hebben een lekkere relax avond gehad,,, nog bedankt Yvon tot de Volgende keer !!!

Heerlijk ontspannen met wellness arrangement

Rob en karen
7-11-2014

Omdat ik onlangs 50 jaar geworden ben hebben wij een midweekje Wervershoof gekregen. lekker 3 nachtjes in DE B&B van Wervershoof. Mooi gebouw van buiten en van binnen gezellig, schoon en netjes onderhouden. De kamer was netjes, compleet en een heerlijk 2 persoons bed, de badkamer zag er heel netjes en schoon uit met alles erop en eraan. In de ochtend heerlijk ontbeten en natuurlijk elke ochtend een gezellig praatje met de eigenaar en dochter die over was uit Spanje. In de omgeving is veel te bekijken met de auto en in Wervershoof is ook zat te wandelen zo langs het IJsselmeer naar het mooie Andijk. Wij hebben het heerlijk gehad en bedankt voor de hartelijkheid en gezelligheid, tot ziens, dat is zeker. Rob en Karen uit Valkenburg LB

Wees gewaarschuwd

Bianca van Rosmalen
7-10-2014

Het staat te boek als groeps accommodatie echter hiet is het niet op ingericht.

De sauna is een 1 persoons sauna en kost 40 euro per kamer en niet 40 euro per keer zoals vermeld staat.

Verder was het niet schoon, schimmel in de afval emmer,prullebakken niet geleegd, voedsel in de kasten, kapotte kraan, lampjes die het niet deden en zo kan ik nog even doordaan. Toen we hier onze klachten neerlegden zei de eigenaresse u kunt nu annuleren!!!!! Belachelijk natuurlijk je staat er wel met 12 man die zich verheugd hebben op een leuk weekend. Daarna vertelde ze me dat ik gewoon een zeur was. Erg klantvriendelijk dus.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

M.v
27-8-2014

Prima voor een (goedkoop) nachtje weg..

Hadden er meer van verwacht

MartieHermien
25-6-2013

Shire B&B ligt in een nieuwbouwwijk, is een vrij groot huis met een redelijk ruime woon-/onbijtzaal. Over het ontbijt valt weinig verkeerds te zeggen, is voldoende. Alleen als alle kamers bezet zijn en ze komen gelijktijdig ontbijten is het toch wel een beetje krapjes. Wij hadden kamer 7 op zolder. Nu ben ik niet de kleinste en moest iedere keer krom lopend naar en van het bed. Dit wit was al lichtelijk doorgezakt en voor 2 personen smal (als je 1.80 gewend bent). Ook als je 's nachts een sanitaire stop moest maken, moest je de trap af naar de gemeenschappelijke badkamer. Ook waren de kamers vrij gehorig; we konden onze onderbuurman horen snurken.

We hebben een aantal aanbieders voor Shire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Shire in Wervershoof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Shire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Shire scoort een 6.65 uit 10 op basis van 14 reviews.