Bed & Breakfast Shire

NederlandNoord-HollandWervershoof

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Shire voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 17 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 17 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

17 Reviews over Shire

• 4Mattia18-08-2019

Nooit meer

2 nachten verbleven in b en b wervershoof in kamer 1. De doucheruimte was klein. Er hing een douchegordijn, maar de ruimte om te douchen was zo krap dat iedere keer dat gordijn aan je lijf plakt. Na het douchen stond heel de doucheruimte onder water. Er was geen trekker aanwezig. Bedden waren vrij zacht. Kussens prima. Het gordijntje voor het raam was aan de onderkant gerafeld en was niet goed van maat. De tv gaf bij de meeste zenders sneeuw. Het ontbijt was eenvoudig. Buitenkant b&b oogt rommelig en onverzorgd. Bij het vertrek niemand gezien. Al met al was het een ongezellige b&b.

• 1Dieter08-06-2019

Sehr schlecht

Alles ist sehr schlecht und unhygienisch

• 3Lilainne02-04-2019

Nooit meer

Met een vriendin via bon een wellness arr.geboekt. Wat een aanfluiting was deze dag. Ondeskundig personeel. Dochter van eigenaar denkt dat ze iets af weet van wellness. Zie regelmatig via deals deze wellness aanbieding voorbij komen en ik kan alleen maar zeggen doe het niet. Is je geld niet waard en ga een uit naar de schoonheidsspecialiste .

• 1Jildou Elzinga25-10-2017

Nooit weer, wat een drama

Erg vies huis, eigenaar ook niet klantvriendelijk, muizen die achter het schot zitten en afval van de vorige bewoners aangetroffen in koelkast en vriesvak. Helft van de faciliteiten mochten we niet gebruiken vanwege te veel schoonmaak werk, zoals het koffieapparaat. Onenigheid met eindtijd en eigenaar heeft ons voor alles en niets uitgemaakt. Website geeft verkeerde informatie en het Ijsselmeer is absoluut geen 400 meter van het huisje en op elke kamer zou een senseo staan die op elke kamer ontbrak. Achteraf kosten in rekening gebracht voor linnen en handdoeken die bij de prijs in zouden zitten. Ook zou de sauna zonder extra kosten gebruikt mogen worden, maar hiervoor werd ook een meter aangezet en kosten in rekening gebracht. Verder nog kosten voor schade in rekening gebracht waar geen duidelijke reden voor is, op mail wordt niet geantwoord. Voor ons nooit weer.

• 5Harrie27-10-2015

Veel punten voor verbetering

Wij waren met 17 personen.

Er waren 2 koelkasten waarvan een defect. Diverse dranken konden dus niet worden koud gezet. Er was geen warm water om af te wassen. De pannen waren te klein om voor een grote groep te koken.

Er was maar een snij plankje. Geen opschep lepels aanwezig. Geen afwas teil, schuursponsje en borstel aanwezig.

Een vaat was tablet voor het hele weekend.

Kamers erg gehorig. Kamer 1 douche putje loopt niet door. Kamer 4 geen rolgordijn. Slecht ontvangst van de TV kamer 2

Voor bijna 1000 euro voor een weekend dan mag je wat verwachten voor die prijs, toch ???

Na gesprek met de eigenaar kwam het er op neer dat hij van zijn probleem ons probleem wilde maken. Hij verweet alles aan de verbouwing die had plaats gevonden, maar wie zijn probleem is dat ?

Hij Begon op een gegeven moment te dreigen van nu vertrekken en dan krijg je 500 euro terug, lekker klant on vriendelijk allemaal !

Ondanks bovenstaande door de gezellige groep toch een prachtig weekend

• 10michelle5527-02-2015

Prachtige B&B

Bed en breakfast shire wervershoof is echt een geweldige B&B met mooie kamers , ik was op zoek naar een weekendje weg en kwam ineens deze mooie villa tegen, eenmaal geboekt en aangekomen, werd ik zeer gastvrij ontvangen en heb ik een geweldig weekend gehad met , lekker een uurtje sauna en heerlijke behandelingen, ik vond dat ze het erg proffesioneel deden en ik voelde me ook echt heel erg op me gemak . het ontbijt was ook heerlijk en ik had een lekkere ruime kamer, met alles tot in de puntjes verzorgd! Het is echt een aanrader en zou er zo nog een keer heen gaan.

• 8michael11-01-2015

leuke b&b

was een fijne ervaring bij deze b&b wordt vriendelijk onvangen smorgens staat er een heerlijk ontbijd klaar met versgebakken broodjes en een gekookt ei en genoeg keuze aan beleg de kamer was ook zeer netjes al met al was het een fijn verblijf

• 10maikel en Saskia 10-01-2015

lekker rustig gelegen ,,,, erg aardige mensen

We hebben hier in december 2 nachten door gebracht en het is ons prima bevallen. De bedden waren prima en de kamers waren schoon zelfs gratis koffie op de kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de mensen waren aardig. de sauna hebben we helaas geen gebruik van kunnen maken maar we hebben wel even mogen kijken en dit gaan we de volgende keer zeker doen als we geen kinderen bij hebben,,,, fijn dat we wel even mochten kijken,,, erg mooie ruimte!!!!!!

• 10Marco van de Meulengraaf 09-01-2015

Altijd vriendelijk, nette schone kamers echt super

We komen hier regelmatig omdat we familie in de buurt hebben wonen met onze 2 kinderen. We worden altijd vriendelijk ontvangen en door de eigenaren. De kamers zijn naar onze beleving altijd netjes en schoon. Onze kinderen hebben het hier ook altijd erg naar hun zin er is genoeg te doen in de buurt, lekker zwembad op fiets afstand en zeker voor kleine kinderen een erg leuk attractiepark sprookjes bos ook echt een aanrader. Het ontbijt is altijd erg goed dat word altijd goed verzorgd, vers afgebakken broodjes lekkere koffie en meestal zelfs nog warme eitjes,,,, ik zou het iedereen aanraden!! Oh ja en de sauna was ook super!!! Tja je moet er niet met 12 man tegelijk in willen maar voor mij en mijn vrouw was het erg fijn we hebben een lekkere relax avond gehad,,, nog bedankt Yvon tot de Volgende keer !!!

• 9Rob en karen07-11-2014

Heerlijk ontspannen met wellness arrangement

Omdat ik onlangs 50 jaar geworden ben hebben wij een midweekje Wervershoof gekregen. lekker 3 nachtjes in DE B&B van Wervershoof. Mooi gebouw van buiten en van binnen gezellig, schoon en netjes onderhouden. De kamer was netjes, compleet en een heerlijk 2 persoons bed, de badkamer zag er heel netjes en schoon uit met alles erop en eraan. In de ochtend heerlijk ontbeten en natuurlijk elke ochtend een gezellig praatje met de eigenaar en dochter die over was uit Spanje. In de omgeving is veel te bekijken met de auto en in Wervershoof is ook zat te wandelen zo langs het IJsselmeer naar het mooie Andijk. Wij hebben het heerlijk gehad en bedankt voor de hartelijkheid en gezelligheid, tot ziens, dat is zeker. Rob en Karen uit Valkenburg LB

Bed & Breakfast Shire info

• VerzorgingLogies-ontbijt