Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet

9Fenomenaal

• 8.3Activiteiten
  • 8.8Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Groote Vliet voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

19 reviews over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet

• 2018
    8krisje27-05-2018

fantastisch

we vonden het heel goed.. propere bungalow...rustige omgeving.. komen zeker nog terug

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

6Robin20-08-2017

Park Groote Vliet Westerhoif

Te duur voor de staat van onderhoud en omgeving. Rommelig oud terrein, geluidsoverlast jongeren. Verder wel leuk gehad.

• 6Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9ton en lia01-09-2016

Heerlijk!

Ons huisje had een prachtig uitzicht over de karpervijver.Achter ons gelijk een mooie vaarroute waar veel bedrijvigheid was.We hoefden maar het park uit te lopen en we zaten al aan het ijsselmeer met heerlijke strandjes.Ideaal voor honden.Het eten van de bistrorestaurant was erg goed!Het personeel was erg vriendelijk.Het huisje was helemaal compleet maar ook zeer netjes en schoon.Het kantoor is kort open maar indien er iets was kon je altijd telefonisch kontakt opnemen.Kortom een fijn park en wij keren zeker nog eens terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Rachel21-07-2016

Nooit meer !

Als je houdt van luidruchtige Duitsers; schreeuwen, harde muziek op de speelplaats, gillende en schreeuwende kinderen, overwegend duits, dan is dit "The place to be". Ons huisje vertoonde behoorlijk wat mankementen met de ramen, die niet goed dicht konden en in de badkamer hing een echte rioollucht. In de slaapkamer kon je je kont ook al niet keren. De omgeving van dit park is prachtig, dus volgende keer toch iets anders zoeken. Op het park zagen wij toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10MJ Steenbergen18-06-2016

Bij aankomst direct in vakantiestemming. Perfect!

Wij gingen voor de rust en 't vissen. Heel fijn dat de visvijver aan de ene kant is en 't IJsselmeer aan de andere kant. Visopbrengst viel wat tegen. Maar genoeg te doen. Fijn gefietst door prachtige routes en fijne veilige fietspaden. Supermarkt relatief dichtbij. Wij hebben vertoefd in ideaal huisje incl. vaatwasser, goede douche en bedden. Vriendelijke campingbeheerders, die het leuk voor ons maakten toen we een weekend bijboekte. Wij komen zeker terug. Hebben genoten.!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7marionebben12-10-2014

Super visstek

Het huisje was schoon en netjes, wij zijn waren er nu voor de derde keer en steeds het zelfde huisje, prima visplek aan het water. Behulpzaam personeel omdat wij pech hadden met sleutel in de binnenkant van de deur te laten zitten en shuifdeur op draai kiep stand viel. Meteen hulp en goed opgelost zodat we weer binnen konden. Personeel nogmaals bedankt. Veel karpers hebben wij er gevangen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 10Monique20-08-2012

Marja en coco fantastiche mensen

wij hadden een bungalow geboekt bij de groote vliet alles was al betaalt kreeg mijn man een ernstig ongeluk waar hij nu nog van aan het revalideren is. Maar zonder moeite al het geld terug van groote vliet helemaal top. Er zijn dus nog steeds menselijke mensen op deze wereld. Nogmaals groote vliet bedank voor al jullie medewerking. Top gewoon

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 0Stefjev31-07-2012

weinig dingen

weinig dingen op het park vissen willen niet bijten! Maar 1 auto bij de deur en dan 5 min terug lopen naar je huisje

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9jon10031-05-2012

leuk voor jong en oud

visgelegenheid op het park, leuk voor kinderen met grote speeltuin en sportveld. leuk eetcafe met iedere week poolwedstrijden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 9jan en visvrienden uit Vlaanderen03-10-2010

als vissers kwamen wij 100% aan onze trekken

Op alle vlakken een meevaller + correct, maar vriendelijk onthaal. Visgelegenheid in overvloed in de omgeving, maar vijver op het terrein was ons iets te gekunsteld.

Gereisd met vrienden in juni 2010

1 tip over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet

• marionebben, 12-10-2014

We komen nog wel een keer terug om karpers te vangen. Geweldige plek. Binnen een half uur zit je al in Amsterdam en dichtbij kun je ook naar De Zaanse schans erg mooi om te bezichtigen.

0 vragen over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet

Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet info