Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet

Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet
8,3

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Groote Vliet voor je op een rij gezet:

15 reviews over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet in het Nederlands

fantastisch

krisje
27-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

we vonden het heel goed.. propere bungalow...rustige omgeving.. komen zeker nog terug

Park Groote Vliet Westerhoif

Robin
20-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Te duur voor de staat van onderhoud en omgeving. Rommelig oud terrein, geluidsoverlast jongeren. Verder wel leuk gehad.

Heerlijk!

ton en lia
1-9-2016

Ons huisje had een prachtig uitzicht over de karpervijver.Achter ons gelijk een mooie vaarroute waar veel bedrijvigheid was.We hoefden maar het park uit te lopen en we zaten al aan het ijsselmeer met heerlijke strandjes.Ideaal voor honden.Het eten van de bistrorestaurant was erg goed!Het personeel was erg vriendelijk.Het huisje was helemaal compleet maar ook zeer netjes en schoon.Het kantoor is kort open maar indien er iets was kon je altijd telefonisch kontakt opnemen.Kortom een fijn park en wij keren zeker nog eens terug!!!

Nooit meer !

Rachel
21-7-2016

Als je houdt van luidruchtige Duitsers; schreeuwen, harde muziek op de speelplaats, gillende en schreeuwende kinderen, overwegend duits, dan is dit "The place to be". Ons huisje vertoonde behoorlijk wat mankementen met de ramen, die niet goed dicht konden en in de badkamer

hing een echte rioollucht. In de slaapkamer kon je je kont ook al niet keren.

De omgeving van dit park is prachtig, dus volgende keer toch iets anders zoeken. Op het park zagen wij toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud.

Bij aankomst direct in vakantiestemming. Perfect!

MJ Steenbergen
    18-6-2016

Wij gingen voor de rust en 't vissen. Heel fijn dat de visvijver aan de ene kant is en 't IJsselmeer aan de andere kant.

Visopbrengst viel wat tegen. Maar genoeg te doen. Fijn gefietst door prachtige routes en fijne veilige fietspaden. Supermarkt relatief dichtbij. Wij hebben vertoefd in ideaal huisje incl. vaatwasser, goede douche en bedden. Vriendelijke campingbeheerders, die het leuk voor ons maakten toen we een weekend bijboekte. Wij komen zeker terug. Hebben genoten.!

Super visstek

marionebben
      12-10-2014

Het huisje was schoon en netjes, wij zijn waren er nu voor de derde keer en steeds het zelfde huisje, prima visplek aan het water. Behulpzaam personeel omdat wij pech hadden met sleutel in de binnenkant van de deur te laten zitten en shuifdeur op draai kiep stand viel. Meteen hulp en goed opgelost zodat we weer binnen konden. Personeel nogmaals bedankt. Veel karpers hebben wij er gevangen.

Marja en coco fantastiche mensen

Monique
        20-8-2012

wij hadden een bungalow geboekt bij de groote vliet alles was al betaalt kreeg mijn man een ernstig ongeluk waar hij nu nog van aan het revalideren is. Maar zonder moeite al het geld terug van groote vliet helemaal top. Er zijn dus nog steeds menselijke mensen op deze wereld. Nogmaals groote vliet bedank voor al jullie medewerking. Top gewoon

weinig dingen

Stefjev
          31-7-2012

weinig dingen op het park vissen willen niet bijten! Maar 1 auto bij de deur en dan 5 min terug lopen naar je huisje

leuk voor jong en oud

jon100
            31-5-2012

visgelegenheid op het park, leuk voor kinderen met grote speeltuin en sportveld. leuk eetcafe met iedere week poolwedstrijden.

als vissers kwamen wij 100% aan onze trekken

jan en visvrienden uit Vlaanderen
            3-10-2010

Op alle vlakken een meevaller + correct, maar vriendelijk onthaal. Visgelegenheid in overvloed in de omgeving, maar vijver op het terrein was ons iets te gekunsteld.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet in Wervershoof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.