SpaWeesp

4.6Matig

• 10Patricia09-09-2020

Geweldig

Alles was goed geregeld met betrekking tot de corona. Alles goed schoon ook helemaal top. Echt heerlijk genoten.

Alleen gereisd in september 2020

• 7Sandra08-09-2020

Heerlijk dag, maar mag wel eens opgeknapt worden.

We hebben een heerlijke dag gehad; lekker rustig, goed personeel, fijne sfeer. Alleen zou een kleine renovatie, bijv nieuw tapijt en een vers verfje niet misstaan. En het grootste nadeel waren de vliegen!!! Was een echte plaag, ook in het restaurant.

• 6Jacco Jongkind07-09-2020

Enigszins teleurstellend.

Er is behoorlijk bezuinigd op de faciliteiten. Geen opgietingen, geen scrubzout, geen relaxruimte en geen zoute dropjes meer. Ook de mogelijkheden om massages te krijgen zijn zeer beperkt. Tegenvaller was dat voor het Ticketveiling kaartje alsnog bijna € 18,00 reserveringskosten betaald moesten worden en dat het standaard toegangstarief voor het 2e kaartje €6,00 duurder was dan rechtstreeks via de site van SpaWeesp.

• 5D06-09-2020

Fijne sauna’s, minder fijn personeel

Ik kom hier al jaren, de laatste jaren waren veel faciliteiten duidelijk aan een opknapbeurt toe. In de coronatijd is dat gedaan, sommige dingen iets te afgeraffeld, maar in grote lijnen is het wel een verbetering! Des te teleurstellender was het personeel. Van een saunameester die geen idee heeft wat Dosha Eigenlijk inhoud, of hoe je klankschalen gebruikt. Er op los meppen en het ding vervolgens in je oor stoppen is geen ontspannende belevenis. In de horeca troffen we een dame aan waar nauwelijks contact mee te krijgen was. Je zult veel geduld moeten hebben en niet de ambitie om in de watten gelegd te worden, want de kwaliteit van het eten ligt ook niet echt hoog. Al met al is er dus nog wel wat werk aan de winkel om te kunnen concurreren met sauna’s uit de regio, ik vrees dat het voor ons volgende keer ook wat anders wordt..

• 8K en J28-08-2020

Komen zeker terug

Het was ondanks het weer erg fijn en relaxed. Denk wel dat op sommige plaatsen meer mensen kunnen worden toegelaten daarbij de corona regels in acht houdend. Bijv. een even aantal voor sommige punten ipv een oneven aantal. 4 ipv 3. Omdat je vaak toch minimaal met 2 bent

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Co en Miranda27-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Na half jaar weer bij Spa Weesp geweest we hebben genoten. De maatregelen rondom Corona zijn duidelijk. We hebben heerlijk gegeten en het was rustig.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Ronja Hoorn27-08-2020

Prima, kwaliteit prijs verhouding. Prettig volk.

Rustig. Corona geen probleem. Genoeg faciliteiten. Alles kunnen doen. Heb niet veel betaald, ticketveiling. Dus meer dan tevreden. Beetje gegeten, normale sauna prijzen. Relax ruimte is echter foetsie, zal wel weer een Corona reden voor zijn. Dus ik klaag niet. Ben vaste klant sinds 2007. Vergelijk tegenwoordig maar eens met een gesubsidieerd zwembad kaartje 5 euro 1,5 uur, daar krijg je echt niet zoveel.

• 9Maya20-08-2020

Fantastische dag gehad

Het was heerlijk, goed systeem wat betreft de Corona maatregelen. Schoon, erg gemoedelijk en goede sfeer. Echt fantastische dag gehad.

Ik ga snel weer.

• 8Karin20-08-2020

Het leek net of we in een privé sauna waren beland

Alles goed aangepast aan de Corona. Het was heel rustig en iedereen gedroeg zich voorbeeldig. Goed systeem met de armbandjes! Jammer dat de scrub er niet meer staat maar misschien een idee om elke gast zijn eigen scrub mee te geven. Wij hebben heerlijk gerelaxed en genoten van de keuken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Jan20-08-2020

Fijne saunadag gehad.

Lekker rustig door Corona. Goed geregeld met alle maatregelen daartegen. Miste wel de vogelgeluiden in de rustruimte buiten.

10 van de 173 reviews gezien