Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn

Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn
9,6

5 tips over Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn

monique, 22-4-2015
varen met een sloepje over de Vecht, fietsen zijn te huur bij deze bb, fietsknooppunt ligt er direct naast. Naar Amsterdam met de trein kan ook, je bent op Centraal in een kwartiertje.
Rie Bergman, 28-1-2015
Wij hebben met z'n vieren kamer Vecht en Zwaluw gehad. Deze kamers bevinden zich op dezelfde gang boven de ontbijtkeuken die voor ons gebruik was waar we na het concert nog een gezellig drankje hebben gedaan.
rudi_vanes, 16-6-2014
Weesp is een onverwacht leuk historisch dorp. Vele leuke restaurantjes, cafe's en winkeltjes. Op fietsafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Boerenhofstede de Overhorn voor je op een rij gezet:

Roel, 25-3-2012
    Mocht je met navigatie rijden: voer huisnummer 51 in, dan kom je beter in de buurt dan met nr 50.
    Irene Rol, 29-3-2009
    lekker wandelen rond het Naardermeer, duur ongeveer 4 uren, er lopen veel Galloway runderen en het is er prachtig.