Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn

BedAndBreakfastWeer vandaag23°18°
Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Boerenhofstede de Overhorn voor je op een rij gezet:

38 reviews over Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn in het Nederlands

Excellent

Joke en Franck
10-4-2018

Acceuil chaleureux (et en français). Excellent petit déjeuner. Cadre soigné, idéal pour un retour aux sources raffiné.

Een prachtige locatie, mooie nette kamers!

Debby
19-11-2017

Wij waren hier voor de tweede keer na een bezoek aan ziggodome, binnen een kwartier in Amsterdam, heerlijk om na de drukte weer terug te komen op deze mooie rustige plek. Wij komen zeker nog een keer terug!!!

In een woord: geweldig.

Hans Terhoeven
24-10-2017

Een geweldige ambiance. Een zeer gedreven en fantastische eigenaresse, Irene Rol en haar assistentes hebben ons een heerlijke twee dagen bezorgd.

Onze kleindochter van 10 jaar heeft met Irene een prachtige tocht gemaakt op Orris, een IJslander, een tocht die zij niet snel zal vergeten.

Het appartement is gesitueerd in de voormalige hooischuur en is echt geweldig en van alle gemakken voorzien.

Het ontbijt was gewoonweg geweldig. Kortom een echte aanrader. De boerenhoeve is top gewoon.

Geweldige locatie, keurig verzorgd

Anke
29-4-2017

Een prima uitvalsbasis voor de Randstad, erg schoon, karakteristiek gebouw met mooie elementen. Prima ontbijt, keurige ontvangst

alles was uitstekend, nette kamers ingericht in een landelijk stijl, uitstekend ontbijt

Hier fühlt man sich direkt zu Hause

Donnerknispel
22-1-2017

Wir sind jetzt zum zweiten Mal hier. Tolle Atmosphäre. Man fühlt sich direkt zu Hause. Das Zimmer ist schon groß, urig und gemütlich. Die Betten groß und haben nach meinem Geschmack auch die richtige Härte. Wir haben jedenfalls prima geschlafen.

Das Frühstück in der großen Küche ist sehr reichlich und auch gut. Kaffee und Tee so viel und wann man will, denn die Maschine steht für die Gäste in Küche bereit.

Der einzige kleine Wehrmutstropfen ist, wenn überhaupt, das Gemeinschaftsbad auf dem Flur. Das Bad ist Tipp Top, aber man muss ich halt mit dem andern Gast arrangieren. Was aber eigentlich kein Problem ist.

Diesmal waren wir nicht zum Rad fahren hier, sondern um Amsterdam einen Besuch abzustatten. Von hier aus sind es nur 25 Minuten mit dem Auto.

Wahrscheinlich war es nicht unser letzter Besuch.

alles was prima geen minpunten

Super plekje

Yvonne
11-9-2016

Boerenhofstede rustige plek, mooie omgeving, vriendelijke mensen.

Een plek om nog eens te bezoeken.

Genoten van deze prachtige locatie

Marie-Cecile
5-7-2016

Met onze kinderen waren we een weekend aan het wandelen rondom het Naardermeer. De Overhorn ligt daarbij heel strategisch op een prachtige locatie. In het fraaie appartement in de hooiberg was het uitzicht ongeëvenaard. Zoveel ramen waarmee je uitkijkt over het wuivende gras met grazende galloways, wat een feest. Het ontbijt was heerlijk en enorm uitgebreid. Een absolute aanrader.

We waren op trektocht met een roeiboot

Sacha Wijmer
14-6-2016

De ligging is geweldig: onze boot konden we aanleggen aan het steigertje van Overhorn B&B (wel ff zoeken door smal slootje!). Heerlijk aankomen: eigen keuken tot onze beschikking waar bier en wijn was, volgende dag fijn ontbijt. Heerlijk geslapen met uitzicht over de Vecht. Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn in Weesp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn scoort een 9.57 uit 10 op basis van 38 reviews.