Weer vandaag4°-2°

2 reviews over Bed and Breakfast Zonnevlinder in het Nederlands

PERFECT

Jaap en Els Zwart, 22-8-2008

Hartelijke, vriendelijke eigenaren; zeer ruime,schone en moderne accomodatie; mooie omgeving; heerlijk uitgebreid ontbijt.

sfeervolle B&B met veel privacy en ruimte

J.B. van Zutphen, 21-7-2008

We waren op zoek naar een B&B aan de kust, maar toch rustig gelegen. De Zonnevlinder B&B te Warmenhuizen (NH)overtrof al onze verwachtingen. Een prachtige locatie bij een gerenoveerde stolpboerderij. Een gezellige, warme gastvrouw die iedere ochtend een voortreffelijk ontbijt serveerde. Vers gebakken broodjes, vers gesneden fruitsalade en een kakelvers eitje. Echt genieten! De verblijfsruimte, de slaapkamers en de badkamer zijn allen ruim van opzet en de gastvrouw heeft er een gezellige en aparte sfeer in weten te brengen. We vonden het heel fijn dat we al deze ruimten voor ons zelf hadden en niet hoefden te delen met andere gasten. 's middags lekker in de tuin lezen of luieren. In de buurt zijn ontzettend veel leuke dingen te doen voor jong en oud. Deze B&B is echt een aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Zonnevlinder in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Zonnevlinder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Zonnevlinder scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.