Camping De Kolibrie

8,9

49 reviews over Camping De Kolibrie in het Nederlands

Gewoon een supercamping!

Hp te A, 11-5-2018

Wij zijn hier nu voor het 15e jaar en hebben gezien hoe de camping al groter werd maar de gastvrijheid van de familie Hink is nog steeds super vooral mevr Hink zorgd voor een zonnestraal op de camping, Lekkere eitjes van Tom en vers gebakken broodjes. Het sanitair is superschoon en het is altijd gezellig wij geven een dikke tien Gr hans P

Prima camping

Sas, 7-5-2018

Er was een treffen voor VW busjes op deze camping.

Gastvrije campingeigenaren, er was veel mogelijk in overleg.

Broodjesservice geen gebruik van gemaakt, maar super dat dat er was.

Netjes sanitair. 50 cent voor 5 minuten douchen. Ik miste persoonlijk een hokje met wastafel.

Voor de jeugd was er een trampoline.

Mooie omgeving als de tulpen in bloei zijn.

Héérlijk op vakantie bij de Kolibrie!

Dagmar Boekhout, 5-3-2018

Heel hartelijke en gastvrije campingbeheerders. Ruim opgezette, keurig onderhouden camping. Sanitairgebouw super schoon. Heerlijke vers gebakken pistoletjes ´s morgens. Animatie voor de kids in bepaalde periode. Campingvilla´s zijn geweldig. Een hele dikke aanrader!!!

Fijne plek

Esther, 30-8-2017

Dit is een fijne camping voor rustzoekers en jonge gezinnen. Rustige sfeer en prima schoon sanitair. Douchen 0.50 cent. Maar dan krijg je ook een heerlijke douche.

Op korte afstand van strand.

Velden ruim en op ieder veld een speeltoestel of trampoline. Er zijn op bestelling broodjes te koop.

Fijne camping met ruime campeerplekken

Ruud en Ans, 28-6-2017

We zijn 2 weken geweest, het is een vrij rustige camping met ruime plaatsen en goede sanitaire voorzieningen. En vanaf de camping kun je op de fiets vele kanten op. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en wanneer nodig zeer behulpzaam. We zijn zeer tevreden over deze camping en komen zeker weer terug.

In een woord geweldig

Elize, 29-5-2017

Marga en Jan bedankt voor de gastvrijheid

Wij hebben t onwijs tof gehad.

Alles kan. Als er wat is wordt t gelijk opgelost.

Top top top

We komen zeker terug

Gr Ruud en Elize Dubbeld

fantastisch. en de faciliteiten waren zeer goed.

familie kroeze/christians, 15-1-2017

alles was prima.

geen minpunten.

menig gewone camping kan hier iets van opsteken.

de caravan stond er van 5 juni tot 5 juli alles inclusief voor 330 euro.

beursaanbieding.

waar tref je dat nog!!!!!!

Leuke camping voor de kinderen

Marloes, 7-9-2016

Mooie camping met grote plaatsen en prima sanitaire voorzieningen.

Heel fijn dat de camping autovrij is (je mag wel bij aankomst en vertrek de auto even naar je plaats rijden). Op meerdere plaatsen trampolines en schommels, skelters voor de kinderen. Vooral voor jonge kinderen een leuke camping. Clowntje Bloem biedt leuke animatie (spelletjes en knutsels) vanaf ongeveer 4 jaar.

Wij zijn meestal 's ochtends op de camping gebleven zodat de kinderen mee konden doen met de animatie en konden spelen. Verder is er ook genoeg in de omgeving te doen (strand, Schoorlse duinen, Alkmaar, enz.)

prima verblijf, lekker naar het strandgeweest

simpelm, 30-8-2016

Laat in augustus was er voor de kleinkinderen, 8 en 13 weinig te beleven. Gelukkig was het mooi weer en het strand nabij.

fantasties Mooie ruime en goed onderhouden camping

fam Seves, 10-8-2016

We daar een fijne tijd door gemaakt ,vriendelijke beheerders en medewerkers zijn erg behulpzaam,het zijn mooie ruime plaatsen, Je kan er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving,bij aankomst een map met leuke tips en activiteiten over de omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 8.93 uit 10 op basis van 49 reviews.