Camping De Kolibrie

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Henry en Carla Zut en hond Trees
15-7-2018

Voor het eerst kamperen !!! Nou dat lukt prima bij Marga en Jan Hink.. wat een super mensen en wat een top camping, alles heel netjes en schoon, ziet er super uit.. Mooie ruime plaatsen ook... broodjes kun je bestellen...goeie wifi ...

We hebben genoten ...voor herhaling vatbaar !!!

schone Camping

Noah Schaafstra
26-6-2018

Tijdens Indian summer hier overnacht, fijn schoon toilet gebouw en camping terrein.

Paul en Linda Daelmans-Vanhulle
18-6-2018

Bedankt voor de fijne weken die we bij jullie mochten doorbrengen, was gewoonweg SUPER

Paul en Linda Daelmans-Vanhulle

Warm welkom in Warmenhuizen

Gustavo
12-6-2018

positief:

-super-hartelijk echtpaar, hebben ons weggebracht naar beginpunt langeafstandspad in Bergen aan Zee

-ruime plekken, mooi vlak gras, beschutte veldjes

-unisex sanitair, schoon en muziek op de achtergrond

negatief:

-soms doordringend geluid van de N245 bij oostenwind

Tip: we misten een opfrisruimte voor mensen die wat meer privacy wensen

Topcamping in het landschap

PUl
9-6-2018

Mooie landschapscamping. Weinig tot geen briefjes met wat wel en niet mag.

Rust orde en reinheid.

Tip: krukje in de douche

Gewoon een supercamping!

Hp te A
11-5-2018

Wij zijn hier nu voor het 15e jaar en hebben gezien hoe de camping al groter werd maar de gastvrijheid van de familie Hink is nog steeds super vooral mevr Hink zorgd voor een zonnestraal op de camping, Lekkere eitjes van Tom en vers gebakken broodjes. Het sanitair is superschoon en het is altijd gezellig wij geven een dikke tien Gr hans P

Prima camping

Sas
7-5-2018

Er was een treffen voor VW busjes op deze camping.

Gastvrije campingeigenaren, er was veel mogelijk in overleg.

Broodjesservice geen gebruik van gemaakt, maar super dat dat er was.

Netjes sanitair. 50 cent voor 5 minuten douchen. Ik miste persoonlijk een hokje met wastafel.

Voor de jeugd was er een trampoline.

Mooie omgeving als de tulpen in bloei zijn.

Héérlijk op vakantie bij de Kolibrie!

Dagmar Boekhout
5-3-2018

Heel hartelijke en gastvrije campingbeheerders. Ruim opgezette, keurig onderhouden camping. Sanitairgebouw super schoon. Heerlijke vers gebakken pistoletjes ´s morgens. Animatie voor de kids in bepaalde periode. Campingvilla´s zijn geweldig. Een hele dikke aanrader!!!

Fijne plek

Esther
30-8-2017

Dit is een fijne camping voor rustzoekers en jonge gezinnen. Rustige sfeer en prima schoon sanitair. Douchen 0.50 cent. Maar dan krijg je ook een heerlijke douche.

Op korte afstand van strand.

Velden ruim en op ieder veld een speeltoestel of trampoline. Er zijn op bestelling broodjes te koop.

Fijne camping met ruime campeerplekken

Ruud en Ans
28-6-2017

We zijn 2 weken geweest, het is een vrij rustige camping met ruime plaatsen en goede sanitaire voorzieningen. En vanaf de camping kun je op de fiets vele kanten op. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en wanneer nodig zeer behulpzaam. We zijn zeer tevreden over deze camping en komen zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 9.06 uit 10 op basis van 54 reviews.