Camping De Kolibrie

63 reviews over Camping De Kolibrie

• 2019
    7H v w.09-12-2019

Jammer

We hebben hier van de zomer gekampeerd. Op zich een fijne camping met een mooie ligging. T ontvangst was ook heel vriendelijk, jammer dat dit zo over is als je problemen hebt dan zijn ze niet thuis. We hadden een comfortplaats gehuurd alleen van comfort was weinig spraken toen we aankwamen was t al een modder plek toen we net stonden en alles klaar was kregen we een regenbui, toen stonden tot ons enkels in t water .T water liep ook niet weg Hiervoor na de receptie gegaan maar die deden er weinig aan met als gevolg natte voeten. Nog een keer over begonnen maar campingeigenaar vond ons lastig. We camper en al 30 jaar hebben t zo nog nooit meegemaakt. Jammer als de eigenaren zich anders opgesteld hadden waren we misschien nog een keer terug gekomen nu niet.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Marjet03-09-2019

Waarschijnlijk nooit meer

Nagaan (voor zover mogelijk) of er grote groepen komen kamperen, want van een rustige camping is dan geen sprake. Jammer want het is verder een mooie, goed verzorgde camping.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Paul01-09-2019

Prachtige landschapscamping.

Prachtige landschapscamping met grote plaatsen en prima schoon sanitair. En een gastvrije ontvangst. WIFI is perfect. Uitvalsbasis voor fietstochten door de duinen van Schoorl en Bergen aan Zee.

Gereisd met partner in september 2019

• 8H.spieard25-06-2019

Gewoon mooi

Een hele mooie camping met schoon sanitair vriendelijke beheerders in een mooie omgeving

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8marjolein blok04-05-2019

Gastvrije groene mooie schone camping.

Mooie groene camping. Aardige eigenaren. Fijn en schoon warm toiletgebouw. Dicht bij zee en alkmaar.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Johan Schaap23-04-2019

Aanrader

Super vriendelijke ontvangst op deze mooie camping met ruime plekken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Anna20-08-2018

Super camping en eigenaren

Weer genoten van de rust en ruime plekken. Schone douches en toiletten. Op nog geen 5 km afstand winkels om je boodschappen te doen of heerlijk te eten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Corrie Groen17-08-2018

Prima camping, ruime plaatsen, geweldig schoon sanitair. Aardige beheerders. Mooie omgeving, 5 km van strand. Mooi fietsgebied.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Netty12-08-2018

Heerlijke camping 3 km van Schoorl

Heerlijke en ruime plekken op deze camping. Sanitair wordt goed schoongemaakt en bij aankomst krijg je een warm welkom en goede informatie over de omgeving. Het pakket met fietsroutes nodigt meteen uit om te gaan fietsen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Henry en Carla Zut en hond Trees15-07-2018

Voor het eerst kamperen !!! Nou dat lukt prima bij Marga en Jan Hink.. wat een super mensen en wat een top camping, alles heel netjes en schoon, ziet er super uit.. Mooie ruime plaatsen ook... broodjes kun je bestellen...goeie wifi ... We hebben genoten ...voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met partner in juli 2018

4 tips over Camping De Kolibrie

• Gerard, 23-08-2012

Recreatiegebied Geestmerambacht ligt op fietsafstand in feite direct achter de camping. Een leuke plek om af te koelen. en ook hier hebben de kinderen zich prima vermaakt.

• Gerda en Tijmen, 14-08-2012

Strand, Stad Alkmaar, Geestmerambacht, Broeker Veiling, Schagen , teveel om op te noemen. Allemaal op korte afstand.

• Michel de Vries, 06-06-2012

er is ook een Kinderspeel park de Zwaan op 5 minuten loopafstand. Waar je met een voucher van de camping de hele week in kunt bij betaling van maar een dag.

3 vragen over Camping De Kolibrie

• EHC Verstrael, 09-09-2018

sanitair

hebben jullie aangepast sanitair vvoor invaliden? EN EEN AANSLUITING VOOR CAI? en als laatste een overdekte ruimte om e bike en scootmobiel op te laden?

• Rianne Smits, 30-08-2018

Hond

Mogen honden op uw camping?

• P.Ceelen, 13-07-2014

2plaatsen

Hebben jullie no 2 caravanplaatsen vrij van 19 t/m26 juli?

Mvg,

Piet Ceelen