Bed and Breakfast De Boereplaats

7 reviews over Bed and Breakfast De Boereplaats in het Nederlands

verrassings Valentijnsdiner

Henk Oosterbaan
16-2-2015

Vriendelijk ontvangst en een gezellige ruimte, ze hadden er werk van gemaakt om het gezellig te maken. Vriendelijke bediening en niet te vergeten, Heerlijk gegeten,complimenten voor Olaf, Annet en bediening.

Gereisd Met partner in februari 2015

Lekker bijkomen in de Hooiberg

me_3
3-5-2012

Wij hebben 2 nachten geboekt in de hooiberg. Rust, romantiek en privacy. Of te wel; genieten! Alles was goed verzorgd en 's morgens wordt er een heerlijk ontbijt verzorgd. Drankjes en hapjes stonden klaar in de koelkast. En je kan lekker eten in de buurt. Het enige minpunt was misschien wel dat de goed gevulde fruitschaal wel 2 appels bevatte.

Gereisd Met partner in april 2012

Heerlijk romantische Bed and Breakfast

Heleen
28-9-2010

Gastvrije B&B. Heerlijke plek om te overnachten, veel oog voor detail, lekkere badkamer met bad op pootjes, fantastisch ontbijt en natuurlijk de hooiberg zelf waar wij ondanks dat het wat fris was, warm ingepakt, knus hebben zitten borrelen. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2010

Landelijk genieten, omringd door alle comfort

Martine
22-9-2010

We hebben afgelopen weekend gelogeerd in De Hooiberg op de Boereplaats. Het was superfijn om er te verblijven. Comfortabel, schoon, uitgebreid, heerlijk ontbijt en een hartelijke ontvangst. Een aanrader voor iedereen die samen er even een paar dagen uit wil.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hemel op het platteland

Sieb
20-1-2010

Dit overtreft elk 5 sterren hotel, en wat een rust, gastvrijheid en gezelligheid!

Gereisd Met partner in januari 2010

Verrassend!

Van den Berg
2-1-2009

Wij hebben hier met de hele familie oud&nieuw gevierd. (16 man van 2 tot 70 jaar). Heerlijke gastvrije ontvangst, prima ligging, mooie keuken, en prima slaapzaal en zeer mooie slaapkamer met badkamer. Een aanrader! Ook om vakantie te vieren in de zomer, met kids, mooie tuin bij.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

2008

Uniek en geweldig!

Simone
12-8-2008

Hemelse plek op aarde.. Prachtige inrichting. Hemels bed, romantische sfeer. Enorm luxe. Bijzondere aangename gastvrijheid. Niet duur/ goedkoop voor zo'n geweldige B&B. Gewoon geweldig en aan te raden voor iedereen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast De Boereplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Boereplaats in Waarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Boereplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.