Hotel Van den Hogen

Met vrienden

Fantastische kennismaking.

KeesB
10-10-2018

Een nachtje in het hotel geslapen en ontbeten. Dit was de eerste kennismaking. We hebben een geweldige ervaring gehad. Gastvrij onthaal; kamer laten zien. Het hotel beschikt over 5 kamers. Die zag er verzorgd en netjes uit. Fijne badkamer erbij. Lekker geslapen. De locatie is ietwat gehorig vanwege de ligging (Haven). Maar het uitzicht is prachting. Ons verblijf is de volgende ochtend afgesloten met een goed verzorgd ontbijt. Voor herhaling vatbaar...…..

Nooit meer!!

De Jonge
11-3-2018

Ten eerste het wordt echt tijd voor nieuwe bedden...wat een waardeloze matrassen en veel te lage en te smalle bedden.

En dan net als anderen al schreven..wat een drama s'nachts. ...het mega lawaai en na 3 uur nog schreeuwende jongeren onderaan je raam. Toen het ontbijt s'morgen...ook een vreselijke tegenvaller....droog brood.....weinig keus. Mijn advies..laat mensen zelf kiezen dmv lopend ontbijt. Want ik eet geen brood en vroeg of ze uets anders hadden..ja hoor zei ze...ik kan een salade voor U laten maken..waar mijn vriend nog even 6 euro voor moest betalen....echt Schandalig! Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Mocht je wel besluiten te gaan.... neem oordoppen mee! En zorg dat je geen rugproblemen hebt....ik heb ze niet...maar kon de volgende dag amper aan lopen zon rugpijn van de te oude te zachte matrassen.

Helaas niet voor herhaling vatbaar

L. Gubbels
15-11-2017

Natuurlijk lig je aan de historische haven en heb je prachtig uitzicht over het IJsselmeer. Daar kun je niet om heen. Maar de bedden zijn te zacht en het ontbijt karig (geen verse broodjes of croissants, maar degelijk bruin brood (4 sneetjes)).

Wat ons echter het meeste stoorde is dat er op hun eigen website met geen woord gerept wordt over het feit, dat je niet alleen midden op de dijk aan de haven ligt, maar dat je ook pal naast een café ligt, waar tot 2 uur 's nachts keihard de muziek aan staat en dat daarna tot zeker 3 uur grote groepen jongeren schreeuwend onder je raam staan. En zowel op vrijdag als op zaterdag. We wisten dat we de auto niet bij het hotel konden zetten, maar geef dan op zijn minst een kaartje waar we dan wel de auto kunnen zetten, in plaats van wat vage aanwijzingen. Van den Hogen is eigenlijk een restaurant, daarnaast een café en oh ja....ook nog een hotel....Helaas niet voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Van den Hogen voor je op een rij gezet:

Prima ligging maar hotel gedateerd.

Monique
23-9-2016

De hotelkamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Ontbijt vond ik niet geweldig. De ligging daarentegen is perfect. Midden op de dijk.

Prima!

Martine
17-6-2016

Prima voor elkaar hoor, niet heel speciaal, maar het was schoon en netjes, en voor 2 nachtjes goed genoeg!

Leuk om een keer te doen.

Janssen
26-3-2014

20 maart naar dit hotel geweest, leuk hotel met weinig kamers, eten wel aan de dure kant vergeleken bij andere restaurants in de buurt, leuke kamers, maar smalle bedden, het ontbijt is uitgebreid, overdag wat weinig bedienend personeel, mooie ligging aan de haven.

tegenvaller

jan
31-8-2011

zijn van 29 augustus tot 30 augustus in volendam geweest met vrienden en overnacht in hotel van den hogen.middags bij hun op terras gezeten,bestellen ging erg moeilijk na binnen te hebben gevraagd of we wat mochten bestellen,waarop ober knorrig antwoord kom zo en weer niet langs komt.dan maar serveerster aangesproken of we wat mochten drinken.zo ging het de hele middag.kamer,bedden en ontbijt goed.bij inleveren sleutels tweede teleurstelling,man is met iemand in gesprek en praat gewoon door terwijl hij sleutels van bar af pakt.geen vraag van heeft het u het naar de zin gehad en alles naar wens.het lijkt wel of heel volendam naar de jaarlijkse kermis uitkijkt,maar die duurt maar vier dagen en gasten komen het hele jaar door.

superlocatie

Ans
28-6-2011

wij zijn afgelopen weekend met 4 stel vrienden naar dit hotel geweest. Super Locatie, goed eten in het restaurant ( wel prijzig maar erg lekker) . De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Al met al een aanrader. Je zit midden op de dijk dus midden in het centrum.

Heerlijk!!!

Fam van Dijk
18-5-2010

Wij waren hier voor een nacht, de kamer is eenvoudig maar je heb het alleen nodig om te slapen. Heerlijke bedden en een heerlijke douche.

We hebben hier de eerste avond gegeten, voortreffelijk!!!

Ontbijt goed, geen warme broodjes maar wel alles erop en eraan.

We komen hier volgend jaar weer terug.

goed voor een nachtje

Chelley
29-6-2009

waren er voor concert in hotel Spaander maar dat was vol.

alleen inchecken lukte pas na 3x vragen!!

klein maar schone kamer uitzicht op haven maakt veel goed.

bedden te kort ben maar 1.74 dus das te kort.

nadeel is wel we kwamen tegen 0.30 uur weer bij hotel was er in de kroeg naast hotel een uitpuilende massa jeugd die niet voor 3 uur wegging!!

veel herrie ramen niet dicht anders te warm,miljoenen muggen voor de hor.

korte nacht maar ontbijtje is wel lekker,niet uitgebreid maar goed.

super stijle trap naar boven en treetjes heel smal.

We hebben een aantal aanbieders voor Van den Hogen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van den Hogen in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van den Hogen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.